"Ρέκβιεμ": Τελευταίες παραστάσεις για την παράσταση του Θεόδωρου Τερζόπουλου στο θεάτρο Άττις

Ακόμα μια ευκαιρία να παρακολουθήσουμε την παράσταση για την επώδυνη μνήμη του τραύματος, με πρωταγωνίστριες τις Σοφία Χιλλ και Αγλαϊα Παππά.

Ρέκβιεμ © Johanna Weber

Το "Ρέκβιεμ", σε σκηνοθεσία Θεόδωρου Τερζόπουλου, η περσινή επιτυχία του Θεάτρου Άττις, που ενθουσίασε το κοινό και υμνήθηκε από τους κριτικούς, θα είναι διαθέσιμη στο κοινό για λίγες ακόμα παραστάσεις μέχρι τις 28 Ιανουαρίου.

Δυο γυναίκες, που τις υποδύονται η Σοφία Χιλλ και η Αγλαϊα Παππά συναντιούνται, ή μάλλον αιωρούνται, σ’ έναν ρευστό χρόνο και σ’ έναν αχαρτογράφητο τόπο που μπορεί να είναι ο Άδης. Η μια γυναίκα υποδέχεται την άλλη, την προσκαλεί και την καθοδηγεί σε ένα επώδυνο αλλά αναγκαίο ταξίδι μνήμης, όσο η δεύτερη αρνείται να αναγνωρίσει την τωρινή κατάστασή της και να ανακαλέσει τον εφιάλτη. Η κάθοδος στον Άδη καταλήγει σε μια κατάφαση: αλληλεγγύη και μνήμη για τα θύματα των γυναικοκτονιών. Εξάλλου, η επίκληση στη μνήμη, ένα επιτακτικό "θυμήσου" ως μόνιμη επωδός, αποτελεί για το Άττις ένα πάγιο αίτημα ενάντια στη λήθη και το εφήμερο.

Ρέκβιεμ

Μετά το "Alarme", το "Amor" και το "Ανκόρ", με το "Ρέκβιεμ" ολοκληρώνεται το τετράπτυχο που στον πυρήνα του έχει τους μηχανισμούς της σύγκρουσης και της εξουσίας και συνδέεται με μια αόρατη κλωστή με τη "Νόρα" και τη δική της Κάθοδο στον Άδη.

Ρέκβιεμ
© Johanna Weber

Ρέκβιεμ για τα θύματα των γυναικοκτονιών. Ρέκβιεμ για τρεις βασικούς και αγαπημένους συντελεστές του Θεάτρου Άττις που έφυγαν τον τελευταίο χρόνο. Ρέκβιεμ για τη Σοφία Μιχοπούλου και τη θρυλική Αγαύη της, για την Ανέζα Παπαδοπούλου και τη βακχική Γέρμα της και για τον Χαράλαμπο Τερζόπουλο, τις μαγικές εγκαταστάσεις του οποίου αντικρίζουμε στη σκηνή.

Ρέκβιεμ
© Johanna Weber

Προπώληση εισιτηρίων μέσω more.com

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Περισσότερες πληροφορίες

Ρέκβιεμ

  • Σκηνική Σύνθεση
  • Διάρκεια: 60 '

Το τελευταίο μέρος της άτυπης τετραλογίας που υπογράφει ο Θ. Τερζόπουλος για τη σύγκρουση και την εξουσία («Alarme», «Amor», «Ανκόρ») εστιάζει στο ζήτημα των γυναικοκτονιών και έχει τη μορφή ενός σκηνικού έργου τέχνης υψηλής αισθητικής, που υπερβαίνει τις δικλείδες ασφαλείας του ρεαλιστικού θεάτρου. Την τελετουργική κατάβαση των δύο γυναικείων μορφών στο μαύρο σκοτάδι του θανάτου ερμηνεύουν μοναδικά η Αγλαΐα Παππά και η Σοφία Χιλλ.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Τα πικρά δάκρυα της Πέτρα φον Καντ

Ατμοσφαιρική και ενδιαφέρουσα σκηνική πρόταση του γνωστού έργου του Φασμπίντερ για την ερωτική εξουσία και εξάρτηση μέσα από τη σχέση δύο γυναικών. | Powered by Uber | Powered by Uber

ΓΡΑΦΕΙ: ΤΩΝΙΑ ΚΑΡΑΟΓΛΟΥ
02/05/2024

"Έξι πρόσωπα σε αναζήτηση συγγραφέα" και μετά τις διακοπές του Πάσχα

Το έργο του Λουίτζι Πιραντέλο που σκηνοθετεί ο Πέτρος Νάκος σε δική του μετάφραση στο θέατρο Altera Pars θα συνεχίσει την πορεία του μετά την πασχαλινή ανάπαυλα.

"Ψιλικά": Μία περφόρμανς σε κείμενα Γλυκερίας Μπασδέκη ανεβάζει η ομάδα "Στέρεο νερό"

Μια site-specific performance για την αναζήτηση της ευτυχίας ανεβάζει τον Μάιο η ομάδα της χορογράφου Εύης Σούλη σε ένα εγκαταλελειμμένο εμπορικό κέντρο.

"Τα ραδίκια ανάποδα" θα δούμε και μετά το Πάσχα

Λόγω επιτυχίας, ο μονόλογος του Γιώργου Γαλίτη σε σκηνοθεσία Βλαδίμηρου Κυριακίδη, που βρίσκεται στον δέκατο χρόνο του, θα παραταθεί και μετά τις πασχαλινές διακοπές στο θέατρο Αργώ.

Η Αναστασία Παπαστάθη σκηνοθετεί τους "Βρικόλακες"

Το σπουδαίο δράμα του Ίψεν θα δούμε την ερχόμενη σεζόν στο θέατρο Radar.

"Δον Κιχώτης": Ο Γιάννης Μπέζος σκηνοθετεί τους Βλαδίμηρο Κυριακίδη και Θανάση Τσαλταμπάση σε καλοκαιρινή περιοδεία

Έναν πολυμελή θίασο, στον οποίο θα δούμε και τις Νάντια Κοντογεώργη και Παρθένα Χοροζίδου, ενορχηστρώνει ο Γιάννης Μπέζος στη μεγάλη θεατρική παραγωγή του καλοκαιριού που θα ταξιδέψει σε όλη την Ελλάδα το διαχρονικό έργο του Μιγκέλ ντε Θερβάντες. Δείτε αποκλειστικές φωτογραφίες από την πρώτη ανάγνωση.

"Farewell / Εν τόπω χλοερώ": Η ομάδα του "Nostalgia generation" ξαναχτυπά

Σε συνέχεια της περσινής sold-out παράστασης, οι Ντουθ φέρνουν το δεύτερο μέρος ενός ζωντανού sitcom που μιλά για τις ανεξάντλητες πιθανότητες και τις χαμένες ευκαιρίες των millennials.