Στο "Τα Πάντα Όλα" το βραβείο του Σωματείου Αμερικανών Σκηνοθετών

Βαρόμετρο για τα επερχόμενα Όσκαρ, η απονομή του βραβείου σκηνοθεσίας στους Ντάνιελς (Ντάνιελ Κουάν και Ντάνιελ Σάινερτ) από το σωματείο των Αμερικανών συναδέλφων τους τούς μετατρέπει σε πρώτο φαβορί για το χρυσό ακαδημαϊκό αγαλματάκι.

Ta Panta Ola11

Έχοντας συμπληρώσει 75 χρόνια, τα βραβεία του Σωματείου Αμερικανών Σκηνοθετών (Directors Guild of America) αποτελούν την πιο αξιόπιστη πρόβλεψη για το αντίστοιχο Όσκαρ. Αν και στα βραβεία της Αμερικανικής Ακαδημίας ψηφίζουν όλα τα μέλη της, ανεξαρτήτου ιδιότητας, και σ' αυτά του Σωματείου οι σκηνοθέτες μέλη του, μόνον οκτώ νικητές του DGA award δεν κατάφεραν να ντουμπλάρουν τη νίκη τους στην οσκαρική ιστορία. Τελευταίος απ' όλους ήταν ο Σαμ Μέντες ("1917"), ο οποίος το 2020 έχασε από τον Μπονγκ Τζουν-χο και τα "Παράσιτά" του.

Φέτος τα στοιχήματα έφερναν πρωπορευόμενους τους Ντάνιελ Κουάν και Ντάνιελ Σάινερτ του "Τα Πάντα Όλα" και τον Στίβεν Σπίλμπεργκ του "The Fablemans", ο οποίος έχει τις περισσότερες υποψηφιότητες (18), αλλά και νίκες (τρεις) στην ιστορία του DGA. Οι Ντάνιελς αναδείχτηκαν οι τελικοί νικητές, βάζοντας πλώρη για το πρώτο τους Όσκαρ και ανεβάζοντας τις συνολικές μετοχές της ταινίας τους στην αντίστοιχη κούρσα. Την Κυριακή 19/2 ανακοινώνται τα βρετανικά BAFTA και τις επόμενες μέρες τα βραβεία του Σωματείου Αμερικανών Παραγωγών (25/2) και Ηθοποιών (27/2), ύστερα από τα οποία θα ξεκαθαρίσει (ή θα θολώσει ακόμα περισσότερο;) το φετινό οσκαρικό τοπίο.

Επιπλέον, η Σάρλοτ Γουέλς απέσπασε το βραβείο πρωτοεμφανιζόμενου σκηνοθέτη για το "Aftersun", η Σάρα Ντόσα του ντοκιμαντέρ για το "Fire of Love", η Ελεν Σέιβερ της τηλεταινίας ή μίνι σειράς για το "Station Eleven", ο Σαμ Λέβινσον της δραματικής ("Euphoria") και ο Μπιλ Χέιντερ της κωμικής ("Barry") τηλεοπτικής σειράς .

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Εμφύλιος Πόλεμος

Πολιτική περιπέτεια γυρισμένη με ρεαλισμό, προβλέψιμα απλοϊκή στην εξέλιξή της και μονοδιάστατη στην παραβολή της για τη σύγχρονη αμερικανική πραγματικότητα.

ΓΡΑΦΕΙ: ΧΡΗΣΤΟς ΜΗΤΣΗς
18/04/2024

Η Αρπαγή

Δομημένη σαν ψυχολογικό θρίλερ, μια ιστορία εμμονής αποκαλύπτει τη συντριπτική δύναμη των κοινωνικών ρόλων σ’ έναν κόσμο ψυχολογικής ανασφάλειας κι έλλειψης επικοινωνίας.

Το Περασμένο Καλοκαίρι

Αρκετά πιστό ριμέικ της δανέζικης "Βασίλισσας της Καρδιάς". Ενός τολμηρότερου ερωτικού δράματος, το οποίο διέθετε ένα διαφορετικό, αιχμηρό φινάλε.

Αμπιγκέιλ

Το μυστήριο συναντά το horror και το απενοχοποιημένο φαν, σε ένα διασκεδαστικό μιξ αναφορών και χαβαλέ, μέχρις ότου χαθεί ο έλεγχος και κυριαρχήσει η σαχλαμάρα.

Σπίθα στη Θάλασσα

Συγκινητικό δράμα επώδυνης ενηλικίωσης, το οποίο δεν ανοίγεται στα βαθιά σεναριακά, αντλώντας συναισθηματική δύναμη από τους τρισδιάστατους χαρακτήρες του.

Μη μου Λες Ψέματα

Συναισθηματική, στέρεα, όσο και εύπεπτη δραμεντί πάνω στα αληθινά ψέματα, τα οποία ξεκινούν από τη ζωή και γίνονται συναρπαστικές λογοτεχνικές και κινηματογραφικές ιστορίες.

Ένα Φλιτζάνι Καφέ και Καινούργια Παπούτσια

Υπαρξιακά αδιέξοδα πασχίζουν να αναδειχθούν μέσα από μια μελοδραματική συνθήκη, ο μινιμαλιστικός χειρισμός της οποίας καταντά φτωχός και μονοδιάστατος.