Την τριετία 1975-1978 κι ιδιαίτερα το 1977 όταν συνεργάστηκε με τον Ντέιβιντ Μπόουι στην παραγωγή του σπουδαίου δίσκου «Low», ο Μπράιαν Ίνο συνέθεσε μια σειρά ολιγόλεπτων ορχηστρικών κομματιών για ανύπαρκτες ταινίες.
Το αποτέλεσμα μετουσιώθηκε το έβδομο σόλο άλμπουμ του με τίτλο «Music for Film», όπου συγκεντρώθηκαν κάτι λιγότερο από 20 κομμάτια τα οποία διεύρυναν ακόμα περισσότερο το φάσμα του ambient, του είδους που ο ίδιος ο Ίνο είχε δημιουργήσει. Σήμερα, ενόψει της κυκλοφορίας της νέας συλλογής «Brian Eno (Film Music, 1976-2020)» στην οποία συγκεντρώνονται πρωτότυπες συνθέσεις του για ταινίες όπως η «Ένταση» (Μάικλ Μάν, 1995), το «Trainspotting» (Ντάνι Μπόιλ, 1996) και οι «Δεσμοί Αίματος» (Γκρίμουρ Χακόναρσον, 2015), ο δημιουργός μίλησε στη Λίντσεϊ Ζόλαντζ και τους New York Times σε μια συνέντευξη όπου έκανε ξεχωριστή αναφορά σε ένα διάσημο στους σινεφίλ σκηνοθέτη.
Ο λόγος για τον Ντέιβιντ Λιντς ο οποίος μπορεί να έχει αποκηρύξει από τη φιλμογραφία του τη διασκευή του «Dune» (1984), ωστόσο χάρη στην ταινία είχε την ευκαιρία να συνεργαστεί στο soundtrack με τον Ίνο. Ο μουσικός περιέγραψε στη δημοσιογράφο πώς δούλεψαν μαζί οι δυο τους:
«Το μοναδικό κομμάτι που έγραψα ήταν το "Prophecy Theme". Αυτό συνέβη σε μια εποχή που ήταν συνηθισμένο να πετάς οπουδήποτε στον κόσμο για να δουλέψεις σε ένα πρότζεκτ. Είμαι χαρούμενος που αυτές οι μέρες έχουν παρέλθει. Ωστόσο ο Ντέιβιντ με κάλεσε στο Λος Άντζελες να δω το "Dune" το οποίο είχε φτάσει σε στάδιο προβολής, αλλά δεν ήταν ακόμα ολοκληρωμένο. Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω εάν εκείνος σκόπευε ή ήλπιζε να γράψω όλο το soundtrack της ταινίας, όμως έτσι κι αλλιώς δεν ήθελα να το κάνω. Ήταν μια τεράστια παραγωγή κι απλά δεν είχα όρεξη να το αναλάβω. Αυτό που με ενέπνευσε κι εκείνο που τελικά παρέδωσα ήταν αυτό το ένα και μοναδικό κομμάτι».
Και κάπως έτσι εξηγείται εν μέρει πώς ο Λιντς κατέληξε στους Toto για να συνθέσουν τη μουσική του «Dune»... Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη του Μπράιαν Ίνο εδώ.