"Κάψε το Σενάριο": 5.000 θεατές αποθέωσαν τους Λάμπρο Φισφή, Δημήτρη Μακαλιά και Ζήση Ρούμπο στο Λυκαβηττό

Στην επετειακή τους παράσταση σε μια ξεχωριστή βραδιά που σηματοδότησε την επιστροφή του θεάτρου στον ανακαινισμένο χώρο του Λυκαβηττού, οι τρεις κωμικοί «έβαλαν φωτιά» στο σενάριο και αφέθηκαν στα χέρια του κοινού, αποδεικνύοντας γιατί ο κωμικός αυτοσχεδιασμός γίνεται όλο και πιο δημοφιλής.

Κάψε το Σενάριο Λυκαβηττός akkatsikas©

Ηχηρά, με πολύ κέφι, χειροκρότημα και κυρίως χωρίς σενάριο, πρόβες, σκηνικά και κοστούμια, παρουσιάστηκε η πρώτη θεατρική παράσταση που "πάτησε το πόδι της” στο ανακαινισμένο Θέατρο του Λυκαβηττού μετά από δεκαπέντε χρόνια. Και αυτή δεν ήταν άλλη από το "Κάψε το Σενάριο” που γιορτάζει φέτος "10+1 χρόνια αποτυχίες”. Να ξεκινήσουμε από το γεγονός ότι 5.000 θεατές ανέβηκαν στον Λυκαβηττό για να παρακολουθήσουν τον Λάμπρο Φισφή, τον Δημήτρη Μακαλιά και τον Ζήση Ρούμπο σε ένα sold out αυτοσχεδιαστικό διαδραστικό παιχνίδι μεταξύ σκηνής και πλατείας που δημιουργείται ζωντανά εκείνη τη στιγμή, και μάλιστα πολλοί από αυτούς για πρώτη φορά.

Κάψε το Σενάριο Λυκαβηττός
akkatsikas©

Έχουν περάσει έντεκα χρόνια από τότε που γνωρίσαμε το "Κάψε το Σενάριο" μέσα από την ομώνυμη εκπομπή του Mega, το οποίο εισήγαγε στην Ελλάδα μορφές κωμωδίας όπως το stand up comedy και το improv., και η επιτυχία συνεχίζεται με τη μακροβιότερη ομάδα αυτοσχεδιαστικής κωμωδίας στην Ελλάδα να μυεί όλο και μεγαλύτερη μερίδα του κοινού στην tailor made κωμωδία, με όπλα την τρομερή χημεία και επικοινωνία που υπάρχει ανάμεσα στα τρία μέλη της, το "καμένο" χιούμορ τους που δεν γνωρίζει σύνορα και την ικανότητά τους να "ψαρεύουν" ιδέες από το κοινό και να τις αξιοποιούν με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε όλοι να γίνονται μία παρέα. Αυτά διαπιστώσαμε το βράδυ του περασμένου Σαββάτου (7/10) στο Λυκαβηττό. Το κοινό, από την πτέρυγα με τις σουρεαλιστικές διαθέσεις μέχρι εκείνη με τις πιο άγριες, που αποτελούνταν από θεατές όλων των ηλικιών, δεν δίστασε να ανταποκριθεί και να διαμορφώσει όσα είδαμε επί σκηνής, αναλαμβάνοντας ρόλο σκηνοθέτη και σεναριογράφου

Κάψε το Σενάριο Λυκαβηττός
akkatsikas©

Όσο για το αν ήταν όντως η μεγαλύτερη παράσταση στην πορεία του "Κάψε το Σενάριο”, ισχύει τόσο από αριθμητικής απόψεως όσο και από άποψη επικοινωνίας μεταξύ των δύο πλευρών. Σίγουρα δεν είναι καθόλου εύκολο να επικοινωνήσεις με 5.000 ανθρώπους την ίδια στιγμή αλλά οι Λάμπρος Φισφής, Δημήτρης Μακαλιάς και Ζήσης Ρούμπος το κατάφεραν, αποδεικνύοντας ότι δεν επαναπαύονται, ότι είναι γεμάτοι ιδέες και ικανοί να ανταποκριθούν σε όλα τα αιτήματα.

Κάψε το Σενάριο Λυκαβηττός
akkatsikas©

Περνώντας από το ένα κομμάτι της παράστασης στο άλλο και από το ένα παιχνίδι στο άλλο, η ατμόσφαιρα ζεσταινόταν όλο και περισσότερο. Ξεκάθαρα το σόου έχει ωριμάσει μέσα στα χρόνια (όπως μας είχε πει σε συνέντευξή του ο Δημήτρης Μακαλιάς) και λειτουργεί σαν καλοκουρδισμένη μηχανή.

Κάψε το Σενάριο Λυκαβηττός
akkatsikas©

Ας απαριθμήσουμε μερικές από τις καλύτερες στιγμές της βραδιάς: η ιστορία που κλήθηκαν να πουν οι τρεις κωμικοί ενωμένοι στο κέντρο της σκηνής, μια λέξη τη φορά. Το κομμάτι που ζήτησαν τα κινητά του κοινού, απαντώντας με φράσεις από δικά τους μηνύματα. Το "Freeze”, όπου μια σκηνή μετασχηματίζεται σε μια άλλη με τον καθένα από τους τρεις να τη συνεχίζει με διαφορετικό τρόπο. Το "Stick it up” με το κοντάρι που αλλάζει διαρκώς χέρια, συμβολίζοντας διαφορετικά αντικείμενα και δράσεις.

Κάψε το Σενάριο Λυκαβηττός
akkatsikas©

Ιδιαίτερα ξεχωριστά ήταν τα δύο παιχνίδια που ανέβασαν θεατές στη σκηνή: πρώτα για να κάνουν τους ήχους που επένδυσαν την ιστορία που έλεγαν οι κωμικοί με ξεκαρδιστικά αποτελέσματα και έπειτα για να μοιραστούν με το κοινό πώς γνωρίστηκαν και πώς έφτασαν στο πρώτο φιλί. Στην προκειμένη ένα ζευγάρι αφηγείται την ιστορία του και οι ερμηνευτές προσπαθούν να την αναπαραστήσουν αυτοσχεδιάζοντας. Κάθε φορά που η επί σκηνής δράση παίρνει λάθος κατεύθυνση το ζευγάρι χτυπάει το κουδουνάκι μέχρι να βρουν το σωστό.

Κάψε το Σενάριο Λυκαβηττός
akkatsikas©

Τέλος, ο Λάμπρος Φισφής σε όλη τη διάρκεια της βραδιάς αξιοποιούσε στοιχεία από τις ιστορίες και τις ιδέες του κοινού στη δράση της στιγμής, κάνοντας με αυτό τον τρόπο "bounce” ανάμεσα στις καλύτερες ή και πιο αστείες στιγμές της βραδιάς, προκαλώντας ακόμα περισσότερο γέλιο.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Η Θάλασσα κι ο Γέρος": Ένα νέο έργο με τον Τάσιο Νούσια, σε καλοκαιρινή περιοδεία

Ανακαλύψτε τους σταθμούς της νέας παράστασης που σκηνοθετεί η Μαρλέν Καμίνκσι και που βασίζεται στο αριστούργημα του Έρνεστ Χέμινγουεϊ "Ο γέρος και η θάλασσα".

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
13/05/2024

Eurovision 2024: Μαντώ, Κώστας Μπίγαλης, Σοφία Βόσσου και Πωλίνα μας λένε ποια τραγούδια ξεχωρίζουν από την αρχή της διοργάνωσης μέχρι σήμερα

Οι τέσσερις πρωταγωνιστές του "Reunion The Musical" και αγαπημένοι ερμηνευτές απαντούν με αφορμή την 68η διοργάνωση του διαγωνισμού τραγουδιού της Eurovision ποια είναι τα τραγούδια που δεν ξεχνούν (εκτός από τα δικά τους φυσικά!).

Το "Matilda The Musical" έρχεται στο Παλλάς τη νέα σεζόν 2024-25 και ετοιμάζει πρώτη ακρόαση για παιδιά

Η Θέμις Μαρσέλλου ετοιμάζει μια νέα υπερπαραγωγή του πολυβραβευμένου μιούζικαλ των Ντένις Κέλι και Τιμ Μίντσιν που βασίζεται στο ομώνυμο βιβλίο του Ρόαλντ Νταλ και ανακοινώνει ακρόαση για κορίτσια και αγόρια 6-13 ετών.

42 θεατρικές παραστάσεις που συνεχίζονται μετά το Πάσχα

Σημαντικά έργα της παγκόσμιας δραματουργίας, η ελληνική δραματουργία σε πολλές διαφορετικές εκφάνσεις, ερευνητικό θέατρο, δικαστικό δράμα και μυστήριο, θέατρο έξω από το θέατρο και ιστορίες αληθινών προσώπων που ενέπνευσαν θεατρικά έργα. Όλα αυτά συμπεριλαμβάνονται στο σύνολο των θεατρικών παραστάσεων που συνεχίζονται μετά το Πάσχα, δίνοντάς μας μια ακόμα ευκαιρία για ανοιξιάτικες εξορμήσεις στη θεατρική Αθήνα.

"If I can not dance, I will not be a part of your revolution" δηλώνει η Μαρία Κολιοπούλου στο νέο της έργο

Στο νέο της χορογραφικό έργο μεγάλης κλίμακας, το ιδρυτικό μέλος της ομάδας Πρόσχημα συμπράττει με ερμηνεύτριες διαφορετικών ηλικιών και ικανοτήτων αναζητώντας την βαθιά απόλαυση της στιγμής.

"The last lunch" σερβίρει το πρώτο αγγλόφωνο θέατρο στην Ελλάδα

Το Theatre of the No, μετά την επιτυχία της παράστασης "Περιμένοντας τον Γκοντό", παρουσιάζει τη μουσική κωμωδία του Γιόελ Γούλφχαρτ σε σκηνοθεσία του Μάνου Τσότρα.