X-Men: Ο Μαύρος Φοίνικας

1,5

Η μυθολογία των μεταλλαγμένων υπερηρώων διευρύνεται με μια ισχνή δραματικά και θεαματικά περιπέτεια, η οποία επαναπαύεται στα φθαρμένα πια κλισέ του πετυχημένου franchise.

X-Men: Ο Μαύρος Φοίνικας

Oπως ύστερα από τρεις ταινίες τόσο οι πρώτοι «X-Men» όσο και ο «Γούλβεριν» έκλεισαν τον κύκλο τους, έτσι και τα πρίκουελ του «X-Men Beginning» σύμπαντος έπρεπε να ολοκληρώσουν τη σειρά με το μετριότατο «Απόκαλιψ». Αντ’ αυτού διευρύνουν τη μυθολογία τους με άλλη μία ιστορία, η οποία εξελίσσεται μία δεκαετία μετά τα γεγονότα της τελευταίας ταινίας και φέρνει στο προσκήνιο έναν γνωστό αλλά υποστηρικτικό μέχρι τώρα χαρακτήρα.

Αυτή είναι η Τζιν Γκρέι, η οποία από μικρή δεν μπορεί να ελέγξει τις ιδιαίτερες δυνάμεις της, με συνέπεια να προκαλέσει το θάνατο της μητέρας της σε αυτοκινητικό δυστύχημα. Θα καταλήξει έτσι στη σχολή του Τσαρλς Ξάβιερ, όπου στις αρχές της δεκαετίας του ’90 είναι πλέον μια νέα γυναίκα κι επίλεκτο μέρος της ομάδας των X-Men, οι οποίοι θεωρούνται ήρωες, συνεργάζονται με την κυβέρνηση και υπερασπίζονται το κοινό καλό ανθρώπων και μεταλλαγμένων. Μέχρι που έπειτα από μια διαστημική αποστολή η Τζιν θα αποκτήσει υπερφυσικές, ανίκητες δυνάμεις τις οποίες δεν μπορεί να θέσει υπό έλεγχο. Όταν μάλιστα μάθει την αλήθεια για το οικογενειακό παρελθόν της θα έρθει σε σύγκρουση με τους X-Men, σπέρνοντας τον όλεθρο. Ταυτόχρονα μια ομάδα εξωγήινων που θέλει να καταστρέψει τη Γη προσπαθεί να πάρει την Γκρέι με το μέρος της.

X-Men: Ο Μαύρος Φοίνικας - εικόνα 1

Ο παραγωγός («Η Διάσωση») και σεναριογράφος των ταινιών του «X-Men Beginning» Σάιμον Κίνμπεργκ κάθεται για πρώτη φορά στη σκηνοθετική καρέκλα, υπογράφοντας μια δραματικά και θεαματικά ισχνή περιπέτεια, η οποία επαναπαύεται στα φθαρμένα πια κλισέ του επιτυχημένου franchise. Διότι η Τζιν Γκρέι αποδεικνύεται ελάχιστα ενδιαφέρουσα ως ηρωίδα, οι κακοί είναι αφόρητα σχηματικοί και το ράθυμο all star cast μαζεύεται για να βγάλει απλώς την υποχρέωση σε μια ταινία σχεδιασμένη κι εκτελεσμένη με αυτόματο πιλότο.

ΗΠΑ. 2019. Διάρκεια: 113΄. Διανομή: ODEON.

Περισσότερες πληροφορίες

X-Men: Ο Μαύρος Φοίνικας

Dark Phoenix
1,5
  • Περιπέτεια
  • 2019
  • Διάρκεια: 113 '
  • Σάιμον Κίνμπεργκ

Όταν μετά από ένα διαστημικό ατύχημα η Τζιν Γκρέι αποκτά υπερφυσικές δυνάμεις τις οποίες δεν μπορεί να ελέγξει, έρχεται σε σύγκρουση με τους X-Men σπέρνοντας τον όλεθρο. Ταυτόχρονα, μια ομάδα εξωγήινων που θέλει να καταστρέψει τη Γη προσπαθεί να πάρει την Γκρέι με το μέρος της.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

To PLEASURE & DISOBEDIENCE επιστρέφει για δεύτερη χρονιά στο CYPHER

Art films, exploitation films, ντοκιμαντέρ, εργαστήρια πειραματικού βίντεο και άλλα καινοτόμα φορμά έρχονται σε πρώτο πλάνο στη φετινή διοργάνωση.

ΓΡΑΦΕΙ: ΜΑΝΤΥ ΒΛΑΣΣΟΠΟΥΛΟΥ
13/12/2025

Ταινίες με σασπένς που βλέπουμε στους κινηματογράφους (11-17/12)

Απαγωγές, απρόβλεπτες καταστάσεις και τραγικές εξελίξεις θα βρείτε στις προτάσεις μας για αυτή την εβδομάδα.

Νεφέλη Γκαμπάντ, ποια είναι τα highlights του 14ου Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου;

Η επιμελήτρια και προγραμματίστρια του φεστιβάλ μας προτείνει τις προβολές και τις δράσεις που δεν πρέπει να χάσουμε λίγο πριν το φινάλε.

Οι μεταφεστιβαλικές εκδηλώσεις του 38ου Πανοράματος Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου

Τρία διαφορετικά masterclasses από τον κριτικό κινηματογράφου Δημήτρη Καλιοδήμο και τον σκηνοθέτη και διευθυντή φωτογραφίας Μενέλαο Κυρλίδη και ξεχωριστές προβολές στο πρόγραμμα του φεστιβάλ.

Ο Ράντου Ζούντε δεν πιστεύει πως οι ταινίες του θα αλλάξουν τον κόσμο, αλλά θα σας κάνουν να σκεφτείτε το πώς

Συναντήσαμε τον κορυφαίο Ρουμάνο σκηνοθέτη λίγο πριν έρθει στην Αθήνα για να παρουσιάσει τη νέα ταινία του "Kontinental ‘25" στο 14ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου.

Το Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Αναπλιού επιστρέφει για δεύτερη χρονιά

Η εκδήλωση φιλοδοξεί να αναδείξει την πολυμορφία και την πλούσια πολιτιστική κληρονομία της περιοχής του Ναυπλίου, συνδυάζοντας καλλιτεχνική ποιότητα και εκπαιδευτική στόχευση.

Τσίε Χαγιακάουα: Από τον Χιροκάζου Κόρε-έντα στον Θόδωρο Αγγελόπουλο

Μετά το φουτουριστικό "Πλάνο 75", η Γιαπωνέζα σκηνοθέτρια του "Ρενουάρ" αλλάζει ύφος και μιλάει για την τρυφερή, ονειρική και ιμπρεσιονιστική ιστορία ενηλικίωσης, η οποία την οδήγησε ως το διαγωνιστικό τμήμα του Φεστιβάλ Καννών.