"Ατσάλι": Η Γιασεμί Κηλαηδόνη στο ρόλο μιας ισοβίτισσας μάνας

Τη σχέση μητέρας-κόρης μέσα από τη διαβρωτική φύση του ποινικού συστήματος αναδεικνύει το έργο της Ρόνα Μούνρο "Ατσάλι" που επιστρέφει στο θέατρο Μεταξουργείο.

Ατσάλι Κέλλυ Φώσκολου©

Μόνο ένας άνθρωπος φτιαγμένος από "Ατσάλι" μπορεί να αντέξει τον εγκλεισμό σε μια φυλακή και την ταπείνωση που επιβάλει το σωφρονιστικό σύστημα. Πώς μπορεί άραγε να επιβιώνει σε ένα τέτοιο περιβάλλον μια μάνα, η οποία μάλιστα αναγκάστηκε να αποχωριστεί την κόρη της σε πολύ μικρή ηλικία…Η Σκοτσέζα στην καταγωγή, Βρετανή στην υπηκοότητα, συγγαρφέας Ρόνα Μούνρο μιλά γι' αυτό το προσωπικό και κοινωνικό τραύμα μέσα από το έργο της "Ατσάλι", το οποίο σκηνοθέτησε η Νάντια Φώσκολου στη σκηνή του θεάτρου Μεταξουργείο. Η παράσταση παίχτηκε προς το τέλος της περσινής σεζόν, τον Μάιο για ένα μήνα και από τις 15 Οκτωβρίου επιστρέφει. Η Γιασεμί Κηλαηδόνη ερμηνεύει την Φέη (ισοβίτισσα μάνα), η οποία οδηγείται στο φόνο του άνδρα της, σε μια στιγμή ανεξέλεγκτου παρορμητισμού. Ύστερα από δεκαπέντε χρόνια στη φυλακή, έρχεται να την επισκεφθεί για πρώτη φορά η κόρη της Τζόσυ, η οποία ήταν μόλις δέκα χρόνων όταν η μητέρα της σκότωσε τον πατέρα της. Η συνάντηση τους συγκλονίζει καθώς την ώρα που η μεγάλη πια η κόρη, αναζητά ελαφρυντικά για αναψηλάφηση της δίκης και αποφυλάκιση της μάνας της, η τετ α τετ επαφή τους οδηγεί την μάνα σε ένα "σκάλιζμα" του παρελθόντος, "σκαλίζει" τη ζωή της και μαζί την ψυχή της….Τι δικαιολογίες υπάρχουν για ένα φόνο; Τι ρόλο μπορεί να παίξει η συγχώρεση ώστε η ισοβίτισσα να θέλει την αποφυλάκιση της; Η πειστική ερμηνεία της Γιασεμί Κηλαηδόνη και οι ωραίες παρουσίες των Κατερίνας Παπαδάκη, Ανδρέα Κωνσταντινίδη, Ασπασίας Μπατατόλη δημιουργούν ένα κλίμα συγκίνησης.

Περισσότερες πληροφορίες

Ατσάλι

  • Δράμα
  • Διάρκεια: 105 '

Στο ψυχολογικό δράμα της Σκοτσέζας συγγραφέα, με φόντο το ασφυκτικό περιβάλλον του σωφρονιστικού συστήματος, μια ισοβίτισσα που σκότωσε το σύζυγό της, συναντά ξανά την κόρη της ύστερα από 15 χρόνια.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Αποκλειστικό: "Η ομολογία της 4ης Ιανουαρίου" μεταμορφώνει τη σκηνή σε δικαστική αίθουσα και το κοινό σε ενόρκους

Η νέα παράσταση των Αγνής και Χάρη Χιώτη που έρχεται τη νέα σεζόν 2025-26 βασίζεται σε πραγματικά γεγονότα, αντλώντας έμπνευση από το κλασικό μυθιστόρημα "Η Τες των Ντ’ Έρμπερβιλ".

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
02/07/2025

Το ΔΗΠΕΘΕ Κοζάνης οργανώνει την πρώτη του θεατρική κατασκήνωση

Μια θεατρική κολλεκτίβα για επαγγελματίες της σκηνικής πράξης με την καθοδήγηση των Ανέστη Αζά, Χρήστου Θεοδωρίδη και Κώστα Παπακωνσταντίνου.

Ουαζντί Μουαουάντ: "Η ιστορία της Ευρώπης είναι και μια ιστορία συλλογικών τραυμάτων"

Μιλήσαμε με τους συντελεστές της πολυαναμενόμενης διεθνούς συμπαραγωγής, "Ο όρκος της Ευρώπης", που θα φέρει τον Γαλλοκαναδέζο συγγραφέα και σκηνοθέτη και τη Ζιλιέτ Μπινός στην ορχήστρα της Επιδαύρου.

Αποκλειστικό: "Η Τελευταία Έξοδος - Ρίτα Χέιγουορθ" για πρώτη φορά στο θέατρο

Η θεατρική μεταφορά του "The Shawshank Redemption" του Στίβεν Κινγκ ζωντανεύει τη σεζόν 2025-26 από μια ομάδα καταξιωμένων ηθοποιών και δημιουργών στο θέατρο Άνεσις.

Τα Μπαλέτα Μπεζάρ της Λωζάνης τιμούν τον Μίκη Θεοδωράκη στο Ηρώδειο

Το φημισμένο συγκρότημα χορού που αποτελεί σημείο αναφοράς για την τέχνη του χορού, επιστρέφει στον τόπο που αγάπησε ο δημιουργός τους, Μορίς Μπεζάρ, για μία ξεχωριστή παράσταση των "7 ελληνικών χορών" στο Ηρώδειο.

Αντιγόνη είδες; Κι αν ναι, πρόσεξες κι εσύ κάποια "ανησυχητική δυσαναλογία";

Σκέψεις με αφορμή την πρεμιέρα του Φεστιβάλ Επιδαύρου και την "ανησυχητική δυσαναλογία" του σύγχρονου ελληνικού πολιτισμού (και τουρισμού).

Εθνικό Θέατρο: Ξεκίνησε η προκράτηση θέσεων για τη παράσταση "Θραύσματα: Ευριπίδης"

Η παράσταση που συνδέει την αρχαιολογία και το θέατρο ανοίγει θέσεις για το κοινό σε αρχαία θέατρα της χώρας.