Έξι παραστάσεις «ανθίζουν» εν μέσω άνοιξης

Μετά το Πάσχα πλήθος νέων παραστάσεων παρουσιάζονται στο αθηναϊκό κοινό. Αυτές είναι έξι από τις πρεμιέρες που τράβηξαν το ενδιαφέρον μας.

Έξι παραστάσεις «ανθίζουν» εν μέσω άνοιξης

Μετά το Πάσχα πλήθος νέων παραστάσεων παρουσιάζονται στο αθηναϊκό κοινό. Αυτές είναι έξι από τις πρεμιέρες που τράβηξαν το ενδιαφέρον μας.

«Αναζητώντας τον Αττίκ!»

Έξι παραστάσεις «ανθίζουν» εν μέσω άνοιξης - εικόνα 1

Ο Αντώνης Καφετζόπουλος, ο Άκης Σακελλαρίου, η Κατερίνα Παπουτσάκη, η Νάντια Κοντογεώργη, ο Μίνως Θεοχάρης, ο Κωνσταντίνος Ασπιώτης και η σούπερ σταρ Ζωζώ Σαπουντζάκη πρωταγωνιστούν στην παράσταση που ζωντανεύει στη σκηνή μιαν ολόκληρη εποχή. Μουσική, χορός, χιούμορ, σαρκασμός, τρυφερότητα και συγκίνηση συνθέτουν ένα ατμοσφαιρικό σκηνικό σε σκηνοθεσία Σοφίας Σπυράτου. (Παλλάς, από 13/4)

«Ιούλιος Καίσαρας»

Έξι παραστάσεις «ανθίζουν» εν μέσω άνοιξης - εικόνα 2

Ο Ιούλιος Καίσαρας, ο Μάρκος Αντώνιος, ο Βρούτος διασταυρώνουν τα ξίφη τους με μόνο στόχο την εξουσία στο έργο του Ουίλιαμ Σαίξπηρ. Ο Ρένος Χαραλαμπίδης πρωταγωνιστεί στην παράσταση που σκηνοθετεί η Νατάσα Τριανταφύλλη και το πολύ ενδιαφέρον είναι ότι ο μουσικός Πέτρος Κούρτης δημιουργεί επί σκηνής ένα ηχητικό περιβάλλον με μια ορχήστρα κρουστών στην οποία συμμετέχουν μαθητές του Θεάτρου Τέχνης. (Θέατρο Τέχνης, από 12/4)

«Η θυσία του Αβραάμ»

Έξι παραστάσεις «ανθίζουν» εν μέσω άνοιξης - εικόνα 3

Το εμπνευσμένο από το συγκινητικό επεισόδιο της Παλαιάς Διαθήκης [Γένεσις ΚΒ΄] κρητικό θρησκευτικό δράμα του 17ου αιώνα, που αποδίδεται στον Β. Κορνάρο, μας παρουσιάζουν ο Δ. Κωνσταντινίδης και η ομάδα Angelus Novus. Ο σκηνοθέτης εστιά­ζει στο ανθρώπινο υπόβαθρο της ιστορίας της, σύμφωνα με την οποία ο θεός, θέλοντας να δοκιμάσει την πίστη του Αβραάμ, του ζητά να θυσιάσει τον μονάκριβο γιο του Ισαάκ. (Σταθμός, από 15/4)

«Ο γλάρος»

Έξι παραστάσεις «ανθίζουν» εν μέσω άνοιξης - εικόνα 4

Ο σκηνοθέτης Κ. Χατζής παρουσιάζει το έργο-σταθμός για το σύγχρονο θέατρο του Άντον Τσέχοφ με έναν θίασο εξαιρετικών ηθοποιών (Ρ. Βασιλακοπούλου, Κλ. Γρηγοριάδης, Θ. Δήμου κ.ά.). Ο έρωτας και το θέατρο, η ωριμότητα απέναντι στην αθωότητα, το νόημα της δημιουργίας, η ζωή των καλλιτεχνών, το αμφίρροπο του έρωτα είναι κάποια από τα θέματα που αναδεικνύει το πιο αυτοβιογραφικό από τα έργα του Ρώσου συγγραφέα. (Θέατρο Τέχνης, από 19/4)

«Μετά την πρόβα»

Έξι παραστάσεις «ανθίζουν» εν μέσω άνοιξης - εικόνα 5

Ο Π. Μουστάκης μεταφέρει στο θέατρο το κινηματογραφικό αριστούργημα του Ίνγκμαρ Μπέργκμαν και μοιράζεται τη θεατρική σκηνή με τη Μ. Ναυπλιώτου και την Π. Τσιλίκα. Η αυτοβιογραφική ταινία του Μπέργκμαν σκιαγραφεί τη διαλεκτική σχέση μεταξύ σκηνοθέτη και ηθοποιού. Ερωτισμός, ναρκισσισμός, αβυσσαλέες αντιπαλότητες, αγιάτρευτα τραύματα κι ενοχές αναδύονται στη σκηνή. (Θέατρο Οδού Κυκλάδων «Λευτέρης Βογιατζής», από 18/4)

«Βάτραχοι-project»

Έξι παραστάσεις «ανθίζουν» εν μέσω άνοιξης - εικόνα 6

Ο Νίκος Χατζόπουλος βρίσκεται πίσω από αυτήν τη σκηνική σύνθεση που τολμάει να επανεφεύρει τη σχέση μας με την έννοια «κωμωδία» με μπόλικη φαντασία, πατώντας στους αριστοφανικούς «Βατράχους».Τέσσερις νέοι ηθοποιοί επιστρατεύουν όλα τα μέσα για να μεταφέρουν το πνεύμα και όχι το γράμμα του έργου. (Από Μηχανής, σε avant premiere για τους αναγνώστες του «α» στις 16/4)

Περισσότερες πληροφορίες

Αναζητώντας τον Αττίκ

  • Μουσικοθεατρική
  • Διάρκεια: 180 '

Ηθοποιοί, μουσικοί και χορευτές κάνουν μια αναδρομή στο έργο του Αττίκ, χωρίς ρετρό διάθεση, αλλά με πολύ χιούμορ, σαρκασμό, τρυφερότητα και συγκίνηση.

Μετά την πρόβα

  • Δράμα

Θεατρική μεταφορά της ταινίας του 1984, στην οποία αποτυπώνεται η σκέψη του Μπέργκμαν για τη θεατρική διαδικασία, για τις σχέσεις σκηνοθετών και ηθοποιών, για τη σχέση θεάτρου και ζωής.

Ιούλιος Καίσαρας

  • Δράμα
  • Διάρκεια: 90 '

Ο Ρ. Χαραλαμπίδης, πλαισιωμένος από μαθητές του Θεάτρου Τέχνης, εξιστορεί κι ερμηνεύει την υπερβατική προσωπικότητα του Καίσαρα

Ο γλάρος

  • Δράμα
  • Διάρκεια: 120 '

Το πιο αυτοβιογραφικό έργο του Τσέχοφ περιστρέφεται γύρω από τη ζωή και το θέατρο, το νόημα της δημιουργίας και το αμφίρροπο του έρωτα.

Η θυσία του Αβραάμ

  • Σκηνική Σύνθεση
  • Διάρκεια: 80 '

Δραματοποίηση επεισοδίου της Παλαιάς Διαθήκης, στο οποίο ο Αβραάμ δέχεται την εντολή από τον Θεό να θυσιάσει τον γιο του Ισαάκ, μια θυσία που αποτρέπεται την τελευταία στιγμή με θεϊκή παρέμβαση.

Βάτραχοι-project

  • Σκηνική Σύνθεση
  • Διάρκεια: 100 '

Τέσσερις ηθοποιοί επιστρατεύουν όλα τα μέσα για να μεταφέρουν το πνεύμα και όχι το γράμμα των αριστοφανικών «Βατράχων» επανεφευρίσκοντας τη σχέση μας με την κωμωδία.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Ποιο έργο παρουσιάζει σε πανελλήνια πρώτη η Κωνσταντίνα Νικολαΐδη;

Καζανάς, Μάλφα, Μαρκάτης, Μουταφτσής, Ντεμίρη, Τσόλκα πρωταγωνιστούν στην πρώτη παρουσίαση του "Άκρως συμπαντικό" της Σάρλοτ Τζόουνς από την Κωνσταντίνα Νικολαΐδη στο Σύγχρονο Θέατρο.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
26/09/2022

Ξεκίνησε η προπώληση για τους "Βρυκόλακες" του Εθνικού Θεάτρου

Ο Σταμάτης Φασουλής επιστρέφει στο Εθνικό Θέατρο και σκηνοθετεί ένα ωραίο θίασο στους " Bρυκόλακες" του Χένρικ Ίψεν.

"Θέατρο ξανά": Το καλλιτεχνικό πρόγραμμα του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος 2022-23

Κακλέας, Καπουτζίδης, Γκασούκα, Δεντάκης, Ασπιώτης, Αμπαζής, Πασσαλής κι άλλοι θα σκηνοθετήσουν στο Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος. Αυτός είναι ο Καλλιτεχνικός Προγραμματισμός 2022-2023 που επαναπροσδιορίζει την ταυτότητα του ΚΘΒΕ.

Ρομέο Καστελούτσι: "Είναι ουτοπικό να πιστεύουμε ότι η βία μπορεί να εξαλειφθεί"

Ο σπουδαίος Ιταλός σκηνοθέτης μάς μίλησε ενόψει της παρουσίασης στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση της νέας του δουλειάς "Bros, όπως Αδερφοί", που βάζει στο επίκεντρο το ζήτημα της αστυνομικής βίας.

"Στην απέναντι όχθη" για τα 100 χρόνια από τη Μικρασιατική Καταστροφή

Η Μίνα Χειμώνα και η Αγγελική Κοντού ερμηνεύουν σε δική τους δημιουργία μια μουσικοθεατρική παράσταση αφιερωμένη στους Μικρασιάτες πρόσφυγες και την κουλτούρα τους που μπόλιασε την ελληνική κοινωνία.

Πλανήτης "Solaris" καλεί Κυψέλη

Το Άσυλο Ανιάτων επέλεξε ο Θοδωρής Αμπαζής για να παρουσιάσει τη site specific παράσταση που εμπνεύστηκε από το διάσημο μυθιστόρημα επιστημονικής φαντασίας του Στανίσλαβ Λεμ με την ομάδα ΟΠΕΡΑ. Μια δουλειά που μας ιντριγκάρει για τέσσερις βασικούς λόγους.