God Eater 3

Αντίπαλοι τερατώδεις, διασκέδαση επική

Όλοι οι μηχανισμοί μάχης που είχαν εμφανιστεί στα παρελθόντα God Eater βρίσκονται και στο τρίτο, με την προσθήκη μάλιστα κάποιων νέων στοιχείων και όπλων. Ο πυρήνας των συγκρούσεων παραμένει γρήγορος, χαώδης και ενίοτε επαναληπτικός, προσφέροντας ωστόσο αληθινή διασκέδαση ακριβώς επειδή είναι τόσες οι παράμετροι στα όπλα, τις αναβαθμίσεις τους, τις ειδικές κινήσεις και δυνάμεις του πρωταγωνιστικού χαρακτήρα και των τριών συντρόφων του, που όλες οι μάχες καταλήγουν να είναι διαφορετικές. Ομολογούμε πως αισθανθήκαμε σε ορισμένα σημεία πως ίσως... το παράκανε η Bandai-Namco με τον μακρύ κατάλογο των εξελίξιμων δυνατοτήτων, όπλων κι αναβαθμίσεων, όμως υπάρχει πάντα η επιλογή να εστιάσει κανείς "στα βασικά" και να μην καταναλώσει ενέργεια και χρόνο ώστε να μάθει κάθε μικρή λεπτομέρεια των υπολοίπων.

Με τις μάχες ν' αποδεικνύονται στην πλειοψηφία των περιπτώσεων απολαυστικές, ο μόνος σημαντικός τομέας όπου θα μπορούσε να εκφέρει παράπονο κανείς είναι ο τεχνικός. Αυτός χαρακτηρίζεται από ανομοιογένεια. Από την μία πλευρά ο σχεδιασμός αυτός καθ' αυτός των τεράτων, των χαρακτήρων, των τοποθεσιών κλπ. είναι όμορφος, από την άλλη τα γραφικά που απεικονίζουν τα παραπάνω θα μπορούσαν εν έτει 2019 να είναι καλύτερα. Η μουσική και τα ειδικά εφέ είναι ποιοτικά, σίγουρα για τα δεδομένα του είδους, μα η απόδοση των διαλόγων είναι μη πειστική και τα ίδια τα λεγόμενα των χαρακτήρων δεν βοηθούν. Ο έλεγχος κατά την διάρκεια των μαχών είναι πολύ καλός, όταν έρχεται όμως η ώρα της διαχείρισης πόρων είναι φανερό πως θα μπορούσε να είχε γίνει καλύτερη δουλειά.


Κανένα video game δεν είναι τέλειο και το God Eater 3 έχει ορισμένες αδυναμίες, τίποτε όμως δεν έχει πιο πολλή σημασία από το αν μία παραγωγή προσφέρει αληθινή ψυχαγωγία - και το νέο μέλος της σειράς αυτήν μπορεί να την προσφέρει απλόχερα τόσο στο παραδοσιακό του κοινό όσο και σε τμήμα του mainstream κοινού που "τίμησε" πέρυσι τo Monster Hunter World (και ταλαιπωρήθηκε από την... τσιγκουνιά του δεύτερου στην απόδοση πόρων και όπλων). Όταν, άλλωστε, ο παίκτης ολοκληρώσει το σεναριακό τμήμα - διάρκειας από 25 έως και 40 ώρες σχεδόν - μπορεί πάντοτε να συνεργαστεί με άλλους τρεις παίκτες μέσω Internet σε αντίστοιχες συγκρούσεις με Aragami, σκηνικό το οποίο αλλάζει σε πολύ μεγάλο βαθμό την αίσθηση της μάχης. Άλλες τόσες ώρες, λοιπόν, διασκέδασης το λιγότερο; Τσεκ!

Βαθμολογία: 8 αστεράκια

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ