Last Vegas

1,5

Πέντε σταρ βραβευμένοι με Όσκαρ χαραμίζονται σε μια ελάχιστα αστεία και βαθιά συντηρητική γεροντοκωμωδία.

Last Vegas

Με αφορμή το γάμο ενός φίλου τους, τρεις σχεδόν 70άρηδες κολλητοί και ο μέλλων γαμπρός ξεκινούν για το bachelor party στο Λας Βέγκας. Πέντε σταρ βραβευμένοι με Όσκαρ χαραμίζονται σε μια ελάχιστα αστεία και βαθιά συντηρητική γεροντοκωμωδία.

Last Vegas - εικόνα 1

Τ ι θα ήταν άραγε αυτό το «Last Vegas» χωρίς τους πρωταγωνιστές του; Γιατί­ η αλήθεια είναι πως δύσκολα βρίσκεις ταινία με καστ του οποίου όλα τα μέλη έχουν βραβευτεί με Όσκαρ (σύνολο επτά), άσχετα αν το άθροισμα των ηλικιών τους ξεπερνά τα 340 χρόνια! Τα καλά νέα αυτής της «το Hangover βγαίνει στη σύνταξη» κωμωδίας δεν είναι άλλα, λοιπόν, από την επί της οθόνης συνεργασία τεσσάρων μεγάλων σταρ οι οποίοι δεν έχουν ξαναδουλέψει μαζί, ούτε ως ζευγάρια, και της Μέρι Στίνμπεργκεν («Φιλαδέλφεια», «Ragtime»), συμπαθούς καρατερίστα η οποία το 1980 κέρδισε το Όσκαρ β΄ ρόλου για το «Melvin and Howard».
Τα κακά νέα είναι πως αυτή η συνάντηση ερμηνευτικής κορυφής αποτελεί και τη μοναδική ατραξιόν του φιλμ, που μοιάζει να έχει ξοδέψει όλη την ενέργειά του στο κάστινγκ, άντε και στην υποσχόμενη αρχική σεναριακή ιδέα: όταν ο ορκισμένος εργένης Μπίλι ανακοινώνει στους σχεδόν 70άρηδες κολλητούς του ότι πρόκειται επιτέλους να παντρευτεί μια… τριαντάχρονη, εκείνοι αποφασίζουν να οργανώσουν ένα bachelor party στο Λας Βέγκας, τελευταία τους ευκαιρία για ένα αξέχαστο ξεφάντωμα.
Οι Άρτσι και Σαμ πείθουν ακόμη και τον γκρινιάρη Πάντι, ο οποίος είναι θυμωμένος γιατί ο Μπιλ δεν εμφανίστηκε στην πρόσφατη κηδεία της γυναίκας του, να τους ακολουθήσει και το ταξίδι στην περιπετειώδη χώρα του τζόγου ξεκινά. Όπως ξεκινά όμως, έτσι και τελειώνει – αφηγηματικά επίπεδο κι ελάχιστα αστείο απ’ αρχής μέχρι τέλους. Το σενάριο του Νταν Φόγκελμαν («Αυτοκίνητα», «Μαλλιά Κουβάρια», «Crazy, Stupid, Love») περιγράφει επιδερμικά χαρακτήρες και καταστάσεις, εξελίσσει με αυτόματο πιλότο την πλοκή, ενώ ο παλιμπαιδισμός των κουρασμένων playboys μένει εντελώς ανεκμετάλλευτος δραματικά.
Αντίθετα, πίσω από τα κίνητρα και τις πράξεις τους υπάρχουν ένας βαθύς συντηρητισμός (το εξωσυζυγικό σεξ είναι κακό) και μια ισοπεδωτική αφέλεια (όλες οι παρεξηγήσεις οφείλονται στην υπερβολική καλοσύνη) που δεν μπορούν να διορθώσουν η πολύτιμη πείρα των χαριτωμένων, αλλά βαριεστημένων πρωταγωνιστών.

ΗΠΑ. 2013. Διάρκεια: 105΄. Διανομή: FEELGOOD ENT.

Περισσότερες πληροφορίες

Last Vegas

1,5
  • Κωμωδία
  • 2013
  • Διάρκεια: 105 '
  • Τζον Ταρτελτάουμπ

Με αφορμή το γάμο ενός φίλου τους, τρεις σχεδόν 70άρηδες κολλητοί και ο μέλλων γαμπρός ξεκινούν για το bachelor party στο Λας Βέγκας.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Ελληνικό box office: Ράιαν Γκόσλινγκ εναντίον Γκάρφιλντ

Σε μια εβδομάδα όπου τα σινεμά υπολειτουργούσαν και οι θεατές είχαν το νου τους στον οβελία, ο "Γκάρφιλντ" κέρδισε τις εντυπώσεις, ενώ δυναμικό ήταν το άνοιγμα του "Κασκαντέρ" από την Δευτέρα του Πάσχα.

ΓΡΑΦΕΙ: ΧΡΗΣΤΟς ΜΗΤΣΗς
10/05/2024

Είναι επίσημο: Έρχονται νέες ταινίες "Άρχοντα των Δαχτυλιδιών"

Το στούντιο της Warner Bros. έδωσε το πράσινο φως για την ανάπτυξη δύο ταινιών υπό την επίβλεψη του Πίτερ Τζάκσον.

Το Cine Paris επέστρεψε! Δείτε πώς άλλαξε το ιστορικό θερινό σινεμά

Βρεθήκαμε στην άτυπη "πρόβα τζενεράλε" του πλήρως ανανεωμένου κινηματογράφου ο οποίος ανοίγει ξανά από το Cinobo.

Arkadiko Film Festival: Στο "Any Day Now" του Χαμί Ραμεζάν το Βραβείο Κοινού

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το online φεστιβάλ που διοργάνωσε το Cinobo μαζί με τα Filmin και MyMovies, ενώνοντας το παρελθόν με το παρόν του ευρωπαϊκού σινεμά.

Τζέσικα Χάουσνερ: "Υπάρχει μια κοινωνικά υστερική εμμονή για ομορφιά"

Η Αυστριακή σκηνοθέτρια του "Club Zero" μιλάει για τη στιλάτη και διεισδυτική σάτιρά της με πρωταγωνίστρια τη Μία Γουασικόφσκα, η οποία έκανε πρεμιέρα στο περσινό Φεστιβάλ Καννών.

Το Βασίλειο του Πλανήτη των Πιθήκων

Σίκουελ με ποιότητες ικανές να διατηρήσουν το ικανοποιητικό επίπεδο του αναβιωτικού franchise, το οποίο όμως αποδυναμώνεται από την ανοικονόμητη σκηνοθεσία και το άνισο γράψιμό του.

Club Zero

Κοινωνική σάτιρα με έντονα σαρδόνιο χιούμορ και weird σκηνοθετικό στιλιζάρισμα. Αν και θεματικά ενδιαφέρουσα, η ψυχρότητά της μοιάζει εκβιαστική και η πικρή ειρωνεία της επιτηδευμένη.