Κιμούλης και Παπούλια γίνονται ...επικίνδυνοι

Βαλμόν και Μερτέιγ ή αλλιώς οι δαιμονικοί εραστές των «Επικίνδυνων Σχέσεων»: έτσι θα δούμε τον Γιώργο Κιμούλη και την Εβελίνα Παπούλια σε μια μεγάλη παραγωγή της εταιρείας Θεατρικές Σκηνές.

Κιμούλης και Παπούλια γίνονται ...επικίνδυνοι

Γιώργος Κιμούλης, Εβελίνα Παπούλια, Άννα-Μαρία Παπαχαραλάμπους, Μάρα Δαρμουσλή, Σπύρος Σαραφιανός, Λάμπρος Κτεναβός, Νάνσυ Μπουκλή και guest-star η Μάρω Κοντού: αυτός είναι ο επταμελής θίασος που θα ζωντανέψει ένα άγριο ερωτικό παιχνίδι που εκτυλίσσεται στα χρόνια της ανόδου του Χίτλερ. Γιατί ο Γιώργος Κιμούλης, ο οποίος υπογράφει και τη σκηνοθεσία, μεταφέρει στο θέατρο το περιβόητο επιστολικό μυθιστόρημα του Πιέρ Σοντερλό ντε Λακλό «Επικίνδυνες σχέσεις», μεταθέτοντας τη δράση του από το 1782 στα χρόνια του Μεσοπολέμου.

Η υπόθεση, γνωστή και από την ομώνυμη ταινία εποχής του Στίβεν Φρίαρς, το 1988, με το supercast Γκλεν Κλόουζ, Τζον Μάλκοβιτς, Μισέλ Πφάιφερ και Ούμα Θέρμαν, εκτυλίσσεται γύρω από τους διεστραμμένους τρόπους με τους οποίους δύο πρώην εραστές διασκεδάζουν την πλήξη τους. Ποιο είναι το σπορ τους; Το σεξ! Συγκεκριμένα, η αποπλάνηση και η χειραγώγηση αθώων εραστών. Η μαρκησία Μερτέιγ (Εβελίνα Παπούλια) προκαλεί τον υποκόμη Βαλμόν (Γιώργος Κιμούλης) να αποπλανήσει μια παρθένα (Νάνσυ Μπουκλή), ενώ ταυτόχρονα εκείνος έχει ήδη καταπιαστεί με την κατάκτηση μιας παντρεμένης κυρίας (Άννα-Μαρία Παπαχαραλάμπους). Μόνο που οι συνέπειες του μακιαβελικού αυτού παιχνιδιού θα είναι πολύ σοβαρές –έως και θανατηφόρες.

Να θυμίσουμε εδώ πως ο Γιώργος Κιμούλης έχει σκηνοθετήσει και στο παρελθόν τις «Επικίνδυνες σχέσεις»–όχι, όμως, εκείνες του Λακλό αλλά τη σύγχρονη θεατρική εκδοχή του Κρίστοφερ Χάμπτον. Όπως τότε, έτσι και τώρα η δράση μεταφέρεται στα '30s και, όπως ο ίδιος διευκρινίζει «πιο συγκεκριμένα, στις 27 Φεβρουαρίου 1933, ημερομηνία του εμπρησμού της Γερμανικής Βουλής, που σχεδιάστηκε από τον Χίτλερ. Μέσα σ’ ένα ασφυκτικό και ιδιαίτερα επικίνδυνο κοινωνικοπολιτικό κλίμα, μία ολόκληρη ομάδα ανθρώπων της αστικής τάξης, με προεξάρχον ένα σχεδόν διαβολικό ζευγάρι, τον Βαλμόν και την Μερτέιγ, αδιαφορώντας εντελώς για τις πολιτικές συνθήκες, ζει με τον πιο απελεύθερο εγωτικό και κυνικό τρόπο τη ζωή της…»

Η παράσταση θα ανέβει στο θέατρο Άλμα στα μέσα Νοέμβρη σε διασκευή και σκηνοθεσία του Γιώργου Κιμούλη, σκηνικά και φωτισμούς του Pawel Dobrzycki και κοστούμια της Σοφίας Νικολαϊδη.

Περισσότερες πληροφορίες

Άλμα

Ακομινάτου 15-17 & Αγ. Κωνσταντίνου

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Το μπουφάν της Χάρλεϊ ή πάλι καλά": Last call για την παράσταση με τη Μαριάννα Τουμασάτου

Το έργο του Βασίλη Κατσικονούρη σε σκηνοθεσία Αλέξανδρου Σταύρου, που έχει ως ηρωίδα μια μάνα που μιλά στον εύζωνα γιο της, μετρά τις τελευταίες του παραστάσεις στο Coronet.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
16/04/2024

"Μήδειας μπούρκα": Το Θεσσαλικό Θέατρο στην Αθήνα με τη βραβευμένη παράσταση για την ηρωίδα - σύμβολο

Η θεατρική παράσταση που ταξίδεψε μέχρι τη Νέα Υόρκη και βραβεύτηκε, σε κείμενο του Ανδρέα Φλουράκη, σκηνοθεσία της Κυριακής Σπανού και τη Μαρσέλα Λένα στον επώνυμο ρόλο, έρχεται το Μάιο για λίγες παραστάσεις στο Θέατρο Εν Αθήναις.

"#Free Prometheus": Όταν ο Αισχύλος συνάντησε τους Fem tettix

Μία κωμωδία παραλόγου που δανείζεται στοιχεία από τον "Προμηθέα Δεσμώτη" είναι το τρίτο πρωτότυπο έργο της ανατρεπτικής ομάδας το οποίο παρουσιάζεται στο studio Μαυρομιχάλη.

Έξι θεατρικές παραστάσεις του Εθνικού Θεάτρου κατεβάζουν αυλαία

Ο πρώτος θεατρικός οργανισμός της χώρας αποχαιρετά το "Goodbye, Lindita" και πέντε ακόμη παραγωγές του που φτάνουν στο τέλος του φετινού τους κύκλου.

"Ιnk": Η παράσταση του Δημήτρη Παπαϊωάννου επιστρέφει!

Ύστερα από ένα χρόνο παγκόσμιας περιοδείας, η τελευταία δουλειά του Δημήτρη Παπαϊωάννου ξανά στο Μέγαρο Μουσικής.

"Τι θα πει η μάνα σου όταν δει το πτώμα σου": Το νέο έργο της σχολής του Πορεία είναι εδώ

Στο πλαίσιο του Φεστιβάλ "Νέο αίμα" παρουσιάζεται για λίγες παραστάσεις το έργο της Αργυρώς Βώβου το οποίο προέκυψε από τη Σχολή Πυροδότησης Θεατρικής Γραφής του Πορεία.

Η Πανελλήνια Ένωση Θεάτρου καταγγέλλει τη διοίκηση του ΣΕΗ για παραπλάνηση των Ελλήνων ηθοποιών

Με επιστολή της η ΠΕΘ κάνει λόγο για παραπλάνηση των εργαζομένων ηθοποιών σχετικά με το μέλλον του εργασιακού τους καθεστώτος.