Οι "Δολοφόνοι του Ανθισμένου Φεγγαριού" κορυφαία ταινία της χρονιάς από τους κριτικούς της Νέας Υόρκης

Η σημαντική ένωση ανέδειξε το νέο φιλμ του Μάρτιν Σκορσέζε ως το καλύτερο του 2023. Δείτε αναλυτικά όλους τους νικητές.

Οι Δολοφόνοι του Ανθισμένου Φεγγαριού νέο «Οι Δολοφόνοι του Ανθισμένου Φεγγαριού»

Η ιστορική Ένωση Κριτικών Νέας Υόρκης, η οποία αποτελείται από 50 έγκριτα μέλη που αρθογραφούν σε μέσα όπως το Vanity Fair, το Variety και το Time, επέλεξε ως την καλύτερη ταινία του 2023 τους "Δολοφόνους του Ανθισμένου Φεγγαριού" του Μάρτιν Σκορσέζε.

Σε μια απονομή που κινήθηκε ισορροπημένα επιβεβαιώνοντας φαβορί (βραβείο σκηνοθεσίας στον Κρίστοφερ Νόλαν για το "Οπενχάιμερ") και δυναμικά ανερχόμενα ονόματα (β' ανδρικός ρόλος για τον Τσαρλς Μέλτον του "May December"), αρχίζει σταδιακά να ξεκαθαρίζει το τοπίο σχετικά με τα επόμενα βραβεία Όσκαρ. Αξιοσημείωτη δε η βράβευση α' ανδρικού ρόλου του Φραντς Ρογκόφσκι για την υπέροχη ερμηνεία του στο "Passages" (Άιρα Σακς), μία από τις τρεις(!) συνολικά ταινίες που έχει κάνει φέτος ο ταλαντούχος Γερμανός ηθοποιός.

May December
"May December"

Τα βραβεία της Ένωσης Κριτικών Νέας Υόρκης 2023:

Καλύτερη ταινία: Οι Δολοφόνοι του Ανθισμένου Φεγγαριού
Καλύτερη σκηνοθεσία: Κρίστοφερ Νόλαν ("Οπενχάιμερ")
Καλύτερη ταινία τεκμηρίωσης: Menus-Plaisirs – Les Troisgros
Καλύτερη διεθνής ταινία: Ανατομία μιας Πτώσης
Καλύτερος α' γυναικείος ρόλος: Λίλι Γκλάντστοουν ("Οι Δολοφόνοι του Ανθισμένου Φεγγαριού")
Καλύτερος α' ανδρικός ρόλος: Φραντς Ρογκόφσκι ("Passages")
Καλύτερος β' γυναικείος ρόλος: Ντα'Βιν Τζόι Ράντολφ ("The Holdovers")
Καλύτερος β' ανδρικός ρόλος: Τσαρλς Μέλτον ("May December")
Καλύτερο ντεμπούτο: Περασμένες Ζωές
Καλύτερο animation: Το Αγόρι και ο Ερωδιός
Καλύτερο σενάριο: Σάμι Μπερτς & Σάμι Μέκανικ ("May December")
Καλύτερη διεύθυνση φωτογραφίας: Χόιτε βαν Χοϊτέμα ("Οπενχάιμερ")

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Ο "Κασκαντέρ" και ο ακαταμάχητα κωμικός Ράιαν Γκόσλινγκ

Μετά την τρομερή επιτυχία της "Barbie", ο χολιγουντιανός σταρ επιστρέφει σε ένα ρόλο που μας θυμίζει τη μοναδική ικανότητά του να παραδίδει κωμικές ερμηνείες που συνδυάζουν τις κοφτερές ατάκες, τον αυτοσαρκασμό και την κανονικοποίηση της εύθραυστης αρρενωπότητας.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
02/05/2024

Ο Κασκαντέρ

Χιούμορ και δράση συνδυάζονται σε ένα κωμικό νεονουάρ με ξέφρενη παρωδιακή διάθεση. Άκρως κινηματογραφόφιλο και μεταμοντέρνα ευρηματικό, όσο και χαοτικά ανοικονόμητο.

Στον Ιστό του Τρόμου

Καλοκουρδισμένο, κλειστοφοβικό θρίλερ γεμάτο σασπένς, ένταση και ανατριχίλες, στο οποίο υπάρχει χώρος και μια ευθεία κοινωνικοπολιτική αλληγορία.

Γκάρφιλντ: Γάτος με Πέταλα

Το reboot των αστείων κατορθωμάτων του πιο cool σινε-γάτου ξεκινάει σαν ατακαριστή, μπριόζα κωμωδία καταστάσεων, για να εξελιχθεί σε μια ευρηματικότατη, αγωνιώδη και ξεκαρδιστική "Επικίνδυνη Αποστολή".

Το Χρώμα του Ροδιού

Ένα από τα διαχρονικά αριστουργήματα του ποιητικού σινεμά, το οποίο δημιουργεί ένα μεθυστικών αισθήσεων και συναρπαστικών συναισθημάτων κόσμο (ο αρμένικος πολιτισμός) χάρη στη δύναμη της καθαρής εικόνας.

Επιτέλους όλοι πια μιλάνε για τον Νίκο Παπατάκη

Το Cinobo παρουσιάζει τη φιλμογραφία του ασύγκριτου σκηνοθέτη στην πλατφόρμα του δίνοντας πρόσβαση σε ένα πολύτιμο και εν πολλοίς υποτιμημένο έργο.

Οι 16 Ίριδες που διεκδικεί η "Φόνισσα" ήρθαν νομοτελειακά

Στις υποψηφιότητες της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου αποτυπώνεται η επιτυχία της ποιοτικής διασκευής της Εύας Νάθενα.