"The Outreach Project ΄22": Πρόσκληση σε νέους συγγραφείς

συγγραφή θεατρικού έργου

Με φόρα έρχεται από την περασμένη χρονιά το "Outreach Project", που υπό την καλλιτεχνική επιμέλεια του Κώστα Θεωνά και παρουσία κοινού και εκπροσώπων της καλλιτεχνικής σκηνής, το 2021, ανέδειξε έξι πρωτότυπα θεατρικά έργα νέων δημιουργών, μέσω ενός δημιουργικού εργαστηρίου, θεατρικών αναγνώσεων και σκηνοθετημένων αναλογίων στις σκηνές του Πολυχώρου Vault, που πραγματεύονταν την έννοια της ατομικής ταυτότητας, της ετερότητας και της συμπερίληψης. Στόχος του προγράμματος είναι να αναδείξει τις διαφορετικές, συχνά υποεκπροσωπούμενες, φωνές νέων συγγραφέων που προτάσσουν με τη γραφή τους ζητήματα αυτοπροσδιορισμού που σχετίζονται με την έμφυλη ταυτότητα και τη σεξουαλικότητα, τις σωματικές και ψυχολογικές προκλήσεις, την εθνοπολιτισμική προέλευση, τις θρησκευτικές ή άλλες πεποιθήσεις και την ισότητα.


Σήμερα, οι Συνέργειες Πολιτισμού στο πλαίσιο του "Outreach Project΄22", υπό την αιγίδα και υποστήριξη του Υπουργείου Πολιτισμού & Αθλητισμού, με τη συνεργασία του Θεάτρου VAULT στην Αθήνα και του Θεάτρου Τ στη Θεσσαλονίκη και τη συμμετοχή διακεκριμένων θεατρικών συγγραφέων, σκηνοθετών, ηθοποιών και παραγωγών, απευθύνουν ανοιχτή πρόσκληση σε απόφοιτες/-ους και σπουδάστριες/-στές θεατρικών σπουδών, δραματικών σχολών και σεμιναρίων θεατρικής γραφής, να καταθέσουν προσχέδια σύγχρονων θεατρικών έργων, που να προάγουν τη διαφορετικότητα και την αποδοχή της, ως κοινωνική αξία και διαχρονική πρόκληση.

Συγκεκριμένα, οι συμμετέχουσες/-οντες καλούνται μέχρι την Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2022, να υποβάλλουν μικρή σύνοψη του έργου τους (έως 300 λέξεις) με μια εναρκτήρια σκηνή με διαλόγους (έως 600 λέξεις). Οι συγγραφείς των 8 επικρατέστερων κειμένων που θα επιλεγούν από την Επιτροπή Αξιολόγησης, θα συμμετάσχουν σε ένα τρίμηνο εργαστήρι δημιουργικής γραφής μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας με ελεύθερη συμμετοχή, κατά τη διάρκεια του οποίου θα συνεργαστούν με διακεκριμένους θεατρικούς συγγραφείς / δραματουργούς, όπως ο Άκης Δήμου, η Νίνα Ράπη, ο Ανδρέας Φλουράκης και η Σοφία Καψούρου, εστιάζοντας πάντα στις ατομικές τους ανάγκες και εμπλουτίζοντας δημιουργικά το ύφος και το υλικό της γραφής τους. Για τη συμμετοχή σας στο "Outreach Project΄22", μπορείτε να στείλετε:
1. Μια μικρή σύνοψη
2. Την εναρκτήρια σκηνή του έργου σας
3. Ένα βιογραφικό στο email:  outreachtheatreproject@gmail.com

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Φεστιβάλ Αθηνών: Τι κρατάμε από το φετινό θεατρικό πρόγραμμα της Πειραιώς 260

Τι αποτύπωμα άφησαν οι δώδεκα ελληνικές και ξένες παραστάσεις στην Πειραιώς 260, που έριξε αυλαία την προηγούμενη εβδομάδα; Καταγράφουμε μερικές σκέψεις, εντυπώσεις και συμπεράσματα.

ΓΡΑΦΕΙ: ΤΩΝΙΑ ΚΑΡΑΟΓΛΟΥ
06/08/2022

Τι ετοιμάζει ο Νίκος Διαμαντής για τον Σεπτέμβριο;

Ο σκηνοθέτης και καλλιτεχνικός διευθυντής του θεάτρου Σημείο θα παρουσιάσει μία θεατρική- εικαστική εγκατάσταση στο Ισλαχανέ στο πλαίσιο του θεσμού "Όλη η Ελλάδα ένας Πολιτισμός".

Τρεις extra παραστάσεις για τον "Συλλέκτη"

Ένα από τα σημαντικότερο θρίλερ της μεταπολεμικής λογοτεχνίας ο "Συλλέκτης" του Τζον Φόουλς παίρνει παράταση λόγω της θερμής υποδοχής του κοινού.

Μια ακόμα βόλτα στις "Γειτονιές του κόσμου" από τον Οκτώβριο

Μετά από δύο χρόνια επιτυχημένων παραστάσεων, "Οι Γειτονιές του κόσμου", του Γιάννη Ρίτσου αλλάζουν θεατρική στέγη και μας δίνουν ραντεβού στο Θέατρο Τζένη Καρέζη.

Οι "Πέρσες" θα παιχτούν στο Ηρώδειο και στο Θέατρο Δάσους

Αν δεν είδατε τους "Πέρσες" του Αισχύλου σε σκηνοθεσία του Δημήτρη Καραντζά, στην Επίδαυρο ή στην Ελευσίνα, κλείστε θέση για το Ηρώδειο της Αθήνας, ή το Θέατρο Δάσους της Θεσσαλονίκης.

Το Διαβαλκανικό Φεστιβάλ Αρχαίου Δράματος βάζει πλώρη για το 2023

Περισσότεροι από 1.000 επισκέπτες παρακολούθησαν το Διαβαλκανικό Φεστιβάλ Αρχαίου Δράματος που εγκαινίασε η Περιφέρεια Αττικής. Η φετινή επιτυχία γεμίζει με αισιοδοξία τους διοργανωτές, οι οποίοι ξεκινούν να ετοιμάζονται για την επόμενη χρονιά.

Aίας

Ο Αργύρης Ξάφης γοητεύτηκε βαθιά από το έργο και το δραματικό και ιδεολογικό βάρος που φέρει ο κεντρικός ήρωας, προχωρώντας σε επιλογές που άλλοτε λειτουργούν και άλλοτε –συχνότερα– δεν δικαιώνονται επί σκηνής.