Η Faliro House και το Sundance Institute, με τη συνεργασία της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση, διοργάνωσαν το πρώτο Faliro House | Sundance Institute Mediterranean Screenwriters Workshop, με στόχο την υποστήριξη ανερχόμενων σεναριογράφων από τις χώρες της Μεσογείου.
Εν αρχή ην το σενάριο. Μια βασική κινηματογραφική αρχή την οποία συνηθίζει να ξεχνά το ελληνικό σινεμά αποφάσισαν να ενισχύσουν η εταιρία παραγωγής Faliro House του Χρήστου Β. Κωνσταντακόπουλου, που βρίσκεται πίσω από το μισές σύγχρονες ελληνικές ταινίες, το Sundance Institute και η Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση. Έτσι, από τις 27 έως τις 30 Ιουνίου διοργάνωσαν στο μεσσηνιακό Costa Navarino το πρώτο Faliro House | Sundance Institute Mediterranean Screenwriters Workshop, με τη συμμετοχή νέων σεναριογράφων από την Ελλάδα, την Κύπρο, την Ιταλία, την Πορτογαλία και την Ισπανία
Από την Ελλάδα επελέγησαν το «Grassland» της Γιάννας Δελατόλα, το «Tunes» του Πάνου Κορώνη και το «Slip/Glistra» της Ιζαμπέλας Κωνσταντινίδου, ενώ οι δέκα συνολικά σεναριογράφοι δούλεψαν για τέσσερις μέρες στα σενάριά τους, μέσω εντατικών ομαδικών και ατομικών συναντήσεων. Σύμβουλοι υπήρξαν η Αθηνά Ραχήλ Τσαγγάρη («Attenberg», «Chevalier»), συνιδρύτρια του workshop, ο επίσης αναγνωρισμένος σεναριογράφος και σκηνοθέτης Ρίτες Μπάρτα του «The Lunchbox» και οι σεναριογράφοι και επί χρόνια σύμβουλοι στα προγράμματα του Σάντανς, Έριν Κρεσίντα Γουίλσον («Η Γραμματέας») και Μπιλ Γουίλερ («Queen of Katwe»). Την πέμπτη και τελευταία μέρα οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να μιλήσουν με τη σεναριογράφο, σκηνοθέτη και ηθοποιό Ζιλί Ντελπί για τη δημιουργική της μέθοδο και να παρακολουθήσουν ένα masterclass από τον διάσημο σκηνοθέτη Ρίτσαρντ Λινκλέιτερ.