21 χρόνια Sound Effect Records: Πώς στήθηκε το indie success story του Γιάννη Ανδριόπουλου;

Με αφορμή το εορταστικό φεστιβαλικό διήμερο στο «Gagarin 205», ο Γιάννης Ανδριόπουλος, ιδιοκτήτης του ανεξάρτητου δισκογραφικού label μιλάει στο "α" για την πορεία του στην Sound Effect Records.

Sound Effect Records

Η ανεξάρτητη δισκογραφική Sound Effect Records που ξεκίνησε από ένα ανεξάρτητο δισκάδικο/mailorder στα Εξάρχεια και σταδιακά έγινε δισκογραφικό label για την αφρόκρεμα του παγκόσμιου underground rock, γιορτάζει τα 21α γενέθλιά της με ένα πλούσιο φεστιβαλικό διήμερο (18-19/3) στο "Gagarin 205", με 10 μπάντες από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Το line up του Σαββάτου συνθέτουν οι δικοί μας BLML, Steams, Lokruz μαζί με τους, διεθνείς προσκεκλημένους, Glen (από το Βερολίνο) και King Isxan (από το Τελ Αβίβ. Την Κυριακή παίρνουν την σκυτάλη, οι Automaton, Lotus Emperor, Gagulta, Bastard Sword του Αχιλλέα Χαρμπίλα (2 by bukowski) και Widowpit.

Με αφορμή το ερχόμενο σαββατοκύριακο, ο Γιάννης Ανδριόπουλος, ιδιοκτήτης του ανεξάρτητου δισκογραφικού label μιλάει στο "α" για την πορεία του στην Sound Effect Records, από την ίδρυσή της μέχρι και σήμερα. 

Διαβάστε Επίσης

Με ποιο όραμα στήθηκε η Sound Effect Records;
Οι πρώτες επίσημες (προηγήθηκε μία σύμπραξη με την Nowhere Street Music ως Nowhere Sound πριν την ίδρυση της) κυκλοφορίες της Sound Effect Records ήταν δύο cd συλλογές με ακυκλοφόρητα τραγούδια από κατά κύριο λόγο νέα ελληνικά συγκροτήματα που συνόδεψαν ένα βραχύβιο fanzine που εκδίδαμε με τον Νίκο Κοντογούρη και τον Γιώργο Μάρκου, το "Rock Jam", με σκοπό την προώθηση της ελληνικής σκηνής.

Το concept του label που συνέχισε με κυκλοφορίες βινυλίου ήταν να γνωρίσει στο ευρύτερο κοινό και ιδίως αυτό του εξωτερικού, ελληνικά συγκροτήματα που άξιζαν μεγαλύτερη αναγνώριση. Στη συνέχεια, τα ξένα συγκροτήματα κατέλαβαν μεγαλύτερο ποσοστό των κυκλοφοριών του label, γεγονός αναπόφευκτο και λόγω του όγκου της μουσικής παραγωγής αλλά και των διεθνών γνωριμιών μου σε συνάρτηση με τις μουσικές μου ανησυχίες αλλά και του κοινού στο οποίο απευθυνόμουν. Τέλος, ήταν αρωγός του αρχικού concept του label εφόσον με τις κυκλοφορίες των ξένων συγκροτημάτων τρόπο μεγάλωνε το ενδιαφέρον του διεθνούς κοινού και μπορούσε να στρέψει περισσότερα βλέμματα στην Ελληνική σκηνή που ήταν δύσκολο να περιοδεύσει στο εξωτερικό και να συναντηθεί με το δυνητικό κοινό της.

Το αρχικό όραμα λοιπόν ήταν η προβολή της πραγματικά ανεξάρτητης σκηνής της Ελλάδας, η εξαγωγή και προώθηση της στο εξωτερικό και επιπρόσθετα η αρωγή στnν επιβίωση του βινυλίου ως μέσο, την εποχή που είχε ουσιαστικά παραγκωνιστεί από το cd και οι μεγάλες εταιρίες σπεύδανε να συνυπογράψουν την επικείμενη εξαφάνιση του.    

Γιάννης Ανδριόπουλος
     

Τι είναι αυτό που διαφοροποιεί την Sound Effect Records από άλλες ανεξάρτητες εταιρείες;
Δεν αισθάνομαι ότι είμαι ο πλέον κατάλληλος για να απαντήσω σε αυτή την ερώτηση, αποφεύγω να περιαυτολογώ. Προτιμώ να τοποθετείται το κοινό ή οι μπάντες που μου εμπιστέφτηκαν την δουλειά τους. Αυτό που θα επέτρεπα στον εαυτό μου να αναφέρει, λόγω του ότι είναι καταγεγραμμένο και συνεπώς αντικειμενικό, είναι το γεγονός ότι ήταν μάλλον η μόνη δισκογραφική εκείνης της περιόδου που είχε το βλέμμα στραμμένο κατά κύριο λόγο στις αγορές του εξωτερικού.

Σαν συνέχεια του D.I.Y. mail order και του δισκάδικου που ο αρχικός τους στόχος ήταν οι τηλεπωλήσεις -οι οποίες με την εμφάνιση και σταδιακή ανάπτυξη/εξάπλωση του internet άρχισαν να ξεδιπλώνουν αφάνταστες νέες δυνατότητες- η Sound Effect Records στήθηκε με σεβασμό στην εγχώρια σκηνή και την προσοχή στραμμένη στην διεθνή αγορά. Η συγκυρία αυτή αποτέλεσε μία ελκυστική διέξοδο και μοναδική ευκαιρία να απευθυνθεί σε ολοένα διευρυνόμενο κοινό αλλά και να προσπαθήσει την υπέρβαση να συναγωνιστεί εταιρίες από άλλες χώρες με μεγαλύτερη μουσική ιστορία, υπόβαθρο και τεχνογνωσία.

Τα μόνα label που το είχαν κάνει βήματα προς αυτή την κατεύθυνση ήταν λίγο παλαιότερα. Κατά κύριο λόγο η Hitch-Hyke του αγαπημένου μου φίλου Αιμίλιου Κατσούρη αλλά και η Creep του επίσης στενού μου φίλου Μπάμπη Δαλίδη. Και οι δύο έκαναν επιτυχημένες προσπάθειες στην διεθνή αγορά αλλά σε πιο δύσκολους καιρούς, χωρίς τα εργαλεία που σταδιακά προσέφερε η εξάπλωση του internet και η παγκοσμιοποίηση.

Η πρώτη κυκλοφορία της Sound Effect Records αποτέλεσε μία de facto δήλωση του οράματος αλλά και της σχετικής διαφοροποίησης της. Η κυκλοφορία σε βινύλιο του δεύτερου δίσκου των Yesterday’s Thoughts "Let’s take a ride with…” με την συμμετοχή του θρυλικού Sky Saxon των Seeds ήταν το ιδανικό ξεκίνημα για μία φιλόδοξη μικρή εταιρεία. Η κοπή 1.000 αντιτύπων σε μία περίοδο που το βινύλιο είχε αρχίσει να αντικαθίσταται από το cd αποτέλεσε μία τολμηρή αλλά και αισιόδοξη πράξη εμμονής στα όνειρα και τις επιδιώξεις μου.    

Η οικονομική κρίση, η επέλαση των streaming πλατφορμών και η πανδημία είναι κάποια μόνο από τα (πιο πρόσφατα) εμπόδια που για πολλές ανεξάρτητες δισκογραφικές σήμαναν το τέλος της διαδρομής τους. Ποια ήταν η στρατηγική που ακολουθήσατε εσείς;
Ποτέ δεν θεώρησα το streaming ως ανταγωνιστή του φυσικού προϊόντος που προσέφερα, εν αντιθέσει το εξέλαβα ως αρωγό στην προώθηση των μουσικών μου προτάσεων. Αναμφισβήτητα μειώνει τις φυσικές πωλήσεις κατά ένα ποσοστό (μικρό κατά την ταπεινή μου γνώμη) αλλά από την άλλη προσφέρει μεγάλες δυνατότητες προβολής εφόσον φτάνει σε περισσότερους αποδέκτες και πιθανούς πελάτες του φυσικού προϊόντος μέσω των κύκλων τους. Αρκεί το προϊόν να είναι ελκυστικό και να προσφέρει κάτι επιπλέον με ένα ουσιαστικό και ειλικρινή τρόπο.

Η οικονομική κρίση αδιαφιλονίκητα ταλαιπώρησε το label (ιδίως με τα capital controls) όπως όλες τις επιχειρήσεις και ειδικά αυτές που δεν παρήγαγαν βασικά καταναλωτικά αγαθά. Έχοντας από το ξεκίνημα προσανατολισμό στην διεθνή αγορά όμως όπως προανέφερα δεν αποτέλεσε αξεπέραστη τροχοπέδη εφόσον η κρίση δεν χτύπησε όλες τις χώρες με την ίδια σφοδρότητα. Απλώνοντας τις δυνητικές αγορές και αναλαμβάνοντας ακόμα περισσότερες διανομές φιλικών labels του εξωτερικού κατάφερα να έχω συνέχεια όγκο προσφερόμενων κυκλοφοριών παγκόσμιας εμβέλειας και να φτάνω σε περισσότερους διψασμένους για βινύλιο καταναλωτές. Έχοντας κυκλοφορίες συγκροτημάτων από διάφορα μέρη του κόσμου, απ’ όλες σχεδόν τις ηπείρους με βοήθησε να διεισδύσω στις τοπικές αγορές και να αποκτήσω ένα ικανό να με συντηρήσει πυρήνα σε κάθε μία από αυτές.  

Η πανδημία μετά το αρχικό μούδιασμα τελικά βοήθησε τις επιχειρήσεις που είχαν οργανωθεί σωστά στο κομμάτι των τηλεπωλήσεων να ανταπεξέλθουν και να συνεχίσουν να λειτουργούν αξιοπρεπώς. Η διαχείριση του διογκούμενου κόστους, εργατοωρών και τα αντικειμενικά εμπόδια στην διακίνηση των εμπορευμάτων ήταν ζόρικα αλλά μπορούσαν να ξεπεραστούν με πείσμα, περισσότερες ώρες ενασχόλησης και συρρίκνωση του επιδιωκόμενου κέρδους.   

Με ποιο κριτήριο επιλέγονται οι καλλιτέχνες που μπαίνουν στο ρόστερ της εταιρείας;
Το πρώτο και θεμελιώδες κριτήριο της Sound Effect Records είναι ο ήχος και ο χαρακτήρας των προς έκδοση κυκλοφοριών. Όντας ατομική επιχείρηση πρέπει να ταιριάζουν με τα γούστα του ιδιοκτήτη και να είναι "περιπετειώδεις" αποφεύγοντας τις μανιέρες και τις "συνταγές επιτυχίας". Εφόσον η εμπορικότητα δεν ήταν στις επιδιώξεις μου και η ευφάνταστη μίξη μουσικών ρευμάτων και επιρροών ήταν αυτό που πάντα με ευχαριστούσε ένα πολύ βασικό κριτήριο είναι να αντικαθρεπτίζονται στις κυκλοφορίες του label. Έχοντας ξεκαθαρίσει από την αρχή ότι το label δεν θα λειτουργούσε ως μία βασική πηγή εσόδων από τις δραστηριότητες μου το έβλεπα μέσα από το πρίσμα της επιστροφής στην μουσική κοινότητα μέρους της ικανοποίησης και της δυνατότητας βιοπορισμού που μου προσέφερε. Όλες οι ζωντανές σχέσεις βασίζονται στην αλληλεπίδραση και το πάρε-δώσε. Δεν υπάρχει υγιής μονόδρομη σχέση. Έτσι αποφάσισα από το ξεκίνημα ότι αντί να δίνω χρήματα για διαφημίσεις και προβολή της επιχείρησής μου, θα τα ρίχνω πίσω στην μουσική ως πρεσβευτή του κύκλου εργασιών μου. Έχοντας αφήσει πίσω με αυτό τον τρόπο το άγχος του επιβαλλόμενου προς βιοπορισμό κέρδους μπορούσα να αφεθώ στην δημιουργία και τον πειραματισμό.    

Το δεύτερο αλλά εξίσου θεμελιακό κριτήριο είναι να αισθάνομαι φιλικά και άνετα με τους καλλιτέχνες που συνεργάζομαι. Με λίγα λόγια να συνεργάζομαι με αυτούς που θα μπορούσα άνετα να σχετιστώ και κοινωνικά πέρα από την επαγγελματική μας σχέση. Το θεωρώ βασικό για δύο λόγους: o πρώτος είναι ότι αποζητάω την πλήρη και ισότιμη συνεργασία με τις μπάντες που αναλαμβάνω και ο δεύτερος ότι εφόσον κανένας μας δεν θα γίνει εμφανώς πλουσιότερος τουλάχιστον να περνάμε καλά και να χαιρόμαστε την συνεργασία/κοινή πορεία μας. 

Διαβάστε Επίσης

Ποιες κυκλοφορίες θεωρείτε milestones της Sound Effect Records;
Είναι δύσκολο για έναν πατέρα να ξεχωρίσει κάποιο από τα παιδιά του. Για να μην θεωρηθεί όμως ως διπλωματική υπεκφυγή θα αναφέρω τις εξής: 

  • SER 001 Yesterday’s Thoughts "Let’s take a ride with…” ως πρώτη κυκλοφορία του label και με το ειδικό βάρος της συμμετοχής ενός από τους "εφηβικούς μας ήρωες" του Sky Saxon.
  • SER 016 Acid Baby Jesus I'm A Baby / Salt Chunk Mary είχα γνωρίσει και παρακολουθούσα τα παιδιά από τα πρώτα τους βήματα. Μία σχέση που κατέληξε σε μακροχρόνια φιλία και στην συνεργασία μας. Την παραθέτω ως δείγμα του τι μπορεί να πετύχει μία μπάντα με επιμονή, υπομονή σκληρή δουλειά και διάθεση για αναγνώριση. Μία λογική που συνάδει απόλυτα με την λογική του label.
  • SER 018 Kikagaku Moyo Kikagaku Moyo μία ξεχωριστή μπάντα από την Ιαπωνία με αντικειμενικά υψηλή καλλιτεχνική αξία που είμαι υπερήφανος που σύστησα στο διεθνές κοινό με το ντεμπούτο τους στην Sound Effect Records. Ακολούθησε μεγάλη αναγνώριση και μία φοβερή πορεία με παγκόσμια εμβέλεια. Με χαροποιεί το γεγονός ότι δημιούργησαν το δικό τους label και εξέδωσαν τους επόμενους δίσκους τους δίνοντας παράλληλα ευκαιρίες και σε άλλα σχήματα από την χώρα τους. Ένα τρανό παράδειγμα πως το D.I.Y. μπορεί να ανοίξει όχι μόνο πόρτες αλλά και πύλες!

Τι έχετε ετοιμάσει για το διήμερο εορταστικό φεστιβάλ στο "Gagarin", στις 18-19/3;
Έχουμε ετοιμάσει σε στενή συνεργασία με τις μπάντες μας και συνδιοργανωτή την Laika Productions ένα μεγάλο πάρτι σε έναν από τους λίγους εναπομείναντες μεγάλους ιστορικούς χώρους, το "Gagarin", για τα 21 χρόνια της Sound Effect Records με μεγάλο μεράκι, κέφι και χαρά. Φτηνό εισιτήριο, το οποίο αποδεικνύει το concept του πάρτι, με 10 μπάντες, 8 από την Ελλάδα και δύο από το εξωτερικό (Γερμανία & Ισραήλ). Ένα μίγμα από καταξιωμένους καλλιτέχνες, ανερχόμενα αστέρια και πρωτοεμφανιζόμενες μπάντες που έχουν κυκλοφορήσει στο κοντινό παρελθόν ή θα κυκλοφορήσουν στο άμεσο μέλλον την δουλειά τους με την Sound Effect Records. Είμαστε περήφανοι που θα τις χαρούμε μαζί με το κοινό ή θα παρουσιάσουμε πρώτοι σε πιο ευρύ κοινό το οποίο καλούμε για να περάσουμε δύο μαγικές βραδιές.

Θα υπάρχει επίσης μεγάλο σε όγκο, ενδιαφέρον σε σύνθεση και fun σε διάθεση merchandise σε προνομιακές τιμές για να δοθεί η ευκαιρία με ένα χαμηλό αντίτιμο να έχει ο κόσμος την δυνατότητα να εντρυφήσει στις κυκλοφορίες μας και να εκτιμήσει τις μπάντες μας. Να υπογραμμίσω ότι τα έσοδα από το merchandise της κάθε μπάντας που εμφανίζεται στο φεστιβάλ θα αποδοθούν στην μπάντα σαν ευχαριστώ και επιβράβευση της ανιδιοτελούς συμμετοχής της. Επίσης ένα τεράστιο ευχαριστώ στις μπάντες που θα ταξιδέψουν με δικά τους έξοδα από το εξωτερικό για την αγάπη τους στο label και την προφανή τους δίψα να γνωρίσουν το Ελληνικό κοινό!  

Τέλος, ως θιασώτες της καινοτομίας το φεστιβάλ μας θα έχει το δικό του, αποκλειστικό, μουσικό θέμα! Ένα θέμα που έχει γραφτεί από τους Sound Unit #6 αποκλειστικά για το Side Effects II festival (ευχαριστώ Γιώργο!) και θα προσφέρουμε με την μορφή του συλλεκτικού 7” flexi disc single σαν δώρο με τα πρώτα 200 εισιτήρια της προπώλησης του φεστιβάλ.

Τέλος, τι να περιμένουμε από την Sound Effect Records στο μέλλον;
Αυτό που μπορείτε να περιμένετε με σιγουριά από την Sound Effect Records διαχρονικά είναι ακόμα περισσότερες κυκλοφορίες με κλιμακούμενη καλλιτεχνική αξία, επιμέλεια και συνεχή προσπάθεια καινοτομίας. Να εμπλουτίζουμε διαρκώς τον κατάλογο μας με μπάντες από ακόμα περισσότερες χώρες καλύπτοντας όλες τις γωνιές που πλανήτη μας και να προσφέρουμε μία πανσπερμία ηχητικών προτάσεων χωρίς στεγανά με απώτερο σκοπό να εξαλείψουμε τις παρωπίδες. Το διαχρονικό μας σύνθημα είναι "keep your ears open and your mind will follow”.

Διαβάστε Επίσης

Λίγο πριν το ραντεβού μας στο  "Gagarin 205" κι αφού μάθαμε από τον Γιάννη Ανδριόπουλο για την ιστορία της Sound Effect Records, δώσαμε τον λόγο σε μερικές από τις μπάντες που επέλεξαν το label για τις δισκογραφικές κυκλοφορίες τους και θα βρεθούν στο επετειακό διήμερο (18/19-3). Ζητήσαμε, λοιπόν, από τους Automaton, Bastard Sword, Gagulta, GLEN, King Isxan, Lokruz, Lotus Emperor, The Steams και Widow Pit να μας μιλήσουν για ποιους λόγους διάλεξαν την S.E.R. για δισκογραφικό "σπίτι" τους.  

Automaton

"Γνωριζόμαστε με τα παιδιά της Sound Effect Records από παλιά και από τις επισκέψεις μας στο δισκάδικο. Η συνεργασία μας ξεκίνησε με την έκδοση του "Echoes of mount Ida" σε βινύλιο. Η ιδέα για μια λίγο πιο ταξιδιάρικη βερσιον του άλμπουμ ήταν του Γιάννη (S.E.R.), όπου σε σχέση με το CD που είχε βγει ένα χρόνο πριν, προστέθηκαν τα spacey synths του Dr. Space και ένα κομμάτι ακόμη. Η S.E.R. κανόνισε την συνεργασία, κάποιες καλές συναυλίες και την κοπή και προώθηση του άλμπουμ. Έτσι, έχοντας άψογη συνεργασία μεταξύ μας, αποφασίσαμε να εκδώσουμε στην S.E.R. και το τελευταίο μας άλμπουμ, το "Τάλως". Εν ολίγοις, η εταιρεία μας προσφέρει πλήρη ελευθερία να δημιουργήσουμε ακριβώς αυτό που θέλουμε, εμπιστοσύνη και προσοχή. Ανέλαβε την έκδοση του υλικού μας και μας βοήθησε στην  προώθηση της δουλειάς μας με δίκαιους όρους. Επίσης, θεωρούμε ότι ταιριάζουμε γενικότερα κάτω από την "ομπρέλα" της εταιρείας, που έχει σαν βασικό άξονα αυτό που ονομάζουμε "ψυχεδέλεια", και είναι χαρά μας να είμαστε στον κατάλογο της εταιρείας μαζί με μπάντες που γουστάρουμε, τόσο ελληνικές όσο και ξένες".

Bastard Sword

Bastard Sword

"Ήδη από την πρώτη φορά που συνεργάστηκα με την Sound Effect για το "Her Kind Fight Everything" των 2 by bukowski, έμεινα πολύ ικανοποιημένος με τη συμφωνία, τη δίκαιη για τον καλλιτέχνη διαχείρηση των δικαιωμάτων αλλά και του ότι η συνεργασία έγινε κυρίως βάσει αισθητικών κριτηρίων, κάτι που μου είχε λείψει από άλλες πρόσφατες συνεργασίες. Στη Sound Effect, ένιωσα μέρος μιας "ηχητικής οικογένειας”. Αυτό συνεχίστηκε και με τον πρώτο δίσκο των Bastard Sword. Τα σχόλια και οι συζητήσεις με τον Γιάννη έπαιξαν μεγάλο ρόλο στη διαμόρφωση του δίσκου, αρκεί να πω ότι χάρη σε αυτές τις συζητήσεις πείστηκα να τραγουδήσω lead για πρώτη φορά στη ζωή μου!".

Gagulta

Gagulta

"Αρχικά, το label της Sound Effect Records επέλεξε εμάς. Προφανώς μας τιμά στα μέγιστα που είμαστε ανάμεσα στις κυκλοφορίες αυτού του πολύ σημαντικού label της εγχώριας σκηνής. Από τη πλευρά μας επιλέξαμε το συγκεκριμένο label για το release του δίσκου μας γιατί ο Γιάννης (ιδρυτής της S.E.R.) πέρα από "δικός μας άνθρωπος" στα όλα του (ιδεολογία, μουσικό γούστο και νοοτροπία) κάνει, μαζί με τη βοήθεια των συνεργατών του, πολύ καλή δουλειά όσον αφορά τη διανομή κάθε δίσκου που κυκλοφορεί σε χώρες που δε θα μπορούσε να φτάσει το album χωρίς τη βοήθεια του label. Αλλά όπως αναφέραμε και πιο πάνω ο Γιάννης είναι ένας από εμάς , ένας αληθινός ροκ-εν-ρολ χαρακτήρας που ό,τι κάνει το κάνει γιατί γουστάρει, γιατί είναι λάτρης της μουσικής και προφανώς δε σε βλέπει σαν χρήμα ή επένδυση ή ευκαιρία ή για το hype και followers. Σε βλέπει σαν μπάντα, σαν χαρακτήρα και αν γουστάρει τη φάση σου και τη μουσική που παίζεις σε στηρίζει στο έπακρο και είναι "μέσα" σε όλα! Για όλους αυτούς τους λόγους θα στηρίζουμε περήφανα το συγκεκριμένο label και θα ήμαστε παντοτινά ευγνώμονες για την επιλογή της κυκλοφορίας του δίσκου μας από τη Sound Effect Records".

GLEN

GLEN

"Τον Γιάννη τον γνωρίσαμε την πρώτη φορά, όταν επισκεφτήκαμε το μαγαζί του στα Εξάρχεια. Ο Wilhelm, ο άλλος κιθαρίστας των GLEN και εγώ, ήμασταν στην Αθήνα καθώς έπρεπε να αντιμετωπίσω κάποια οικογενειακά θέματα. Ζώντας στο Βερολίνο για ολόκληρη σχεδόν τη ζωή μου, η Αθήνα φαινόταν ένας τόπος μακρινός και συνδεδεμένος περισσότερο με το παρελθόν μου παρά με το παρόν μου. Όντας τότε αντιμέτωπος με την ελληνική γραφειοκρατία οποιοσδήποτε αντιπερισπασμός ήταν καλοδεχούμενος. Ο Wilhelm είχε ανακαλύψει το κατάστημα Sound Effect και μας άρεσε η εξαίσια συλλογή δίσκων τους οπότε προτείναμε να πουλήσουν δύο κόπιες από το ντεμπούτο άλμπουμ μας "Crack". Ο Γιάννης μας καλωσόρισε με ανοιχτό μυαλό και ενδιαφέρον όταν του παρουσίασα τους GLEN ως ένα post rock συγκρότημα. Όταν άκουσε το πρώτο κομμάτι για μερικά λεπτά και μετά ζήτησε συγγνώμη για να "τρέξει" στα άλλα κομμάτια, σκέφτηκα ότι πρέπει να είναι πολύ ξεχωριστός. Μας απάντησε ότι ακούει πολλά περισσότερα στο δίσκο από μια ακόμα post rock μπάντα και μας ρώτησε αν είχαμε περισσότερα αντίγραφα και αν θα μας ενδιέφερε μια συμφωνία διανομής. Δύο χρόνια αργότερα η Sound Effect ανέλαβε την κυκλοφορία, τη διανομή και την προώθηση  του δεύτερου άλμπουμ μας "Pull" εν μέσω πανδημίας και κόντρα σε κάθε πρόβλεψη όλα πήγαν ομαλά. Είχε πολύ καλή απήχηση και θετικές κριτικές. Μόλις τελειώσαμε την ηχογράφηση του τρίτου άλμπουμ μας, που θα κυκλοφορήσει και στην Sound Effect Records. Ανυπομονούμε γι’ αυτή και όλες τις επόμενες συνεργασίες μας με την S.E.R. όχι μόνο εξαιτίας του Γιάννη και του πάθους του για τη μουσική αλλά και εξαιτίας της τεχνογνωσίας, του διεθνούς δικτύου, του επαγγελματισμού και των σωστών και δίκαιων συμφωνιών. Τέλος, η κοινωνική και η πολιτική συνείδηση και θέση της S.E.R. μας κάνει να νιώθουμε ότι είμαστε ανάμεσα σε φίλους".

King Isxan

King Isxan

"Παρακολουθούσαμε τη Sound Effect για αρκετό καιρό πριν από τη συνεργασία μας. Τους γνωρίσαμε πριν από μια δεκαετία χάρη σε μερικές από τις εκπληκτικές διεθνείς κυκλοφορίες τους και επισκεφτήκαμε το κατάστημα και τον Γιάννη με την πρώτη ευκαιρία. Αλλά στην πραγματικότητα, ήταν ο παραγωγός μας, ο Assaf, που τους γνώριζε από την εποχή της πρώην δισκογραφικής του, Chompi Records, και μας πρότεινε αμέσως να συνεργαστούμε με τη Sound Effect. Ήταν σίγουρος ότι θα ήταν μια ταιριαστή επιλογή για εμάς, τόσο από καλλιτεχνικούς όσο και από προσωπικούς λόγους. Έχουμε κοινές μουσικές αναφορές και προτιμήσεις αλλά και κοινές αξίες.  Ως εκ τούτου, με την Sound Effect μπορούμε να είμαστε ο εαυτός μας και να στοχεύουμε ψηλά".

Lokruz

Lokruz

"Eπιλέξαμε την Sound Effect Records πρώτα απ'όλα για την αληθινή αγάπη της εταιρείας για τη μουσική, για τη βαθιά γνώση και τη δικτύωση στο underground και κυρίως για τη σχέση φιλίας και εκτίμησης που διατηρούμ"ε.

Lotus Emperor

Lotus Emperor

"Έχουμε την τύχη και χαρά να συνεργαζόμαστε με την Sound Effect Records εδώ και αρκετό καιρό και θεωρούμε ότι έχουμε χτίσει μια αρκετή φιλική και τίμια σχέση. Η επιλογή έγινε σαφώς γιατί η Sound Effect κινείται στο ίδιο ηχητικό κύμα με εμάς, αλλά και γιατί έχει κατορθώσει να βρίσκεται στην κορυφή, στην Ελλάδα και όχι μόνο , οπότε θεωρούμε ότι αυτό μας προσφέρει τη δυνατότητα να πετύχουμε μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα. Είναι ένας από τους βασικούς πυλώνες στους οποίους στηρίχθηκε η ελληνική rock σκηνή και ελπίζουμε στο μέλλον να συνεχιστεί αυτή η πορεία".

The Steams

The Steams
© Spyros Chamalis

"Aυτή η ομάδα πίστεψε στο έργο μας από την πρώτη στιγμή, σεβάστηκε την επιλογή μας να παραμείνουμε ανεξάρτητοι με τις κυκλοφορίες μας και ανέλαβε την διανομή του "Wild Ferment" και του "Mild Conquest", βάζοντάς το σε ράφια δισκοπωλείων σε Ευρώπη, ΗΠΑ, Ιαπωνία κ.α".

Widow Pit

Widow Pit

"Eπιλέξαμε την Sound Effect Records γιατί είναι η πιο αξιόπιστη και μερακλίδικη δισκογραφική ανεξάρτητη εταιρεία που υπάρχει στη χώρα, αποτελούμενη από ανθρώπους με τεράστια γνώση του ήχου που εκπροσωπεί, ενώ παράλληλα το όνομα της παίζει πολύ έντονα στη διεθνή σκηνή. Μεράκι και ατελείωτη αγάπη για τη μουσική και τα συγκροτήματα που εκπροσωπεί. Αυτή είναι η Sound Effect Records και είμαστε περήφανοι που αποτελούμε κομμάτι της".

Διαβάστε Επίσης

Περισσότερες πληροφορίες

21 Χρόνια Side Effects Records

  • Rock-pop-folk

H ανεξάρτητη δισκογραφική εταιρεία γιορτάζει 21 χρόνια πορείας με ένα φεστιβαλικό διήμερο.

Gagarin 205 Live Music Space

Λιοσίων 205 (στάση μετρό Αττική)

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Μουσική

Sivert Hoyem, θα γράψεις ποτέ τραγούδι στα Νορβηγικά;

Μιλήσαμε με τον frontman των Madrugada όσο βρισκόταν στη Δρέσδη με τη σόλο club show περιοδεία του, την οποία φέρνει στην Αθήνα, με αφορμή το νέο άλμπουμ του "On an Island".

ΓΡΑΦΕΙ: ΑΝΝΑ ΦΑΡΔΗ
25/04/2024

Η Μαρίνα Σάττι μάς δίνει ραντεβού στην Τεχνόπολη

Η Μαρίνα υπόσχεται να μας μεταφέρει στο εθιστικό καλλιτεχνικό σύμπαν της.

Ο D3lta στο "Faust" με νέο υλικό

Μετά την επιτυχημένη πρώτη του headline περιοδεία στην Αγγλία, έρχεται για ένα συναρπαστικό live στην Αθήνα.

23o Athens Jazz: Δείτε το αναλυτικό line up της μεγάλης γιορτής της τζαζ

9 ημέρες απόλυτης μουσικής γιορτής στην Τεχνόπολη με 25 σχήματα και καλλιτέχνες από Ελλάδα και εξωτερικό.

Πάσχα με Μπαχ, "Stabat Mater" και τραγούδια της Άνοιξης

Συνεχίζεται και φέτος η παράδοση των ειδικών, πασχαλινών συναυλιών, με πρωταγωνιστή το 2ο Φεστιβάλ Λατρευτικής Μουσικής, αλλά και με μεμονωμένες βραδιές, οι οποίες αντλούν έμπνευση από το πνεύμα κατάνυξης των πιο άγιων ημερών της Μεγάλης Εβδομάδας.

Ο Μανώλης Φάμελλος έρχεται στο Άλσος με "Ελαφριά Καρδιά"

Μαζί του σκηνή θα είναι ο Δώρος Δημοσθένους, ο Γιάννης Κότσιρας, η Πέννυ Μπαλτατζή, η Νατάσσα Μποφίλιου και ο Πάνος Μουζουράκης.

Το Release Athens 2024 υποδέχεται τους Behemoth και τους Testament

Οι πρωτεργάτες του ακραίου ήχου στην Πολωνία και οι κορυφαίοι εκπρόσωποι του thrash metal των ΗΠΑ, αντίστοιχα, θα πλαισιωθούν από τους Ολλανδούς Pestilence, στο Release Athens 2024.