Στην Αθήνα, το να ανακαλύπτεις καινούρια σποτ για φαγητό και καφέ δεν είναι απλώς απόλαυση, είναι σπορ. Κι ενώ στις γειτονιές του κέντρου και στα νότια υπάρχει υπερπροσφορά, στα βόρεια προάστια —εκεί που η πόλη αρχίζει να αδειάζει και το πράσινο να πυκνώνει— οι αξιόλογες προτάσεις είναι αισθητά λιγότερες. Υπάρχει όμως ένα μέρος που δε φωνάζει, αλλά σε κερδίζει με την πρώτη επίσκεψη.
Το Safe House, στον Διόνυσο, είναι αυτό που λέει το όνομά του: ένα καταφύγιο. Όχι μοντέρνο, ούτε δήθεν. Ένα σπίτι για όσους αγαπούν την ηρεμία, την καλή πρώτη ύλη και τον χώρο που δε χρειάζεται να εξηγήσεις γιατί σου αρέσει - απλώς κάθεσαι και μένεις. Χτισμένο μέσα στα δέντρα, κυριολεκτικά, το Safe House ζει τις εποχές με το σώμα του. Το καλοκαίρι απλώνει τραπέζια κάτω απ’ τα πεύκα, εκεί που το φως περνά φιλτραρισμένο απ’ τα κλαδιά και ο αέρας μοιάζει να 'ρχεται από αλλού.
Ανοιχτό από το πρωί, σερβίρει καφέ σωστά προετοιμασμένο, καθώς και brunch, snacks, μπίρες και κοκτέιλ μέχρι αργά το βράδυ για κάθε γούστο και περίσταση. Μιλήσαμε με τον δημιουργό του Φιλώτα Παπαδάκο για όλα τα παραπάνω.

"Το Safe House φτιάχτηκε σαν το εξοχικό που θα θέλαμε να έχουμε στο βουνό — και τον χειμώνα, με τα τρία τζάκια στον εσωτερικό χώρο, αλλά και το καλοκαίρι, στην ωραία δροσιά κάτω από τα πεύκα. Γι’ αυτό άλλωστε είναι the place to relax. Η περιοχή, όταν ανοίξαμε, δεν είχε κανένα μαγαζί όπου να πηγαίνουν οι ντόπιοι" μας λέει αρχικά ο δημιουργός του κόνσεπτ Φιλώτας Παπαδάκος.
"Παρ’ όλα αυτά, αποτελεί μια εξαιρετική πρόταση για απόδραση — ειδικά για τους Αθηναίους. Θέλαμε να φτιάξουμε ένα μαγαζί με χαρακτήρα: στη διακόσμηση, στη διαφορετικότητα των φαγητών, των ροφημάτων, των κοκτέιλ. Φτιάχναμε ζεστά κοκτέιλ πριν από 12 χρόνια, κάτι που τότε ακουγόταν ξένο για το κοινό. Όμως ο κόσμος ήταν ανοιχτός στο να δοκιμάσει νέες γεύσεις — και τελικά τις αγκάλιασε" συνεχίζει ο ίδιος.
Η εμπειρία του Safe House όμως δεν περιορίζεται στα χωροταξικά του όρια, ούτε στη μοναδική ατμόσφαιρα φιλοξενίας. Σαν brand έχει μεγαλώσει και απλωθεί σε πολλές κατευθύνσεις. Μία από αυτές είναι τα 'μπρανταρισμένα' ρούχα: "Ο κόσμος άρχισε να ζητάει τα ρούχα που φορούσε το προσωπικό, γιατί δεν έμοιαζαν με στολές, όπως συμβαίνει στα περισσότερα καφέ. Ήταν κομμάτι της αισθητικής μας και το καμάρι των ντόπιων. Σιγά σιγά, άρχισαν να τα φοράνε και οι ίδιοι. Μετά τα αγάπησαν και οι πιο μακρινοί πελάτες — σαν να ήταν ο κοινός μυστικός τους παράδεισος στο βουνό. Και φυσικά, άρχισαν να τα παίρνουν παντού μαζί τους, ανεβάζοντας φωτογραφίες απ’ όλον τον κόσμο με το hashtag #safehouseiseverywhere. Κάπως έτσι γεννήθηκε το Safe House Clothes, για να μπορούν όλοι να έχουν επιλογές — χειμώνα και καλοκαίρι" αποκαλύπτει ο Φιλώτας.



Η σχέση με το κοινό είναι μοναδική στο Safe House, όπως και εκείνη του καλεσμένου με τον καφέ. "Γενικά, οι Έλληνες είναι πολύ καλά 'εκπαιδευμένοι' στην καλοπέραση — και ειδικά στην εστίαση. Ως λαός έχουμε εξαιρετική άποψη για τον καφέ, τόσο στον ζεστό όσο και στον κρύο, που είναι σχεδόν δική μας... πατέντα! Και φυσικά, είμαστε και αυστηροί κριτές — ακριβώς επειδή έχουμε μεγάλη εμπειρία και γνώση πάνω στο θέμα του καφέ" τονίζει ο κ.Παπαδάκος για να κάνει τη σύνδεση με ένα συγκεκριμένο brand, με το οποίο του αρέσει προσωπικά πολύ και του ίδιου.

"Ο Bristot είναι ένας καφές που προσωπικά μου άρεσε πάρα πολύ από την πρώτη στιγμή που τον δοκίμασα. Γι’ αυτό ξεκινήσαμε και όλη τη διαδικασία συνεργασίας. Αυτό που εκτιμάμε ιδιαίτερα στη Bristot είναι ότι βλέπουμε εξέλιξη — και αυτό είναι το πιο βασικό για εμάς: να μη μένουμε στάσιμοι, να δοκιμάζουμε καινούρια πράγματα· άλλοτε καλά, άλλοτε καλύτερα" καταθέτει την άποψή του.
Κάθε τέλος Αυγούστου, το Safe House κάνει ένα μεγάλο πάρτι για τα γενέθλιά του, αλλά και για να "γιορτάσει" την επιστροφή στην πόλη με τον πιο όμορφο τρόπο: κάτω από την δροσιά των πεύκων του και συνοδεία μουσικών και κοκτέιλ. Φέτος θα γίνουν τα γενέθλια για τα 12 χρόνια του στις 28 Αυγούστου (μετά τις 20:00), με DJ set από την Μαρία Παπιδάκη του Best 92.6 και τους High για διασκέδαση μέχρι το πρωί!
Το Safe House κι η Bristot, μοιράζονται επίσης την αγάπη τους για τα βουνά. Με έδρα το Belluno της Βόρειας Ιταλίας, στους πρόποδες των Δολομιτών και περισσότερα από 100 χρόνια ιστορίας, η Bristot είναι ένας από τους κορυφαίους roasters της Ιταλίας, εξάγοντας προϊόντα σε 70 χώρες παγκοσμίως, με την Ελλάδα να αποτελεί στρατηγική αγορά.
Η εταιρεία παραμένει πάντοτε αφοσιωμένη στη διαρκή βελτίωση και εξέλιξη των προϊόντων και υπηρεσιών της, με έμφαση στη σταθερή υψηλή ποιότητα και την ικανοποίηση των πελατών.
#MountainsAreCallingYou
#SafeHouseIsEverywhere
#Bristot #DoItWithPassion
Ακολούθησε το Αθηνόραμα στο Facebook και το Instagram.