Παράφορα

1,5

Ένα ερωτικό δράμα που δείχνει να τα έχει πει όλα στο πρώτο μισάωρο.

Παράφορα

Ο Ζαν είναι ο φιλόδοξος διευθυντής ενός γαλλικού σωφρονιστικού καταστήματος. Όταν εμφανίζεται η Άννα στη φυλακή του, δεν αργεί να πέσει θύμα της άγριας ομορφιάς της – ο μεσήλικος δείχνει έτοιμος να θυσιάσει τα πάντα για τη νεαρή κρατούμενη, σε ένα ερωτικό δράμα που δείχνει να τα έχει πει όλα στο πρώτο μισάωρο.

Παράφορα - εικόνα 1

Ο Ζαν είναι ο φιλόδοξος διευθυντής ενός γαλλικού σωφρονιστικού καταστήματος. Όταν εμφανίζεται η Άννα στη φυλακή του, δεν αργεί να πέσει θύμα της άγριας ομορφιάς της. ο μεσήλικος δείχνει έτοιμος να θυσιάσει τα πάντα για τη νεαρή κρατούμενη. Παρότι το φιλμ βασίζεται στην πραγματική ιστορία του απαγορευμένου έρωτα ανάμεσα σε έναν διευθυντή φυλακής και σε μια κρατούμενη, αγνοεί τη σημασία του στοιχειώδους ρεαλισμού (χαμουρέματα μέσα στο κελί, πυροτεχνήματα στις στέγες φυλακών κ.ά.).

Αφαιρώντας εντελώς από την αφήγηση­ το ποινικό μητρώο της Άννας, ο Πιέρ­ Γκοντό υποτίθεται ότι στοχεύει στα ωμά ερωτικά ένστικτα που αναπτύσσουν οι καταραμένοι πρωταγωνιστές, τα οποία δεν μπορούν να γίνουν αποδεκτά από την κοινωνία. Μόνο που για να μιλήσεις για τις παρορμήσεις θα πρέπει να έχεις ζωντανούς χαρακτήρες, την ανάσα των οποίων νιώθεις! Τίποτα τέτοιο δεν συμβαίνει στο επίπεδο γαλλικό δράμα, που μετά το μισάωρο μοιάζει να τα έχει πει όλα, με τον πρωταγωνιστή Γκιγιόμ Γκαγέν να περιφέρεται αποπροσανατολισμένος από σκηνή σε σκηνή και την Αντέλ Εξαρχόπουλος να μην προσφέρει κάτι παραπάνω από νάζι και σεξουαλικό σκέρτσο.

Γαλλία. 2016. Διάρκεια: 110΄. Διανομή: SEVEN FILMS.

Περισσότερες πληροφορίες

Παράφορα

Éperdument
1,5
  • Δραματική
  • 2016
  • Διάρκεια: 110 '
  • Πιέρ Γκοντό

Ο Ζαν είναι ο φιλόδοξος διευθυντής ενός γαλλικού σωφρονιστικού καταστήματος. Όταν εμφανίζεται η Άννα στη φυλακή του, δεν αργεί να πέσει θύμα της άγριας ομορφιάς της – ο μεσήλικος δείχνει έτοιμος να θυσιάσει τα πάντα για τη νεαρή κρατούμενη.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Έρχονται κλασικά ιαπωνικά αριστουργήματα στα θερινά σινεμά

Ακίρα Κουροσάβα, Μίκιο Ναρούσε, Σοσέι Ιμαμούρα, Κένζι Μιζογκούτσι, Γιασουχίρο Όζου, Κον Ιτσικάουα, Κιγιόσι Κουροσάουα, Τακάσι Μίικε, Τεϊνοσουκε Κινουγκάσα, Χιρόσι Τετσιγκαχάρα & Μασάκι Κομπαγιάσι, σε ένα αφιέρωμα στους Ιαπωνικούς κινηματογραφικούς θησαυρούς.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
17/05/2024

Οι καλύτερες ταινίες που παίζουν τώρα στα σινεμά (15-22/5)

Μια λίστα με τις ιδανικότερες προτάσεις για κινηματογραφική έξοδο αυτήν την εβδομάδα.

Στο φεστιβάλ Αγών το σινεμά συναντά την αρχαιολογία

Ανακαλύψτε το πρόγραμμα της διοργάνωσης όπου η ιστορία εμπνέει τον κινηματογράφο.

77ο Φεστιβάλ Καννών: Το Megalo (χαμένο) στοίχημα του Φράνσις Κόπολα

Διπλά βραβευμένος με Χρυσό Φοίνικα, ο σκηνοθέτης του "Νονού" παρουσιάσε στις Κάννες το κινηματογραφικό σχέδιο στο οποίο επένδυσε σαράντα χρόνια από τη ζωή του. Το "Megalopolis", όμως, αποδείχτηκε δυστυχώς μια εκκωφαντική αποτυχία.

Το "Λώξη" δεν είναι μόνο ένα ντοκιμαντέρ για την πρώτη ηθοποιό με σύνδρομο Down

Οι σκηνοθέτες της ταινίας για την Λωξάνδρα Λούκας που έγραψε ιστορία παίζοντας στο Εθνικό Θέατρο, μιλούν στο "α" για το πολύτιμο φιλμ τους.

Ο Ρένος Χαραλαμπίδης για τα "Φτηνά Τσιγάρα"

"Έκλαιγα μόνος μου έξω από τις αίθουσες, εγκατέλειψα τα σχέδια μου" σχολίασε ο σκηνοθέτης και ηθοποιός.

Η Βίκυ Καγιά και η Σοφία Κόκκαλη είναι μητέρα και κόρη στο "Πολύδροσο" του The Boy

Οι συμπρωταγωνίστριες της νέας ταινίας του Αλέξανδρου Βούλγαρη μιλούν στο "α" για τη συμμετοχή τους στο ατμοσφαιρικό δράμα που ψηλαφεί τις έννοιες της μητρότητας και της απώλειας.