Οι "American Independents" πάνε θερινό στο "ΕΚΡΑΝ"

Το αφιέρωμα του KINO Athens συνεχίζεται με τρεις καλοκαιρινές προβολές.

Οι "American Independents" πάνε θερινό στο "ΕΚΡΑΝ"

Το KINO Athens αγαπά το θερινό σινεμά στην πόλη και συνεργάζεται με τον θερινό κινηματογράφο "ΕΚΡΑΝ", για τρεις καλοκαιρινές προβολές τη Δευτέρα 6, Τρίτη 7 και Τετάρτη 8 Ιουνίου, όπου θα προβληθούν οι ταινίες του αφιερώματος "American Independents", το οποίο παρουσιάστηκε στο ελληνικό κοινό για πρώτη φορά τον Μάιο.

Bummer Summer (Zac Weintraub, 2010)

Μπορεί το καλοκαίρι να πάει στραβά; Όχι για αυτήν την παρέα κολεγιόπαιδων, φίλων που συναντήθηκαν τυχαία και συνέχισαν να κάνουν παρέα, απολαμβάνοντας την αρχή των καλοκαιρινών τους διακοπών. Ο Άιζακ χωρίζει με τη Μάγια, ενώ συνδέεται με τον μεγαλύτερο αδερφό του Μπεν και την πρώην κοπέλα του Λίλα, βιώνοντας τις πρώτες χαρές ενός χαλαρού ταξιδιού. Γοητευτικό ημι-οδικό ταξίδι σε chiaroscuro, που μοιάζει οπτικά με τα πρώτα έργα του Jim Jarmusch, με κυρίως αυτοσχέδιες ερμηνείες από νέους ηθοποιούς. Κομψή απλότητα και ανεπιτήδευτη φρεσκάδα, με νοσταλγικό τρόπο φέρνουν στο μυαλό μας όλη τη γεύση των καλοκαιριών των παιδικών μας χρόνων. Η ταινία γυρίστηκε με Canon EOS 5D, μια μηχανή που χρησιμοποιείται συνήθως για φωτογραφία και η ταινία κόστισε συνολικά 7.000 δολάρια.

Putty Hill (Matt Porterfield, 2010)

Ο Κόρι πεθαίνει από υπερβολική δόση ηρωίνης σε ένα εγκαταλελειμμένο σπίτι στη Βαλτιμόρη. Την παραμονή της κηδείας του, συγκεντρώνονται οικογένεια και φίλοι να τον τιμήσουν. Οι κοινές τους αναμνήσεις συνθέτουν το πορτρέτο μιας κοινότητας που αιωρείται, παραμορφωμένη από τη φτώχεια, τη ζωή στην πόλη και το χάσμα των γενεών, με μόνο κοινό την επιδίωξή τους για ένα νέο αμερικανικό όνειρο.

The Color Wheel (Alex Ross Perry, 2011)

Το "The Color Wheel” είναι η ιστορία της JR (Carlen Altman), μιας παρουσιάστριας ειδήσεων. Η JR αναγκάζει τον μικρότερο αδερφό της Colin (Alex Ross Perry), να ξεκινήσουν ένα ταξίδι με το αυτοκίνητο, προκειμένου να πάρει τα πράγματά της από το διαμέρισμα του καθηγητή και εραστή της (Bob Byington). Ταξιδεύοντας μέσα από τους ομιχλώδεις αυτοκινητόδρομους της Νέας Αγγλίας, συναντώντας παλιούς συμμαθητές τους, ξαναβλέποντας την κοινή οικογενειακή ιστορία από την οποία έχουν εδώ και καιρό αποκλίνει, το χάος και η καταστροφή δεν απέχουν πολύ από το ταλαιπωρημένο Honda Accord. Είναι θέμα χρόνου να καταλήξουν η JR και ο Colin στις πιο περίεργες και ανησυχητικές αποφάσεις και να θέσουν τέλος σε εχθρότητες.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

"Off The Rails": Ένα ντοκιμαντέρ για το παρκούρ έρχεται σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Το CineDoc παρουσιάζει την ιστορία δύο εφήβων της αγγλικής εργατικής τάξης οι οποίοι αψηφούν τη βαρύτητα.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
02/02/2023

"Αστερίξ και Οβελίξ: Στο Δρόμο για την Κίνα": Η επιστροφή ενός μεγάλου ευρωπαϊκού μπλοκμπάστερ

Γκιγιόμ Κανέ, Ζιλ Λελούς, Μαριόν Κοτιγιάρ, Βενσάν Κασέλ, ακόμα και τον ποδοσφαιριστή Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς συναντάμε στη διανομή της νέας γαλλικής περιπέτειας που εμπνέεται από τα αγαπημένα κόμιξ των Αλμπέρ Ουντερζό και Ρενέ Γκοσινί.

Αστερίξ και Οβελίξ: Στο Δρόμο για την Κίνα

Πρωτότυπη ιστορία που μένει πιστή στο πνεύμα των Ουντερζό και Γκοσινί, χωρίς να εκμεταλλεύεται πλήρως τον ανατολίτικο εξωτισμό. Συμπαθής ο καινούριος Οβελίξ Ζιλ Λελούς, απολαυστικός ο Καίσαρας Βενσάν Κασέλ, αναιμικός ο πρωταγωνιστής (και σκηνοθέτης) Γκιγιόμ Κανέ.

Χτύπος στην Καλύβα

Ατμοσφαιρικός και σεναριακά ευρηματικός όπως πάντα, ο δημιουργός της "Έκτης Αίσθησης" εκτροχιάζει το υποβλητικό θρίλερ του σε μια αδέξια, χοντροκομμένη παραβολή πάνω στον εγωισμό, τη θυσία και την κοινωνική "απομόνωση".

Η Αυτοκρατορία του Φωτός

Γλυκόπικρα στρογγυλεμένο δράμα με σινεφίλ ευαισθησίες. Οσκαρικά υποψήφια φωτογραφία, ερμηνευτικό ρεσιτάλ της Ολίβια Κόλμαν, τα απλά και βασικά από τον σεναριογράφο – σκηνοθέτη Σαμ Μέντες ("American Beauty").

Μέρες Ξηρασίας

Πολιτική καταγγελία σκηνοθετημένη με σφρίγος σαν αποπνικτικό ψυχολογικό θρίλερ. Πλήθος φεστιβαλικών συμμετοχών και βραβείων, από τις Κάνες ως την Θεσσαλονίκη.

Καθαρτήριο

Σπονδυλωτό κοινωνικό δράμα με στοιχεία μαύρου χιούμορ. Έντονα αλληγορικό όσο και παντελώς άνισο, δυσκολεύεται να ενοποιήσει τη σκηνοθετική στιβαρότητα με τη σεναριακή αφέλεια.