Bad Guy

3,5

Ο κοινωνικός αποκλεισμός, ο έρωτας ως θυσία, η βία των ανθρώπινων ενστίκτων. Ο Κιμ Κι-ντουκ παραλλάσσει την προβληματική του με ακόμα ένα τολμηρό και μη ορθό πολιτικά δράμα.

Bad_guy

Μετά το "Νησί" και πριν το "Άνοιξη, Καλοκαίρι…", ο Κιμ Κι-ντουκ παραλλάσσει την προβληματική του με ακόμα ένα τολμηρό και μη ορθό πολιτικά δράμα. Στο "Bad Guy" ο προστάτης ενός πορνείου ερωτεύεται κεραυνοβόλα μια νεαρή φοιτήτρια η οποία τον απορρίπτει. Την ακολουθεί, την παγιδεύει μέσα από μια κατηγορία ληστείας και πετυχαίνει την εκπόρνευσή της, ενώ ο ίδιος την παρακολουθεί μέσα από ένα διπλής όψης καθρέφτη.

Σε αστικό περιβάλλον αυτή τη φορά, ο κοινωνικός αποκλεισμός γίνεται πιο έντονος και τα αμοραλιστικά ανθρώπινα ένστικτα εξακολουθούν να κυριαρχούν. Όσο απομακρύνονται από το "κορεατικό όνειρο", τόσο πιο χυδαίοι, εκμεταλλευτές και σκληροί αναγκάζονται να γίνουν οι χαρακτήρες για να επιβιώσουν. Άλλο τόσο επιτακτικά, όμως, αναζητούν την ανθρώπινη επικοινωνία, η οποία εκπίπτει σε ένα προγλωσσικό στάδιο και σε απέλπιδα βίαιες συμπεριφορές. Ο έρωτας εδώ είναι ταυτόσημος με τη θυσία, η τρυφερότητα συμβαδίζει με την κακοποίηση και τον εξευτελισμό – συμπεριφορές ενός (υπο)κόσμου τον οποίο ο Κιμ Κι-ντουκ περιγράφει με ένα νιτσεϊκό θάρρος πέρα από το καλό και το κακό.

Ν. Κορέα. 2001. Διάρκεια: 100΄. Διανομή: NEW STAR

Περισσότερες πληροφορίες

Bad Guy

Nabbeun Namja
3,5
  • Δραματική
  • 2001
  • Διάρκεια: 100 '
  • Κιμ Κι Ντουκ

Ο προστάτης ενός πορνείου ερωτεύεται κεραυνοβόλα μια νεαρή φοιτήτρια, η οποία τον απορρίπτει. Την ακολουθεί, την παγιδεύει μέσα από μια κατηγορία ληστείας και πετυχαίνει την εκπόρνευσή της, ενώ ο ίδιος την παρακολουθεί μέσα από έναν καθρέφτη διπλής όψης.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Κάποια Μίλησε

Δημοσιογραφικό δράμα οσκαρικής κοπής που, στην παράδοση των "Spotlight" και "Όλοι οι Άνθρωποι του Προέδρου", υπηρετεί με διηγηματική απλότητα τα γεγονότα μιας αληθινής ιστορίας.

ΓΡΑΦΕΙ: ΧΡΗΣΤΟς ΜΗΤΣΗς
01/12/2022

Δεν Είσαι η Μητέρα μου

Ρεαλισμός και φαντασία συνδιαλέγονται με υπόγεια ένταση, καθώς φολκλορικοί μύθοι και ψυχολογικές διαταραχές μετατρέπουν μια ιστορία ενηλικίωσης σε ατμοσφαιρικό, αλλά βραχυκυκλωμένο στην κορύφωσή του θρίλερ τρόμου.

Η Μεγάλη Ρήξη

Ένα ζευγάρι και μια χώρα κομμένοι στα δυο. Μια εύκολη πολιτικοινωνική αλληγορία (υποψήφια για έξι Σεζάρ) που διασώζεται χάρη στο χιούμορ και τις απολαυστικές ερμηνείες.

Λάιλ, ο Φίλος μου ο Κροκόδειλος

Οι οσκαρικοί συνθέτες του "La La Land" και ο πληθωρικός Χαβιέρ Μπαρδέμ κάνουν ότι μπορούν για να ζωηρέψουν τραγουδιστικά και ερμηνευτικά, αντίστοιχα, ένα κωμικό μιούζικαλ για δεκάχρονα.

Μέρες του ‘36

Ο Αγγελόπουλος βρίσκει το προσωπικό αφηγηματικό ύφος του (πλάνα – σεκάνς, πλαστικές εικόνες, απουσία πρωταγωνιστικών χαρακτήρων, αποστασιοποίηση, σχέση Ιστορίας και ατόμου), το οποίο θα "απογειώσει" στον επερχόμενο "Θίασο".

Devotion: Οι Ήρωες των Αιθέρων

Αντιρατσιστική πολεμική περιπέτεια χωρίς κορώνες αλλά ούτε και κινηματογραφικές πρωτοτυπίες, γυρισμένη με τη b-movie χολιγουντιανή συνταγή του παλιού καλού καιρού.

Poker Face: Ο Τζογαδόρος

Δραματικό θρίλερ με… κρίση κινηματογραφικής ταυτότητας, καθώς ξεκινάει σαν υπαρξιακό δράμα, εξελίσσεται με μυστήριο και σασπένς, για να κορυφωθεί σαν αδέξιο heist movie.