Ποιός Κλέβει Ποιόν;

3

Κλειστοφοβικό θρίλερ υψηλής έντασης με υποδειγματικό αφηγηματικό ρυθμό και οξείες πολιτικές νύξεις.

Ποιός Κλέβει Ποιόν;

Κλειστοφοβικό θρίλερ υψηλής έντασης με υποδειγματικό αφηγηματικό ρυθμό και οξείες πολιτικές νύξεις.

Ποιός Κλέβει Ποιόν; - εικόνα 1

Επιβεβαιώνοντας την ικανότητά του στις ταινίες είδους, από θρίλερ και περιπέτεια έως καθαρό τρόμο, το ισπανικό σινεμά μάς φιλοδωρεί με μια ακόμα ευχάριστη έκπληξη. Μια σφιχτοδεμένη heist movie που δεν φέρνει κάποια πρωτοκλασάτη υπογραφή, αλλά συνδέει τον πολύπειρο σεναριογράφο Χόρχε Γκουερικαετσεβαρία, («Καυτή Σάρκα», «Κελί 211», «Η Ακολουθία της Οξφόρδης») και τον Καταλανό σκηνοθέτη μιας σειράς άπαιχτων στη χώρα μας ταινιών δράσης Ντανιέλ Καλπαρσόρο, με γνωστότερες τις υποψήφιες για Γκόγια «Guerreros» (2002) και «Invasor» (2012).

Όλα πάντως ξεκινούν σαν ένα ακόμα αστυνομικό θρίλερ, όταν μια ομάδα μασκοφόρων ληστών εισβάλλει μια μέρα με καταρρακτώδη βροχή σε μια τράπεζα της Βαλένθια. Οι ληστές μοιάζει να μην ανησυχούν για τους αστυνομικούς που περικυκλώνουν το κτίριο, έχοντας προετοιμάσει τη διαφυγή τους μέσω ενός υπόγειου τούνελ το οποίο οδηγεί σε έναν εγκαταλειμμένο σιδηροδρομικό σταθμό. Όταν όμως μαζεύουν τα λεφτά και το περιεχόμενο από πολλές θυρίδες, διαπιστώνουν πως το τούνελ έχει πλημμυρίσει, κάτι που τους αναγκάζει να παραμείνουν εγκλωβισμένοι στην τράπεζα. Έτσι, οι πραγματικές προθέσεις των μελών της συμμορίας σχετικά με το πολιτικά επικίνδυνο περιεχόμενο της θυρίδας 314 αρχίζουν σιγά σιγά να αποκαλύπτονται.

Στηριγμένος σε μια αληθοφανή πλοκή που καταφεύγει ελάχιστες φορές σε κοινότοπα τρικ, ο Καλπαρσόρο επιβάλλει εξ αρχής έναν υποδειγματικό αφηγηματικό ρυθμό, ο οποίος συνδυάζει ένταση, σασπένς και ανακουφιστικές δραματικές ανάσες που χτίζουν χαρακτήρες. Το σπουδαίο είναι πως η ψυχολογία τους αναλύεται σε άμεση σχέση με την εξέλιξη της ιστορίας, όπως άλλωστε και το στοιχείο της συνεχούς βροχής, το οποίο όχι μόνο υποβάλλει μια «σκοτεινή» και μελαγχολικά απειλητική αίσθηση, αλλά καθοδηγεί έξυπνα και την ίδια την πλοκή. Κι όσο αυτή περιπλέκεται, τόσο το «Ποιος Κλέβει Ποιον;» κερδίζει σε αγωνία και νεύρο, έχοντας τον πλήρη έλεγχο του θανατηφόρου παιχνιδιού παραπλάνησης που στο ένα ταμπλό παίζουν οι παγιδευμένοι ληστές μεταξύ τους και στο άλλο οι πολιτικοί με τους αστυνομικούς, τους ληστές και τους τραπεζίτες.

Περισσότερες πληροφορίες

Ποιος Κλέβει Ποιον;

Cien Anos de Perdon / To Steal a Thief
3
  • Θρίλερ
  • 2016
  • Διάρκεια: 96 '
  • Ντάνιελ Καλπαρσόνο

Μια ομάδα ληστών εισβάλλει σε μια τράπεζα της Βαλένθια. Παίρνοντας τα χρήματα και το περιεχόμενο από πολλές θυρίδες, προσπαθούν να διαφύγουν από ένα υπόγειο τούνελ. Εκείνο όμως έχει πλημμυρίσει, κάτι που τους αναγκάζει να παραμείνουν εγκλωβισμένοι στην τράπεζα, ενώ οι πραγματικές προθέσεις τους αρχίζουν σιγά σιγά να αποκαλύπτονται.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Ο Λοράν Καντέ ήταν ένας λαϊκός σκηνοθέτης

Ένας από τους πιο ενδιαφέροντες Γάλλους δημιουργούς έχασε τη ζωή του σε ηλικία 63 ετών.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
26/04/2024

Η αβεβαιότητα για την Ίριδα παραμένει

Τα μέλη του ΠΟΦΠΑ καταγγέλλουν την παντελή αδιαφορία της διοίκησης του ΕΚΠΑ τόσο για το μέλλον της ιστορικής αίθουσας όσο και για τις δράσεις του Ομίλου.

Ο Ράιαν Γκόσλινγκ μάς συστήνεται ως ο "Κασκαντέρ"

Δείτε αποκλειστικά στο "α" ένα απόσπασμα από τα παρασκήνια της νέας ταινίας του διάσημου ηθοποιού.

"Stop Making Sense": Στον κόσμο ενός κεφαλιού

Τίποτα δεν έχει νόημα. Αλλά το "Stop Making Sense" έχει.

Η "Φόνισσα" υποψήφια για 16 βραβεία Ίρις

Δείτε αναλυτικά της υποψηφιότητες για την επετειακή 15η απονομή της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου.

Συνεχίζονται οι προβολές του ντοκιμαντέρ "Χρήστος, το Τελευταίο Παίδι"

Η βραβευμένη ταινία της Τζούλια Αμάτι παίζεται για δεύτερη εβδομάδα στους κινηματογράφους.

Αγγελική Παπούλια πώς βρέθηκες στη Σλοβενία για τον "Τελευταίο Ήρωα";

Η καταξιωμένη Ελληνίδα ηθοποιός μιλά στο "α" για τη συμμετοχή της στη σπιρτόζικη δραμεντί όπου υποδύεται μια εκπρόσωπο πολυεθνικής που αναστατώνει μια μικρή φτωχή κοινωνία.