Κριστόφ Χάγκελ: «Ο Μότσαρτ ήταν ένα είδος πανκ στην εποχή του ροκοκό»

Τι γίνεται όταν Μότσαρτ έρχεται ξαφνικά στον 21ο αιώνα εξηγεί ο μαέστρος και πιανίστας Κριστόφ Χάγκελ μιλώντας μας για το μουσικοχορευτικό «Breakin’ Mozart» που έρχεται στην Τεχνόπολη.

Κριστόφ Χάγκελ: «Ο Μότσαρτ ήταν ένα είδος πανκ στην εποχή του ροκοκό»

Τι γίνεται όταν Μότσαρτ έρχεται ξαφνικά στον 21ο αιώνα μας λεει ο μαέστρος και πιανίστας Κριστόφ Χάγκελ μιλώντας μας για το «Breakin’ Mozart» που θα παιχτεί στην Τεχνόπολη.

Κριστόφ Χάγκελ: «Ο Μότσαρτ ήταν ένα είδος πανκ στην εποχή του ροκοκό» - εικόνα 1

Η βασική ιδέα του «Breakin’ Mozart» ήταν η συγχώνευση της νεανικής κουλτούρας και της υψηλής κουλτούρας, η συνάντηση του κόσμου του Μότσαρτ με τον κόσμο του Urban dance: breakdance, hiphopμ, ακροβατικά. Έχουμε μετατρέψει την μουσική του Μότσαρτ, σε ορισμένα σημεία, σε σύγχρονες beat εκδοχές και υπήρξε μια συνολική προσπαθεί να συνδυάσουμε χορογραφίες και ιστορίες από την κουλτούρα των νέων με τον Μότσαρτ: breakdance μάχες, love stories. Ο Μότσαρτ βρίσκεται ξαφνικά στον 21ο αιώνα, σε μια κλίκα και πάλι και πρέπει να τα βγάλει πέρα με αυτούς τους νεαρούς όπως και το αντίθετο. Στο τέλος θα υπάρξει μια συμβίωση και μια φιλία , αλλά εκτός από αυτό ο Μότσαρτ θα σταθεί ένας πολύτιμος βοηθός στα χτυποκάρδια της νεανικής αγάπης.

Είναι μια παράσταση για μικρούς και μεγάλους, για τους λάτρεις του Μότσαρτ και τους οπαδούς του breakdance, για αυτούς που αγαπούν τον σύγχρονο χορό, για τα παιδιά, τους νέους και τους ενήλικες, με λίγα λόγια, για όλη την οικογένεια. Η μουσικοχορευτική παράσταση «Breakin’ Mozart» μια καλή εισαγωγή στην μουσική του Μότσαρτ. Μπορεί κανείς επίσης να μάθει πολλά για το πρόσωπο του συνθέτη, ο οποίος θα μπορούσαμε να πούμε ότι ήταν ένα είδος πανκ στην εποχή του ροκοκό.

Περισσότερες πληροφορίες

Breakin’ Mozart

  • Μουσικοχορευτική

Ο μουσικός, μαέστρος και σκηνοθέτης όπερας Christoph Hagel διευθύνει παντοιοτρόπως την παγκόσμια πρωταθλήτρια ομάδα breakdance DDC, σε ένα θέαμα που συνδυάζει για πρώτη φορά το breakdance με τη μουσική του Μότσαρτ

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Η εκφραστικότητα της γλώσσας της σιωπής στην παράσταση "Τα δεκανίκια ή πώς ξέμαθα να περπατώ" στο Olvio

Μια από τις πιο ιδιαίτερες, γοητευτικές και απολαυστικές παραστάσεις των τελευταίων ετών επανέρχεται τον Οκτώβριο στο Θέατρο Olvio.

30/09/2022

"Κανονική δουλειά": O Στέλιος Ανατολίτης επιστρέφει με την τρίτη του σόλο παράσταση

Κείμενα για τη δουλειά, κουβέντα με τον κόσμο, ευτράπελα σε δημόσιες υπηρεσίες και μουσική κωμωδία.

"Κάποιος να με προσέχει": Για πρώτη φορά στη χώρα μας σε σκηνοθεσία της Αθανασίας Καραγιαννοπούλου

Με μια ισχυρή τριανδρία: Αντίνοος Αλμπάνης, Δημήτρης Μάριζας, Πήτερ Ραντλ, ανεβάζει για πρώτη φορά στη χώρα μας το "Κάποιος να με προσέχει" του Φράνκ Μακ Γκίνες η Αθανασία Καραγιαννοπούλου.

Η "Ζιζέλ" από την Οδησσό στη σκιά της Ακρόπολης

Το όνειρο κάθε χορεύτριας είναι να ερμηνεύσει τη "Ζιζέλ" του Αντόλφ Αντάμ. Το χορογραφικό αριστούργημα της ρομαντικής περιόδου, ζωντανεύει από το Μπαλέτο και την Ορχήστρα της Εθνικής Όπερας της Οδησσού στο Ηρώδειο, την πρώτη μέρα του Οκτωβρίου.

"Ταξιδέψτε με το Εθνικό Θέατρο" στο Αεροδρόμιο της Αθήνας

Μια νέα έκθεση του Εθνικού σε συνεργασία με τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών καταργεί κάθε είδους σύνορα μέσω της τέχνης.

"Ποντικοπαγίδα": Νέες Φωτογραφίες από τον ανανεωμένο θίασο

Νέα πρόσωπα μπαίνουν φέτος στο καστ της επιτυχημένης παράστασης σε σκηνοθεσία της Κίρκης Καραλή που ξεκινά σε λίγες μέρες, η οποία μεταφέρει το θρυλικό μυστήριο της Αγκάθα Κρίστι από τα 50’s σε μια απομονωμένη πανσιόν στην Ελλάδα κάπου στις αρχές της δεκαετίας του 90’.

Η "Ιφιγένεια εν Αυλίδι" στο Ηρώδειο

Η παράσταση που παρακολούθησαν στην Επίδαυρο περισσότεροι από 15.000 θεατές με τη Μαρία Πετεβή στον ομώνυμο ρόλο ολοκληρώνει την περιοδεία της στο Ηρώδειο.