Η Μούμια

1,5

Το Dark Universe της Universal εγκαινιάζεται με μια σκοτεινή περιπέτεια με ελάχιστες θεαματικές σκηνές και ακόμη λιγότερες σεναριακές εμπνεύσεις, πολλά ψηφιακά εφέ κι έναν αμήχανο Τομ Κρουζ.

Η Μούμια

Το Dark Universe της Universal εγκαινιάζεται με μια σκοτεινή περιπέτεια με ελάχιστες θεαματικές σκηνές και ακόμη λιγότερες σεναριακές εμπνεύσεις, πολλά ψηφιακά εφέ κι έναν αμήχανο Τομ Κρουζ.

Η Μούμια - εικόνα 1

Έχοντας στο library του τίτλους που σημάδεψαν τη χρυσή εποχή του φανταστικού σινεμά ως «Τα τέρατα της Universal», το μεγάλο χολιγουντιανό στούντιο επιχείρησε κατά καιρούς να αναβιώσει μερικούς από αυτούς, με πιο πρόσφατους τον «Λυκάνθρωπο» (2010) και το «Dracula Untold» (2014). Υπάρχουν ακόμη ο «Φρανκενστάιν», ο «Αόρατος Άνθρωπος» και φυσικά η «Μούμια», η οποία μετά το 1932 και το πρόσφατο κωμικο-περιπετειώδες franchise με τον Μπρένταν Φρέιζερ επιλέχτηκε για να εγκαινιάσει το φιλόδοξο σχέδιο του Dark Universe.

Μιας­ σειράς ταινιών που θα επικοινωνούν μεταξύ τους, χτίζοντας ένα σκοτεινό σύμπαν με διχασμένους ήρωες-τέρατα οι οποίοι θα έλκονται εξίσου από το καλό και το κακό. Όπως ο Νικ Μόρτον, ένας Αμερικανός στρατιώτης στο Ιράκ που αναζητά αρχαίους θησαυρούς και ανακαλύπτει μια αιγυπτιακή σαρκοφάγο. Αυτή ξυπνά την κατάρα μιας μούμιας-σατανική πριγκίπισσα που τον αναγνωρίζει ως εκλεκτό και «διά μέσου» του θέλει να φέρει το θεό του κακού Σετ στη Γη.

Η Μούμια - εικόνα 2

Οι σεναριογράφοι Ντέιβιντ Κεπ («Τζουράσικ Παρκ», «Επικίνδυνη Αποστολή»), Ντίλαν Κούσμαν και Κρίστοφερ ΜακΚουάρι («Συνήθεις Ύποπτοι», «Επιχείρηση Βαλκυρία», «Στα Όρια του Αύριο») γράφουν μια πρωτότυπη ιστορία, που φλερτάρει με το θρίλερ τρόμου, θέλει τον ήρωα δεμένο σε μια άλυτη κατάρα, βάζει δύο θηλυκά (μια ξανθιά και μια μελαχρινή) να πολεμούν για την ψυχή του και μας συστήνει τον δόκτορα Τζέκιλ, άλλο ένα «τέρας» που θα μας απασχολήσει σίγουρα στο μέλλον.

Όλα αυτά στριμώχνονται στην εισαγωγή ενός wannabe γιγάντιου μύθου όπου η αιώνια αντιπαράθεση φωτός και σκοτα­διού θα παραλλαχτεί όσες φορές επιτρέψει το ταμείο. Έτσι αυτή η «Μούμια» καταλήγει να παραπαίει ανάμεσα σε μια περιπέτεια παλαιάς κοπής κι ένα μουλτιπλεξάδικο μπλοκμπάστερ, με ελάχιστες θεαματικές σκηνές και ακόμη λιγότερες σεναριακές εμπνεύσεις, πολλά ψηφιακά εφέ κι έναν αμήχανο Τομ Κρουζ, ο οποίος, αφού περιφέρεται σχεδόν καθ’ όλη τη διάρκεια της ταινίας έκπληκτος, παίρνει την τύχη στα χέρια του όταν είναι πια η ώρα για το… ­σίκουελ.

ΗΠΑ. 2017. Διάρκεια: 107΄. Διανομή: UIP.

Περισσότερες πληροφορίες

Η Μούμια

The Mummy
1,5
  • Περιπέτεια
  • 2017
  • Διάρκεια: 107 '
  • Άλεξ Κούρτζμαν

Ένας Αμερικανός στρατιώτης στο Ιράκ ο οποίος αναζητά αρχαίους θησαυρούς ανακαλύπτει μια αιγυπτιακή σαρκοφάγο και ξυπνά την κατάρα μιας μούμιας που θέλει να φέρει το θεό του κακού Σετ στη Γη.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

To 5o Balkan Can Kino Συμπόσιο Κινηματογράφου επιστρέφει στην Αθήνα

Προβολες ταινιών, μικρού και μεγάλου μήκους, καλλιτεχνικών εγκαταστάσεων, συζητήσεων και εργαστηρίων, σε παρουσιάσεις νέων καινοτόμων οπτικοακουστικών έργων που εγείρουν ερωτήματα σχετικά με τη δική μας ταυτότητα, θέση και σχέση με την αποαποικιοποίηση.

27/09/2022

Τα "Minions" προσπαθούν να διασκεδάσουν τη φθινοπωρινή μελαγχολία των κινηματογραφικών αιθουσών

Στην έκτη εβδομάδα του, το σίκουελ του πασίγνωστου animation επανήλθε στην κορυφή του ελληνικού box office, μπροστά από το άνοιγμα του θρίλερ "Μην Ανησυχείς Αγάπη μου".

Τα καλύτερα έρχονται για το Animasyros

Παρακολουθήσαμε το διεθνές φεστιβάλ animation με έδρα την Ερμούπολη αφήνοντάς μας υποσχέσεις για το μέλλον.

"Αnimation Storytelling Workshop" ή αλλιώς, τα πάντα για να φτιάξεις το τέλειο animation

Ένα εντατικό εκπαιδευτικό σεμινάριο που προσφέρει όλα τα απαιτούμενα εργαλεία για την εξέλιξη των επαγγελματιών του animation.

Τα βραβεία του 15ου Animasyros 2022

Δείτε όλους τους νικητές του διεθνούς φεστιβάλ animation της Σύρου.

Οι ταινίες που έρχονται στις αίθουσες την Πέμπτη 29/9

Μια επική περιπέτεια και τέσσερις ακόμα τίτλοι προσεχώς στις μαρκίζες των κινηματογράφων.

Ο Ομάρ Ελ Ζοχάιρι κάνει την πατριαρχία "Φτερά και Πούπουλα"

Συνομιλούμε με το σκηνοθέτη του πρωτότυπου αιγυπτιακού δράματος όπου ο Μαγικός ρεαλισμός συναντά κοινωνική καταγγελία.