Η Μούμια

1,5

Το Dark Universe της Universal εγκαινιάζεται με μια σκοτεινή περιπέτεια με ελάχιστες θεαματικές σκηνές και ακόμη λιγότερες σεναριακές εμπνεύσεις, πολλά ψηφιακά εφέ κι έναν αμήχανο Τομ Κρουζ.

Η Μούμια

Το Dark Universe της Universal εγκαινιάζεται με μια σκοτεινή περιπέτεια με ελάχιστες θεαματικές σκηνές και ακόμη λιγότερες σεναριακές εμπνεύσεις, πολλά ψηφιακά εφέ κι έναν αμήχανο Τομ Κρουζ.

Η Μούμια - εικόνα 1

Έχοντας στο library του τίτλους που σημάδεψαν τη χρυσή εποχή του φανταστικού σινεμά ως «Τα τέρατα της Universal», το μεγάλο χολιγουντιανό στούντιο επιχείρησε κατά καιρούς να αναβιώσει μερικούς από αυτούς, με πιο πρόσφατους τον «Λυκάνθρωπο» (2010) και το «Dracula Untold» (2014). Υπάρχουν ακόμη ο «Φρανκενστάιν», ο «Αόρατος Άνθρωπος» και φυσικά η «Μούμια», η οποία μετά το 1932 και το πρόσφατο κωμικο-περιπετειώδες franchise με τον Μπρένταν Φρέιζερ επιλέχτηκε για να εγκαινιάσει το φιλόδοξο σχέδιο του Dark Universe.

Μιας­ σειράς ταινιών που θα επικοινωνούν μεταξύ τους, χτίζοντας ένα σκοτεινό σύμπαν με διχασμένους ήρωες-τέρατα οι οποίοι θα έλκονται εξίσου από το καλό και το κακό. Όπως ο Νικ Μόρτον, ένας Αμερικανός στρατιώτης στο Ιράκ που αναζητά αρχαίους θησαυρούς και ανακαλύπτει μια αιγυπτιακή σαρκοφάγο. Αυτή ξυπνά την κατάρα μιας μούμιας-σατανική πριγκίπισσα που τον αναγνωρίζει ως εκλεκτό και «διά μέσου» του θέλει να φέρει το θεό του κακού Σετ στη Γη.

Η Μούμια - εικόνα 2

Οι σεναριογράφοι Ντέιβιντ Κεπ («Τζουράσικ Παρκ», «Επικίνδυνη Αποστολή»), Ντίλαν Κούσμαν και Κρίστοφερ ΜακΚουάρι («Συνήθεις Ύποπτοι», «Επιχείρηση Βαλκυρία», «Στα Όρια του Αύριο») γράφουν μια πρωτότυπη ιστορία, που φλερτάρει με το θρίλερ τρόμου, θέλει τον ήρωα δεμένο σε μια άλυτη κατάρα, βάζει δύο θηλυκά (μια ξανθιά και μια μελαχρινή) να πολεμούν για την ψυχή του και μας συστήνει τον δόκτορα Τζέκιλ, άλλο ένα «τέρας» που θα μας απασχολήσει σίγουρα στο μέλλον.

Όλα αυτά στριμώχνονται στην εισαγωγή ενός wannabe γιγάντιου μύθου όπου η αιώνια αντιπαράθεση φωτός και σκοτα­διού θα παραλλαχτεί όσες φορές επιτρέψει το ταμείο. Έτσι αυτή η «Μούμια» καταλήγει να παραπαίει ανάμεσα σε μια περιπέτεια παλαιάς κοπής κι ένα μουλτιπλεξάδικο μπλοκμπάστερ, με ελάχιστες θεαματικές σκηνές και ακόμη λιγότερες σεναριακές εμπνεύσεις, πολλά ψηφιακά εφέ κι έναν αμήχανο Τομ Κρουζ, ο οποίος, αφού περιφέρεται σχεδόν καθ’ όλη τη διάρκεια της ταινίας έκπληκτος, παίρνει την τύχη στα χέρια του όταν είναι πια η ώρα για το… ­σίκουελ.

ΗΠΑ. 2017. Διάρκεια: 107΄. Διανομή: UIP.

Περισσότερες πληροφορίες

Η Μούμια

The Mummy
1,5
  • Περιπέτεια
  • 2017
  • Διάρκεια: 107 '
  • Άλεξ Κούρτζμαν

Ένας Αμερικανός στρατιώτης στο Ιράκ ο οποίος αναζητά αρχαίους θησαυρούς ανακαλύπτει μια αιγυπτιακή σαρκοφάγο και ξυπνά την κατάρα μιας μούμιας που θέλει να φέρει το θεό του κακού Σετ στη Γη.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Αγγελική Παπούλια πώς βρέθηκες στη Σλοβενία για τον "Τελευταίο Ήρωα";

Η καταξιωμένη Ελληνίδα ηθοποιός μιλά στο "α" για τη συμμετοχή της στη σπιρτόζικη δραμεντί όπου υποδύεται μια εκπρόσωπο πολυεθνικής που αναστατώνει μια μικρή φτωχή κοινωνία.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
25/04/2024

Επαγγελματίας Υπνοβάτης

Ενδιαφέρουσα ιδέα που μένει απλά υποσχόμενη, μιας και υλοποιείται με σεναριακή χοντροκοπιά, ερμηνευτική ανεπάρκεια και αφηγηματική προχειρότητα.

Μην Ανοίγεις την Πόρτα

Η πρώτη ταινία των Unboxholics είναι ένα ψυχολογικό θρίλερ με υποβλητική ατμόσφαιρα, αλλά ελάχιστο ψαχνό. Δραματικά ισχνό και σκηνοθετημένο μονότονα, κορυφώνεται χωρίς την παραμικρή έκπληξη.

Οι Αντίπαλοι

Σεναριακό υπόδειγμα αθλητικού (μελο)δράματος πάνω στις απρόβλεπτες διαδρομές των ανθρώπινων επιθυμιών. "Χορογραφημένο" με ερωτική ένταση και σκηνοθετημένο με φλασάτη, βιντεοκλιπίστικη αυταρέσκεια.

Ζωντανό Πνεύμα

Δύο κόσμοι και τρεις γενιές συγκρούονται σε ένα δράμα ενηλικίωσης με στοιχεία μαγικού ρεαλισμού, κωμωδίας και θρίλερ, το οποίο, όμως, ασθμαίνει για να βρει την ιδανική ισορροπία.

Ο Τελευταίος Ήρωας

Κουστουριτσική, ξέφρενη και βιτριολική σάτιρα, η οποία βγαίνει απ’ τα νερά της όταν προσπαθεί, αδίκως, να σοβαρευτεί και να περάσει "μηνύματα".

Σούπερ Μάγκι

Σίκουελ ενός διεκπεραιωτικά στημένου αυστραλέζικου animation, το οποίο καταγγέλλει απλοϊκά τους κινδύνους της υπνωτιστικά γοητευτικής νέας εικονικής πραγματικότητας.