Το νέο έργο του Δημήτρη Δημητριάδη ανεβάζει ο Γιάννης Σκουρλέτης με την ομάδα του bijoux de kant, επιχειρώντας μια κατάβαση σε μια σκοτεινή πλευρά της ανθρώπινης ύπαρξης. Ο Δημητριάδης, συγγραφέας χαρακτηριστικού ύφους και ιδιαίτερων έργων όπως το εμβληματικό -όσο και διορατικό- "Πεθαίνω σαν χώρα" (αλλά και "Ο Ευαγγελισμός της Κασσάνδρας", "Λήθη", "Φαέθων", κ.ά.), έχει διαμορφώσει το δικό του φανατικό κοινό. Ο Έλληνας διεθνής έχει υπερβεί τα όρια της ελληνικότητας με την ιδιοσυγκρασιακή γραφή του, που αγγίζει τα αρχετυπικά θέματα της Ιστορίας, του έρωτα και του θανάτου, και έχει δώσει φωνή στην αντικομφορμιστική αυτοκριτική της Ελλάδας. Φέτος επιστρέφει ύστερα από καιρό με ένα νέο έργο, που φέρει τον παράδοξο τίτλο "Η αλήθεια είναι - δεν περιμέναμε να έχει τόσο αίμα μέσα του".
Η ενδιαφέρουσα καλλιτεχνική ομάδα, με επικεφαλής τον Γιάννη Σκουρλέτη, έχει χτίσει την καλλιτεχνική της σφραγίδα με παραστάσεις που έχουν ολότελα δική τους ταυτότητα, έντονο εικαστικό χαρακτήρα και ιδιαίτερο λυρισμό, πατούν σε προσωπικές και συλλογικές μνήμες και δίνουν φωνή σε ξεχασμένα λογοτεχνικά κείμενα και περιθωριακά πρόσωπα ("Αχ! ", με αφορμή την "Κερένια κούκλα" του Κων/νου Χρηστομάνου, "Αμάραντα" των Παύλου Μάτεσι και Γλυκερίας Μπασδέκη κ.ά.). Με το έργο του Δημητριάδη, θα επιχειρήσει μια κατάβαση σε μια σκοτεινή πλευρά της ανθρώπινης ύπαρξης, επιθυμώντας να μιλήσει χωρίς περικοπές για τη σκληρότητα της καθημερινότητας, τη συγκάλυψη της συναισθηματικής παθογένειας, τις στερεοτυπικές αντιλήψεις και τη στοχοποίηση του διαφορετικού. Το ανθρώπινο σώμα, η σεξουαλικότητα, η συγγένεια, η μνήμη, το τραύμα, η ταυτότητα και η εξοικείωση με τη βία βρίσκονται στο επίκεντρο της παράστασης, στην οποία θα πρωταγωνιστήσουν η Μαρία Παρασύρη, ο Χάρης Χαραλάμπους-Καζέπης και ο Δημήτρης Παγώνης.
Η παράσταση είναι κατάλληλη για θεατές άνω των 15 ετών και θα παίζεται στο Faust, από τις 4 Φεβρουαρίου 2022.
Περισσότερες πληροφορίες
Η αλήθεια είναι
Το νέο έργο του Δημητριάδη μιλά για τη σεξουαλικότητα, τη μνήμη, το τραύμα και παίρνει θέση απέναντι στις στερεοτυπικές αντιλήψεις και τη στοχοποίηση του διαφορετικού.