I Love Greece

1,5

Ενοχικό φολκλόρ ντύνει άτσαλα μια αμήχανη κομεντί που σχολιάζει κοινότοπα τα αδιέξοδα των σύγχρονων σχέσεων και λαϊκίστικα την οικονομικο-κοινωνική κρίση της «αθάνατης» Ελλάδας.

I love Greece

Όταν βρεθήκαμε στα βαθιά της πρόσφατης οικονομικής κρίσης, υπήρξε κανείς ο οποίος αμφέβαλλε για το αν τελικά θα τα καταφέρναμε; Εμείς που "νικήσαμε ολόκληρη οθωμανική αυτοκρατορία", όπως λέει στην ταινία και ο Γάλλος σύζυγος της Μαρίνας, θα είχαμε θέμα με δυο τρία ευρω-μνημονιάκια;


Η πρωτοεμφανιζόμενη σεναριογράφος και σκηνοθέτρια Ναυσικά Γκερί-Καραμαούνας έχει ακλόνητη πίστη στους συμπατριώτες της και το δείχνει μέσα από τις περιπέτειες μιας οικογένειας, η οποία αντιμετωπίζει μια σειρά από αδιέξοδα. Αυτά θα αποκαλυφθούν όταν ο Ζαν και η Μαρίνα, ένας Γάλλος και μια Ελληνίδα, αποφασίσουν να έρθουν για διακοπές στη χώρα μας. Θα προσγειωθούν στην Αθήνα, όπου θα συναντήσουν τους γονείς και την αδελφή της Μαρίνας Λία, με το σύζυγό της και τα δυο τους παιδιά. Θα πάρουν μια πρώτη γεύση από την οικονομικά στριμωγμένη εθνική μας υπερηφάνεια (το πατρικό σπίτι είναι προς πώληση) και θα ανακαλύψουν πολλά περισσότερα όταν βρεθούν όλοι μαζί –αντί για τη σύντομη ρομαντική απόδραση που είχαν σχεδιάσει οι δυο τους– στη Σέριφο για το γάμο ενός συγγενή τους.


Χωρίς καμία ειρωνική διάθεση, ο τίτλος της ταινίας αποκαλύπτει τις διαθέσεις μιας αμήχανης δραματικής(;) κομεντί που σχολιάζει κοινότοπα τα αδιέξοδα των σύγχρονων σχέσεων και λαϊκίστικα την οικονομικο-κοινωνική κρίση της "αθάνατης" Ελλάδας. Κι όπως η τελευταία πάντοτε τα φέρνει βόλτα με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, έτσι και οι ρωγμές στην έγγαμη συμβίωση του Ζαν και της Μαρίνας, της Λίας και του Θανάση, αλλά και των γονιών των δύο αδελφών θα αποκαλυφθούν απειλητικές κάτω από τον κυκλαδίτικο ήλιο, θα κλείσουν όμως το ίδιο εύκολα, μιας και με λίγη κατανόηση κάθε (ελληνικό) γαμήλιο εμπόδιο ξεπερνιέται μέσα σ’ ένα καλοκαίρι. Κι όλα αυτά σερβιρισμένα με μια αφινίριστη απλοϊκότητα (άπαντες στην οικογένεια μιλούν γαλλικά από Sorbonne B2 και πάνω) κι ένα ενοχικό φολκλόρ (σάουντρακ με Nana Mouskouri’s best και ζεϊμπεκιές της Στέισι Μάρτιν, αλλά ελάχιστα "ανοιχτά" πλάνα της Αθήνας ή της Σίφνου).

Γαλλία. 2023. Διάρκεια: 116΄. Διανομή: FEELGOOD

Περισσότερες πληροφορίες

I Love Greece

1,5
  • Κομεντί
  • 2022
  • Διάρκεια: 90 '
  • Ναυσικά Γκερί-Καραμαούνας

Ο Ζαν και η Μαρίνα, ένας Γάλλος και μια Ελληνίδα, έρχονται για καλοκαιρινές διακοπές στην Ελλάδα της οικονομικής κρίσης. Στην Αθήνα θα συναντήσουν την πληθωρική οικογένεια της τελευταίας και όλοι μαζί θα εξορμήσουν στη Σέριφο για το γάμο ενός συγγενή τους.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Ελληνικό box office: Ράιαν Γκόσλινγκ εναντίον Γκάρφιλντ

Σε μια εβδομάδα όπου τα σινεμά υπολειτουργούσαν και οι θεατές είχαν το νου τους στον οβελία, ο "Γκάρφιλντ" κέρδισε τις εντυπώσεις, ενώ δυναμικό ήταν το άνοιγμα του "Κασκαντέρ" από την Δευτέρα του Πάσχα.

ΓΡΑΦΕΙ: ΧΡΗΣΤΟς ΜΗΤΣΗς
10/05/2024

Είναι επίσημο: Έρχονται νέες ταινίες "Άρχοντα των Δαχτυλιδιών"

Το στούντιο της Warner Bros. έδωσε το πράσινο φως για την ανάπτυξη δύο ταινιών υπό την επίβλεψη του Πίτερ Τζάκσον.

Το Cine Paris επέστρεψε! Δείτε πώς άλλαξε το ιστορικό θερινό σινεμά

Βρεθήκαμε στην άτυπη "πρόβα τζενεράλε" του πλήρως ανανεωμένου κινηματογράφου ο οποίος ανοίγει ξανά από το Cinobo.

Arkadiko Film Festival: Στο "Any Day Now" του Χαμί Ραμεζάν το Βραβείο Κοινού

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το online φεστιβάλ που διοργάνωσε το Cinobo μαζί με τα Filmin και MyMovies, ενώνοντας το παρελθόν με το παρόν του ευρωπαϊκού σινεμά.

Τζέσικα Χάουσνερ: "Υπάρχει μια κοινωνικά υστερική εμμονή για ομορφιά"

Η Αυστριακή σκηνοθέτρια του "Club Zero" μιλάει για τη στιλάτη και διεισδυτική σάτιρά της με πρωταγωνίστρια τη Μία Γουασικόφσκα, η οποία έκανε πρεμιέρα στο περσινό Φεστιβάλ Καννών.

Το Βασίλειο του Πλανήτη των Πιθήκων

Σίκουελ με ποιότητες ικανές να διατηρήσουν το ικανοποιητικό επίπεδο του αναβιωτικού franchise, το οποίο όμως αποδυναμώνεται από την ανοικονόμητη σκηνοθεσία και το άνισο γράψιμό του.

Club Zero

Κοινωνική σάτιρα με έντονα σαρδόνιο χιούμορ και weird σκηνοθετικό στιλιζάρισμα. Αν και θεματικά ενδιαφέρουσα, η ψυχρότητά της μοιάζει εκβιαστική και η πικρή ειρωνεία της επιτηδευμένη.