Το «Ρουζ» του Κωστή Θεοδοσόπουλου διαγωνίζεται στο φεστιβάλ του Παλμ Σπρινγκς

Η μικρού μήκους του σκηνοθέτη ετοιμάζεται για αμερικανική πρεμιέρα την οποία μπορείτε κι εσείς να παρακολουθήσετε δωρεάν.

Το «Ρουζ» του Κωστή Θεοδοσόπουλου διαγωνίζεται στο φεστιβάλ του Παλμ Σπρινγκς

Αφού πέρασε από τις μεγάλες οθόνες του φεστιβάλ Δράμας -αποσπώντας τρία βραβεία - και των Νυχτών Πρεμιέρας, προτού ταξιδέψει στο Ρότερνταμ και το διαγωνιστικό τμήμα Voices, το μικρό μήκους ντεμπούτο «Ρουζ» του Κωστή Θεοδοσόπουλου ετοιμάζει τώρα βαλίτσες για Αμερική.

Το φεστιβάλ του Παλμ Σπρινγκς (16-22/6) το οποίο φέτος θα διεξαχθεί διαδικτυακά, επέλεξε την ταινία στο διαγωνιστικό τμήμα Young Cineastes. Έτσι, κλικάροντας εδώ θα έχετε κι εσείς την ευκαιρία να δείτε το «Ρουζ» δωρεάν. Η υπόθεσή του αφορά τρεις φίλες οι οποίες έρχονται αντιμέτωπες με μια βαθιά κρίση στη σχέση τους, αφού ζήσουν ένα περιστατικό σεξιστικής βίας.

Τον περασμένο Σεπτέμβριο, αφού είδαμε το «Ρουζ» στη Δράμα, γράφαμε:
«Οι διαθέσεις σοβαροφάνειας απουσιάζουν πλήρως στο “Ρουζ” του Κωστή Θεοδοσόπουλου, το οποίο χωρίς μεγαλοστομίες τίθεται κριτικά απέναντι σε μια δύσβατη προβληματική πιάνοντας ταυτόχρονα το κλίμα της εποχής, αν όχι και μιας γενιάς. Με μια τριάδα ηθοποιών πρώτης γραμμής στους βασικούς ρόλους, οι Σοφία Κόκκαλη, Ρομάνα Λόμπατς και Σίσσυ Τουμάση ενσαρκώνουν τρεις φίλες οι οποίες θα έρθουν σε ρήξη όταν μία από αυτές αντιδράσει υπερβολικά(;) θέλοντας να προστατέψει την παρέα της. Οι ηρωίδες είναι πολιτικοποιημένες αλλά όχι αρκετά, είναι ανεξάρτητες αλλά έχουν ανάγκη τη στοργή των γονιών, είναι θαρραλέες αλλά δεν περνούν τα όρια. Έτσι ο Θεοδοσόπουλος φωτογραφίζει μια φουρνιά ανθρώπων που ζει σε ενδιάμεσα, που ξέρει τι θέλει αλλά δεν μπορεί να το αποκτήσει και έχει εσωτερικεύσει μια ενοχικότητα που οφείλεται σε κοινωνικές και μη επιταγές περασμένων εποχών. Το “Ρουζ” καρδιοχτυπά δυνατά όσο και αυτοσαρκάζεται με καίρια τοποθετημένες ατάκες που προσφέρουν απροσδόκητο χιούμορ, το οποίο αναδύει την ειλικρίνεια του φιλμ και ένα αφτιασίδωτο coolness. Ακόμα, η ταινία αποζημιώνει για τις ανεπαίσθητες αφηγηματικές αδυναμίες της με μια μελαγχολική και απόλυτα ταιριαστή κατακλείδα, που υπογραμμίζει πως πια οι παρέες είναι η οικογένειά μας».

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Όλες οι κριτικές των νέων ταινιών της εβδομάδας

Η άποψη του "α" για τις πρεμιέρες που παίζονται στους κινηματογράφους από τις 27 Νοεμβρίου.

ΓΡΑΦΕΙ: ΜΑΝΤΥ ΒΛΑΣΣΟΠΟΥΛΟΥ
27/11/2025

Σπασμένη Φλέβα

Σε ένα σκληρό δράμα που αποκτά διαστάσεις μοντέρνας τραγωδίας, ο οικονομιδικός εξπρεσιονισμός "μαλακώνει", αλλά η αφηγηματική δύναμη παραμένει σαρωτική και η πολιτικοκοινωνική ματιά γίνεται οξυδερκέστερη και διεισδυτικότερη. | Powered by Uber.

Πέθανε Αγάπη μου

Μπεργκμανικό ψυχογράφημα που καταγγέλλει μέσα από μια εκκωφαντικά προφανή, επαναλαμβανόμενη και φλασάτη μανιέρα τα πατριαρχικά στερεότυπα και τον μεσοαστικό κομφορμισμό. | Powered by Uber.

Για Πάντα;

Ρομαντική κομεντί με πολλές νόστιμες πινελιές, αλλά φλύαρες, χαλαρές σεναριακές ιδέες που δεν μπορούν να υποτάξουν τα εύπεπτα και συντηρητικά κλισέ. | Powered by Uber.

Το Δάκρυ του Διαβόλου

Found footage και μεταφυσικός τρόμος συνδυάζονται χωρίς αληθοφάνεια σε μια εκβιαστική, λατινοαμερικανική παραλλαγή του "The Blair Witch Project". | Powered by Uber.

Ζωούπολη 2

Διασκεδαστικότατο και σεναριακά ευρηματικό σίκουελ, το οποίο αξιοποιεί τη σινεφίλ και κοινωνικά αλληγορική συνταγή της οσκαρικής πρώτης ταινίας. | Powered by Uber.

Ποιες είναι οι ελπίδες του Γιώργου Λάνθιμου να σαρώσει στα Βραβεία Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου;

Οι σημαντικότερες παραγωγές της Γηραιάς Ηπείρου αναμένεται να "αναμετρηθούν" με έπαθλο τις δάφνες της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Κινηματογράφου στην απονομή που φιλοξενείται σύντομα στο Βερολίνο