
Μυθική περφόμερ και πρωτοπόρος καλλιτέχνιδα, η Τίνα Τέρνερ έχει αφήσει μια αμίμητη μουσική κληρονομιά, η οποία μεταφράζεται σε εκατομμύρια πωλήσεις δίσκων και οκτώ βραβεία Γκράμι. Η λυπηρή είδηση της απώλειάς της, προσφέρει την αφορμή για να θυμηθούμε τις κινηματογραφικές εμφανίσεις της Τέρνερ, οι οποίες παρότι λιγοστές υπήρξαν όλες αξιομνημόνευτες.
Η πρώτη φορά που η μουσικός πέρασε μπροστά από την κάμερα, ήταν στις αρχές των '70s για χάρη του Κεν Ράσελ και της ψυχεδελικής ροκ όπερας "Tommy" (1975) σε μουσική των σπουδαίων The Who. Η Τέρνερ εμφανίζεται στο ρόλο της Acid Queen, μιας γυναίκας που επιχειρεί να αφυπνίσει τον κεντρικό ήρωα Τόμι, καθώς αρχίζει να τραγουδά με ηλεκτρισμένη φρενίτιδα ένα ροκ εντ ρόλ τραγούδι. Στο ενδιάμεσο, κιόλας, μεταμορφώνεται και σε κάτι που θυμίζει μεταλλικό ρομπότ, ένα από τα δεκάδες ψυχεδελικά στιγμιότυπα μιας ταινίας που πρέπει να δεις για να την πιστέψεις. Εδώ αξίζει να σημειωθεί πως η εμπειρία του "Tommy" ενέπνευσε την Τέρνερ να τιτλοφορήσει "Acid Queen" το δεύτερο σόλο δίσκο της, ο οποίος κυκλοφόρησε την ίδια χρονιά με την ταινία.

Τη δεκαετία του '80 και όταν πια η Τέρνερ είχε εδραιωθεί ως ένα ακλόνητο ποπ είδωλο, ο σκηνοθέτης Τζορτζ Μίλερ είχε τη φοβερή ιδέα να την επιλέξει για το ρόλο της κακιάς στο αδίκως υποτιμημένο "Mad Max: Απόδραση από το Βασίλειο του Κεραυνού" (1985). Στο τρίτο κεφάλαιο του δυστοπικού franchise και απέναντι στον Μαξ του πρωταγωνιστή Μελ Γκίμπσον, η Τέρνερ ενσάρκωσε την επικίνδυνη Θεία (αλήθεια, Aunt Entity στο πρωτότυπο). Μια υπερηχητικά επιβλητική γυναίκα, η οποία εκτός του ότι θέλει να κάνει κουμάντο σε όλη την πυρακτώμενη και αποτελειωμένη από τα πυρηνικά έρημο, φιλοδοξεί να φτιάξει ένα νέο πολιτισμό. Για να τα καταφέρει, βέβαια, χρειάζεται και τη βοήθεια του Μαξ ώστε να κατατροπώσει τους εχθρούς της.

Όπως με οτιδήποτε έχει καταπιαστεί στην καριέρα της, η Τέρνερ αντιμετώπισε με απόλυτο επαγγελματισμό το ρόλο της στο "Mad Max", κάτι που είχε ως αποτέλεσμα η ερμηνεία της να αποκτήσει χειροπιαστή ένταση, αλλά και να αναδειχθεί η πολυπλοκότητα της ηρωίδας που υποδύθηκε. Αυτή δεν είναι σε καμία περίπτωση μια συνηθισμένη Θεία, μεταξύ άλλων γιατί η κυριαρχική συμπεριφορά που επιδεικνύει προς τα έξω, έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τις άρρητες αντιφάσεις που κρύβονται εντός της. Η Τέρνερ εφευρίσκει αυτές τις κρυμμένες ποιότητες του χαρακτήρα και τις αναδεικνύει σε μια ταινία που εξαρτάται από το πόσο πειστικά θα φανούν τα διακυβεύματά της. Και χάρη σε εκείνη, όλα πήγαν άψογα.
Χρειάστηκε να περάσουν οκτώ χρόνια για να δούμε την Τέρνερ ξανά στη μεγάλη οθόνη, για τελευταία φορά μάλιστα, στην περιπέτεια "Ο Τελευταίος Μεγάλος Ήρωας" (1993) του action γίγαντα Τζον ΜακΤίρναν ("Κυνηγός", "Πολύ Σκληρός για να Πεθάνει"). Στο φιλμ κάνουν περάσματα πολυάριθμοι σταρ, από το Σιλβέστερ Σταλόνε μέχρι τη Σάρον Στόουν, καθώς η υπόθεση αφορά τα γυρίσματα μιας ταινίας με πρωταγωνιστή τον Άρνολντ Σβατζενέγκερ. Η Τέρνερ, λοιπόν, έρχεται για να κάνει και εκείνη το cameo της ως ηθοποιός που υποδύεται μια δήμαρχο, για να ανταλλάξει απλώς μερικές ατάκες με τον Σβατζενέγκερ. Δεν το λες και αξέχαστο, αλλά Τέρνερ για δήμαρχο θα θέλαμε...