Mamma mia! Here we Go Again

1,5

Η δαλιανίδειος συνταγή «λίγο κρασί, λίγη θάλασσα και οι ABBA» επανεκτελείται με το ίδιο greek kefi κι ακόμα πιο κιτσάτη απενοχοποίηση.

Mamma mia! Here we Go Again

Η δαλιανίδειος συνταγή «λίγο κρασί, λίγη θάλασσα και οι ABBA» επανεκτελείται με το ίδιο greek kefi κι ακόμα πιο κιτσάτη απενοχοποίηση.

Mamma mia! Here we Go Again - εικόνα 1

Μετά τα 610 εκατομμύρια δολάρια που μάζεψε η προ δεκαετίας κινηματογραφική «Mamma mia!», αν χρειαζόταν ακόμα και οι ΑΒΒΑ θα επανασυνδέονταν για να γράψουν τα τραγούδια του σίκουελ. Ευτυχώς για όλους μας κάτι τέτοιο δεν χρειάστηκε, καθώς το διάσημο σκανδιναβικό ποπ συγκρότημα είχε στο ενεργητικό του αρκετά χιτάκια για ένα ακόμα σινε-ταξίδι στο νησί Καλοκαίρι. Αφορμή για την επιστροφή μας στο καρτποσταλικό Αιγαίο, το οποίο αυτήν τη φορά είναι στην πραγματικότητα οι Δαλματικές ακτές, αποτελεί η γενναία απόφαση της Σόφι να ανακαινίσει το ξενοδοχείο της μητέρας της Ντόνα, την οποία έχασε ένα χρόνο πριν. Προετοιμαζόμενη για τη βραδιά των εγκαινίων, τα οποία επιβλέπει ο δανδής μάνατζερ (can you hear the drums) Φερνάντο, διαπιστώνει ότι δίπλα της θα βρίσκονται μόνον ο Σαμ, ο ένας από τους τρεις πατεράδες της, και οι πιστές φίλες της μαμάς της Ρόζι και Τάνια. Ταυτόχρονα, εμείς μαθαίνουμε πώς η νεαρή Ντόνα έφτασε για πρώτη φορά στην ηλιόλουστη Ελλάδα, πώς γνώρισε τους τρεις μπαμπάδες της Σόφι και πώς αποφάσισε να γίνει ξενοδόχος.

Mamma mia! Here we Go Again - εικόνα 2

Η δαλιανίδειος συνταγή «λίγο κρασί, λίγη θάλασσα και οι ABBA» αποδείχτηκε από κάθε άποψη χρυσοφόρα κι έτσι ο νεοφερμένος σεναριογράφος («Εξωτικό Ξενοδοχείο Μάριγκολντ») και σκηνοθέτης Ολ Πάρκερ δεν έχει τον παραμικρό λόγο να την αλλάξει. Μια εντελώς προσχηματική ιστορία, στην οποία έχει βάλει το χεράκι του κι ο Ρίτσαρντ Κέρτις («Τέσσερις Γάμοι και Μία Κηδεία»), προσπαθεί να συνδέσει τις ρομαντικο-χορευτικές μελωδίες, δημιουργώντας την αίσθηση ενός ατέλειωτου πάρτι, το οποίο με ξέφρενα κιτσάτη απενοχοποίηση απεμπολεί γρήγορα κάθε αίσθηση στοιχειώδους ρεαλισμού. Γιατί στο ελληνικό Kalokairi η ζωή δεν είναι παρά μια αδιάκοπα χαρούμενη γιορτή, στο κρεσέντο της οποία βγαίνει και η Μέριλ Στριπ για να πει ενάμισι τραγούδι.

ΗΠΑ, Μ. Βρετανία. 2018. Διάρκεια: 114΄. Διανομή: UIP.

Περισσότερες πληροφορίες

Mamma mia! Here we Go Again

1,5
  • Μιούζικαλ
  • 2018
  • Διάρκεια: 114 '
  • Ολ Πάρκερ

Η Σόφι, έχοντας χάσει τη μητέρα της Ντόνα ένα χρόνο πριν, ετοιμάζεται να εγκαινιάσει το ξενοδοχείο της στο ελληνικό νησί Καλοκαίρι. Δίπλα της, όμως, βρίσκονται μόνο ο Σαμ, ο ένας από τους τρεις πατεράδες της, και η Ρόζι με την Τάνια, οι πιστές φίλες της Ντόνα.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Ο Χρήστος που δε μένει πια εδώ παρουσιάζει το ασύγκριτο "Μαζί, Ποτέ!"

Το ανατρεπτικό φιλμ του Φατίχ Ακίν αφηγείται μια hardcore ερωτική ιστορία στα άκρα που συνδυάζει τρυφερότητα, ανθρωπιά, ασυμβίβαστη τρέλα και rock’n’roll ρομαντισμό.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
19/04/2024

Η σκηνοθέτρια Ιρίς Καλτενμπάκ γύρισε μία από τις εκπλήξεις της χρονιάς

Στην "Αρπαγή" η πρωτοεμφανιζόμενη δημιουργός υπογράφει ένα ψυχογράφημα που μένει αξέχαστο.

Οι ταινίες "Χάρι Πότερ" επιστρέφουν στους κινηματογράφους

Τα "Epic Movie Nights" φέρνουν ξανά στη μεγάλη οθόνη το franchise που λατρεύουν οι millennials.

"Αγαπούσε τα Λουλούδια Περισσότερο": Η νέα ταινία του Γιάννη Βεσλεμέ στο φεστιβάλ της Τραϊμπέκα

Ο σκηνοθέτης της "Νορβηγίας" ετοιμάζεται για παγκόσμια πρεμιέρα στη σημαντική νεοϋορκέζικη διοργάνωση.

Οι Άλεξ Γκάρλαντ & Κίρστεν Ντανστ μιλούν στο "α" για τον "Εμφύλιο Πόλεμο"

Ο σκηνοθέτης και η πρωταγωνίστρια της πολιτικά φορτισμένης δυστοπικής περιπέτειας απαντούν στις ερωτήσεις του "α" γύρω από τη δημιουργία μιας αγωνιώδους ταινίας, η οποία απεικονίζει έναν ανησυχητικό μελλοντικό κόσμο.

Εμφύλιος Πόλεμος

Πολιτική περιπέτεια γυρισμένη με ρεαλισμό, προβλέψιμα απλοϊκή στην εξέλιξή της και μονοδιάστατη στην παραβολή της για τη σύγχρονη αμερικανική πραγματικότητα.

Η Αρπαγή

Δομημένη σαν ψυχολογικό θρίλερ, μια ιστορία εμμονής αποκαλύπτει τη συντριπτική δύναμη των κοινωνικών ρόλων σ’ έναν κόσμο ψυχολογικής ανασφάλειας κι έλλειψης επικοινωνίας.