Η διεθνής σταρ Βίκι Κριπς μας μιλά για το "Καυτό Γάλα" και τα γυρίσματα στην Ελλάδα

Μία από τις πλέον καταξιωμένες Ευρωπαίες ηθοποιούς απαντά στις ερωτήσεις μιας για το ψυχόδραμα της οσκαρικής Ρεμπέκα Λένκιεβικζ.

Καυτό Γάλα 3 ©Christopher Blauvelt

Ευρέως γνωστή για την καθηλωτική πρωταγωνιστική ερμηνεία της στη σπουδαία "Αόρατη Κλωστή" (Πολ Τόμας Άντερσον, 2017) και έπειτα καταξιωμένη στον ευρωπαϊκό κινηματογράφο, η ηθοποιός Βίκι Κριπς βρίσκεται στην πρώτη γραμμή του arthouse σινεμά των τελευταίων ετών. Τώρα, με αφορμή τη συμμετοχή της στο γυρισμένο στην Ελλάδα ψυχόδραμα "Καυτό Γάλα" της Ρεμπέκα Λένκιεβικζ (σεναριογράφος του οσκαρικού "Ida"), όπου υποδύεται μια αινιγματική γυναίκα που αφυπνίζει ερωτικά το χαρακτήρα της Έμα Μακέι, η Κριπς απαντά στις ερωτήσεις του "α".

Καυτό Γάλα 1

Τι ήταν εκείνο που σας κέντρισε το ενδιαφέρον ώστε να συμμετάσχετε στο "Καυτό Γάλα"; Φυσικά, πέρα από την προοπτική του να πρωταγωνιστήσετε στο σκηνοθετικό ντεμπούτο της Λένκιεβικζ.
Δε θα σας κρύψω πως δεν ήμουν εξοικειωμένη με τη σπουδαία καριέρα της Ρεμπέκα ως σεναριογράφος. Έτσι, όταν διάβασα το "Καυτό Γάλα" έμεινα άναυδη από τη γραφή της. Ακόμα περισσότερο, ένιωθα πως το κείμενο αναδύει μια μαγνητική ενέργεια, με έλκυε και δεν μπορούσα να του αντισταθώ.

Στην πορεία ριζικής μεταμόρφωσης της Σοφία (σ.σ.: Έμα Μακέι), ο χαρακτήρας σας παίζει καθοριστικό ρόλο ώστε να "ξεκλειδωσει" τις ανασφάλειές της. Πιστεύετε, ενιότε πρέπει να μπει ένας άνθρωπος στη ζωή μας ώστε να ταρακουνηθούμε υπαρξιακά;
Αναμφίβολα. Ορισμένες φορές γνωρίζουμε κάποιον και ξαφνικά αποσαφηνίζεται ποιοι είμαστε, αποκαλύπτεται ένας εαυτός που είχαμε κρυμμένο μέσα μας. Ταυτόχρονα, μας βοηθά να προχωρήσουμε στο μέλλον χωρίς τα βάρη του παρελθόντος, τα πρόσωπα και τις καταστάσεις που μας κρατούν σε μια ψευδή ελευθερία.

Καυτό Γάλα 4
©Nikolopoulos

Την ίδια στιγμή η Ίνγκριντ, ο ρόλος που υποδύεστε, εκτίθεται μόνο όσο χρειάζεται, τα περισσότερα τα αποκρύπτει. Θα μπορούσατε να συνοψίσετε την ιδιοσυγκρασία της σε ένα συναίσθημα;
Μόνο ένα;! Είναι αδύνατο! Είναι σα χαμαιλέοντας, αλλάζει συνεχώς μορφή και αισθήματα. Είναι ο δικός της μηχανισμός επιβίωσης. Ακόμα περισσότερο εάν έχουμε βιώσει τραυματικές εμπειρίες, όπως εκείνη. Δεν είναι τυχαίο πως μας συστήνεται κάνοντας ιππασία. Καβαλάει το άλογο όπως κρατά υπό έλεγχο τα συναισθήματά της.

Αναρωτιέμαι, ανατρέξατε στο βιβλίο της Ντέμπορα Λέβι κατά την προετοιμασία σας; Και κατ’ επέκταση, πόσο χρήσιμο είναι να μελετάτε το πρωτότυπο υλικό όταν συμμετέχετε σε μια κινηματογραφική διασκευή;
Θα είμαι ειλικρινής, δε γνώριζα το μυθιστόρημα, όπως και δεν ανέτρεξα σε αυτό. Πολύ απλά, διότι δεν πίστευα ότι μπορεί να με βοηθήσει στη δουλειά μου. Κάθε συνεργασία την αντιμετωπίζω όπως μια σχέση, είναι προτιμότερο κάθε φορά να ξεκινάς από το μηδέν. Για να είσαι καλός σε αυτό που κάνεις πρέπει να είσαι πρόθυμος να ανοιχτείς, να δεχτείς πράγματα. Εξάλλου, αυτός δεν είναι ο λόγος που κάνουμε τέχνη; Για να προκαλούμε την τόλμη μας, να επιδιώκουμε το ακατόρθωτο. Βουτάς στο άγνωστο και ελπίζεις το ένστικτό σου να σε κατευθύνει σε ένα ασφαλές σημείο να προσγειωθείς. Χωρίς ρίσκο δεν έχει πλάκα!

Καυτό Γάλα 5
©Nikolopoulos

Διορθώστε με αν κάνω λάθος, αλλά γνωρίζω πως τα γυρίσματα της ταινίας έγιναν στην Ελλάδα κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού. Με δεδομένο πως οι περισσότερες σκηνές είναι σε εξωτερικούς χώρους, πόσο απαιτητικές ήταν οι συνθήκες; Φαντάζομαι πως η εμπειρία θα ήταν πολύ διαφορετική συγκριτικά με το "Beckett" (2021) το οποίο, επίσης, γυρίστηκε εδώ.
Όπως αντιλαμβάνεστε, είχε πάρα πολλή ζέστη! Ήταν μια πρόκληση, κακά τα ψέματα, όμως την παλέψαμε. Είναι μέρος της δουλειάς μας και του να κάνεις σινεμά, πρέπει να μπορούμε να προσαρμοζόμαστε σε κάθε κατάσταση. Αμφιβάλλω πως υπάρχει έστω μία ταινία που να υλοποιήθηκε κάτω από τέλειες συνθήκες. Έπειτα, εν προκειμένω ήμασταν δίπλα στη θάλασσα που δεν το λες και άσχημο. Ας πούμε, αυτή είναι και η βασική αντίθεση με το "Beckett", το οποίο κατά κύριο λόγο γυρίστηκε σε ορεινές περιοχές. Ξέρετε, όμως, τι μου έκανε πραγματικά εντύπωση; Ότι στο μεσοδιάστημα μεταξύ των δύο παραγωγών η Αθήνα έχει αλλάξει τόσο. Με ξαφνιάζει γιατί δεν έχει περάσει καν πολύς καιρός, όμως παραμένω ερωτευμένη με την πόλη. Όποτε βρίσκομαι στην Ελλάδα είμαι πολύ χαρούμενη.

Διαβάστε Επίσης

Περισσότερες πληροφορίες

Καυτό Γάλα

Hot Milk
2
  • Δραματική
  • 2025
  • Διάρκεια: 93 '
  • Ρεμπέκα Λένκιεβικζ

Το ταξίδι μιας κόρης με την άρρωστη μητέρα της σε αναζήτηση θεραπείας μετατρέπεται σε μια δαιδαλώδη εμπειρία αυτογνωσίας, που οδηγεί τη νεαρή γυναίκα σε ολική ρήξη με όσα την καταπιέζουν.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

To PLEASURE & DISOBEDIENCE επιστρέφει για δεύτερη χρονιά στο CYPHER

Art films, exploitation films, ντοκιμαντέρ, εργαστήρια πειραματικού βίντεο και άλλα καινοτόμα φορμά έρχονται σε πρώτο πλάνο στη φετινή διοργάνωση.

ΓΡΑΦΕΙ: ΜΑΝΤΥ ΒΛΑΣΣΟΠΟΥΛΟΥ
13/12/2025

Ταινίες με σασπένς που βλέπουμε στους κινηματογράφους (11-17/12)

Απαγωγές, απρόβλεπτες καταστάσεις και τραγικές εξελίξεις θα βρείτε στις προτάσεις μας για αυτή την εβδομάδα.

Νεφέλη Γκαμπάντ, ποια είναι τα highlights του 14ου Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου;

Η επιμελήτρια και προγραμματίστρια του φεστιβάλ μας προτείνει τις προβολές και τις δράσεις που δεν πρέπει να χάσουμε λίγο πριν το φινάλε.

Οι μεταφεστιβαλικές εκδηλώσεις του 38ου Πανοράματος Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου

Τρία διαφορετικά masterclasses από τον κριτικό κινηματογράφου Δημήτρη Καλιοδήμο και τον σκηνοθέτη και διευθυντή φωτογραφίας Μενέλαο Κυρλίδη και ξεχωριστές προβολές στο πρόγραμμα του φεστιβάλ.

Ο Ράντου Ζούντε δεν πιστεύει πως οι ταινίες του θα αλλάξουν τον κόσμο, αλλά θα σας κάνουν να σκεφτείτε το πώς

Συναντήσαμε τον κορυφαίο Ρουμάνο σκηνοθέτη λίγο πριν έρθει στην Αθήνα για να παρουσιάσει τη νέα ταινία του "Kontinental ‘25" στο 14ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου.

Το Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Αναπλιού επιστρέφει για δεύτερη χρονιά

Η εκδήλωση φιλοδοξεί να αναδείξει την πολυμορφία και την πλούσια πολιτιστική κληρονομία της περιοχής του Ναυπλίου, συνδυάζοντας καλλιτεχνική ποιότητα και εκπαιδευτική στόχευση.

Τσίε Χαγιακάουα: Από τον Χιροκάζου Κόρε-έντα στον Θόδωρο Αγγελόπουλο

Μετά το φουτουριστικό "Πλάνο 75", η Γιαπωνέζα σκηνοθέτρια του "Ρενουάρ" αλλάζει ύφος και μιλάει για την τρυφερή, ονειρική και ιμπρεσιονιστική ιστορία ενηλικίωσης, η οποία την οδήγησε ως το διαγωνιστικό τμήμα του Φεστιβάλ Καννών.