Οι ταινίες που θα δούμε στις αίθουσες την Πέμπτη 13/7

Πίθηκοι και άνθρωποι μάχονται για την ολοκληρωτική επικράτηση στη Γη στην ταινία «Ο Πλανήτης των Πιθήκων: Σύγκρουση» και ένα ισπανικό «Μπαρ» εγκλωβίζει τους θαμώνες του στους χειρότερους εφιάλτες τους.

Οι ταινίες που θα δούμε στις αίθουσες την Πέμπτη 13/7

Πίθηκοι και άνθρωποι μάχονται για την ολοκληρωτική επικράτηση στη Γη στην ταινία «Ο Πλανήτης των Πιθήκων: Σύγκρουση» και ένα ισπανικό «Μπαρ» εγκλωβίζει τους θαμώνες του στους χειρότερους εφιάλτες τους.

Το Μπαρ

Αγωνιώδης μαύρη κωμωδία του Άλεξ ντε λα Ιγκλέσια. Όλα κυλούν όπως ένα συνηθισμένο μεσημέρι σε ένα καθημερινό μπαρ στο κέντρο της Μαδρίτης, μέχρι τη στιγμή που ένας πελάτης πυροβολείται ακριβώς μπροστά από το μαγαζί. Όταν ένας θαμώνας βγαίνει να τον βοηθήσει, πυροβολείται κι αυτός, μπροστά στα μάτια των υπόλοιπων πελατών. Ποιος βρίσκεται πίσω από τις δολοφονίες; Γιατί κανείς δεν βοηθά τους δύο άντρες; Η απειλή μπορεί να κρύβεται παντού, ακόμα και μέσα στο μπαρ…

Ο Πλανήτης των Πίθηκων: Η Σύγκρουση

Ο αγώνας για το ποιο είδος θα κυριαρχήσει στον πλανήτη Γη συνεχίζεται. Ο Σίζαρ και οι πίθηκοι μπλέκονται σε μια φονική μάχη, με έναν στρατό ανθρώπων υπό την ηγεσία ενός αδίστακτου συνταγματάρχη. Μετά τις ανυπολόγιστες απώλειες των πιθήκων, ο Σίζαρ παλεύει με τα πιο σκοτεινά του ένστικτα και ξεκινά μια προσωπική αναζήτηση ώστε να εκδικηθεί για το είδος του. Όταν το ταξίδι του τους φέρει αντιμέτωπους πρόσωπο με πρόσωπο, ο Σίζαρ και ο συνταγματάρχης θα αναμετρηθούν σε μια επική μάχη που θα κρίνει τη μοίρα των δύο ειδών, αλλά και του μέλλοντος του πλανήτη.

Ο Κύκλος

Hi tech θρίλερ με τους Έμα Γουότσον και Τομ Χανκς. Η φιλόδοξη νεαρή Μέι Χόλαντ νιώθει την τύχη να της χαμογελά όταν προσλαμβάνεται στον Κύκλο, την πιο ισχυρή εταιρία διαδικτυακών παροχών στον κόσμο. Κάνοντας αυτό που θεωρούσε ως δουλειά των ονείρων της, μαγεύεται από τη ζωή στην εταιρία, γίνεται ολοένα και καλύτερη και ανέρχεται γρήγορα στην ιεραρχία. Όταν δεχθεί να εμπλακεί σε ένα νέο πείραμα που ξεπερνά τα όρια της ιδιωτικότητας, τα πάντα τίθενται υπό αμφισβήτηση…

Βρε Καλώς τους!

Ο σκηνοθέτης και ο πρωταγωνιστής του «Θεέ μου, τι σου Κάναμε;» συνεργάζονται ξανά σε μια κοινωνική κωμωδία. Ένας γνωστός διανοούμενος με αριστερές πεποιθήσεις υποστηρίζει την ανάγκη να προσφέρουμε άσυλο σε όσους το χρειάζονται. Αυτές του τις ιδέες καταγράφει και στο νέο του βιβλίο, το οποίο προωθεί σε μια τηλεοπτική συνέντευξη. Όταν στριμώχνεται από τον παρουσιαστή για το πρόβλημα των Ρομά, μη θέλοντας να φανεί υποκριτής, αποδέχεται την πρόκληση να ανοίξει το σπίτι του σε όποιον το ζητήσει, αγνοώντας το χάος που θα επακολουθήσει.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Ο Χρήστος Μασσαλάς, η Έλσα Λεκάκου και το θεαματικό "Broadway"

Το "α" συνάντησε το σκηνοθέτη και την πρωταγωνίστρια της εντυπωσιακής ελληνικής ταινίας, στην οποία η συνοχή ανάμεσα στα μέλη μιας ομάδας χορευτών – πορτοφολάδων που έχει ως ορμητήριο ένα εγκαταλελειμμένο αθηναϊκό θέατρο αρχίζει να καταρρέει εξαιτίας της άφιξης ενός νέου προσώπου.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
22/09/2022

Broadway

Αλμοδοβαρικό δράμα με αφηγηματική ευρηματικότητα και φρεσκάδα. Αν και χωρίς ολοκληρωμένες σεναριακές ιδέες, εντυπωσιάζει ως πολλά υποσχόμενο σκηνοθετικό ντεμπούτο.

Φτερά και Πούπουλα

Μεγάλο Βραβείο της "Εβδομάδας Κριτικής" των Καννών για μια αθόρυβη σουρεαλιστική σάτιρα που ανατέμνει βιτριολικά την αιγυπτιακή πραγματικότητα.

Μην Ανησυχείς Αγάπη Μου

Το American dream ως αστικός εφιάλτης και ένα ψυχολογικό θρίλερ που δεν ξέρει να διαχειριστεί, σεναριακά και σκηνοθετικά, τις ιδέες του, οδηγούμενο σε μια αυτοκαταστροφική, παρωδιακή σχεδόν κορύφωση.

Η Συγκάλυψη

Τυπικό - ατμοσφαιρικό και κοινωνικά καταγγελτικό - Nordic noir, βασισμένο στη λογοτεχνική σειρά "Τμήμα Q" του Γιούσι Άντλερ – Όλσεν. Έχουν προηγηθεί τέσσερις δανέζικες ταινίες (2013-18) με διαφορετικούς πρωταγωνιστές.

Ο Ντογκτανιάν και οι Τρεις Σωματοφύλακες

Οι "Τρεις σωματοφύλακες" διασκευάζονται σε μια διασκεδαστικά παιδική, καρτούν εκδοχή, πιστή στο περιπετειώδες πνεύμα του Αλέξανδρου Δουμά.

Αδελαΐδα

Λιγοστοί διάλογοι, ατμοσφαιρικά πλάνα (σε γήινα, σαθρά χρώματα) και μια αίσθηση αδυναμίας φυγής από το – ιστορικό – πεπρωμένο κυριαρχούν στη μελαγχολική ποιητική ελεγεία για έναν αδύνατο έρωτα.