Παραίτηση Κέβιν Χαρτ από την παρουσίαση των Όσκαρ λόγω ομοφοβικών tweets

Ο κωμικός ανακοίνωσε σήμερα το πρωί πως δε θα παρουσιάσει τελικά την απονομή των πρωτοκλασσάτων βραβείων.

Παραίτηση Κέβιν Χαρτ από την παρουσίαση των Όσκαρ λόγω ομοφοβικών tweets

Για περίπου 48 ώρες ήταν παρουσιαστής των επόμενων Όσκαρ ο κωμικός Κέβιν Χαρτ, ο οποίος ανακοινώθηκε μόλις προχθές από την Ακαδημία.

Ο Χαρτ που είχε δηλώσει πως ήταν όνειρό του μια μέρα να παρουσιάσει τα Όσκαρ, παραιτήθηκε σήμερα το πρωί από τη θέση, εξαιτίας μιας σειράς ομοφοβικών tweets που είχε ποστάρει στο παρελθόν. Όταν οι δημοσιεύσεις του βγήκαν στην επιφάνεια ο Χαρτ αρχικά αρνήθηκε να ζητήσει συγγνώμη αναρτώντας δύο βίντεο στο instagram του.

View this post on Instagram

Stop looking for reasons to be negative...Stop searching for reasons to be angry....I swear I wish you guys could see/feel/understand the mental place that I am in. I am truly happy people....there is nothing that you can do to change that...NOTHING. I work hard on a daily basis to spread positivity to all....with that being said. If u want to search my history or past and anger yourselves with what u find that is fine with me. I’m almost 40 years old and I’m in love with the man that I am becoming. You LIVE and YOU LEARN & YOU GROW & YOU MATURE. I live to Love....Please take your negative energy and put it into something constructive. Please....What’s understood should never have to be said. I LOVE EVERYBODY.....ONCE AGAIN EVERYBODY. If you choose to not believe me then that’s on you....Have a beautiful day

A post shared by Kevin Hart (@kevinhart4real) on

Σε αυτά αναφέρει μεταξύ άλλων «δε θα επιτρέψω σε αυτήν την τρέλα να με εξοργίσει, ειδικά από τη στιγμή που έχω δουλέψει πολύ σκληρά για να φτάσω στην ψυχολογική κατάσταση που βρίσκομαι σήμερα», και πως «δε θα ζητήσω συγγνώμη γιατί έχω σχολιάσει ξανά στο παρελθόν αυτό το θέμα».

Εν τέλει λίγες ώρες μετά ο Χαρτ ανήρτησε δύο tweets με τα οποία ανακοίνωνε επίσημα την παραίτησή του από τη θέση του παρουσιαστή. Κατά ειρωνική σύμπτωση ζήτησε και συγγνώμη για τα όσα είχε πει στο παρελθόν... Στα tweets γράφει ότι «δεν επιθυμώ να προσελκύσω όλη την προσοχή σε μια βραδιά που αποθεώνει το ταλέντο τόσων εξαιρετικών καλλιτεχνών. Ζητώ ειλικρινά συγγνώμη από την LGBTQ κοινότητα για τα κακεντρεχή λόγια που είπα στο παρελθόν».

Η Ακαδημία τώρα βρίσκεται σε δυσμενή θέση καθώς όχι μόνο δεν έχει παρουσιαστή για την απονομή της 24ης Φεβρουαρίου, αλλά είχε ήδη δυσκολευτεί να βρει κάποιον πρόθυμο να αναλάβει τη δουλειά προτού καταλήξει στον Χαρτ. Με τα νούμερα τηλεθέασης τα τελευταία χρόνια να κατακρημνίζονται, είναι απορίας άξιο σε τι λύση θα καταλήξει η Ακαδημία για την 91η απονομή των Όσκαρ.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Οι νικητές και τα βραβεία του 2ου New Generation Film Festival

H ανταπόκριση του νεανικού - σινεφίλ κοινού της Αθήνας, για τις 32 ταινίες μικρού μήκους, που προβλήθηκαν στον κινηματογράφο " Μικρόκοσμος", στο πλαίσιο του 2ου New Generation Film Festival, ήταν μεγάλη.

30/09/2022

Το 47ο Φεστιβάλ του Τορόντο ρίχνει τα φώτα στο "Airhostess-737" του Θανάση Νεοφώτιστου

Σημαντική διάκριση για την ταινία μικρού μήκους από την επιτροπή του καναδέζικου φεστιβάλ.

"And": Έμα Στόουν, Γουίλεμ Νταφόε και Τζέσι Πλέμονς στη νέα ταινία του Γιώργου Λάνθιμου

Το επόμενο πρότζεκτ του διακεκριμένου σκηνοθέτη συγκεντρώνει ένα πρωτοκλασάτο καστ και ένα σενάριο που συνυπογράφει ο Ευθύμης Φιλίππου.

Δείτε τις πριν τις κατεβάσουν: Οι ταινίες που "χάνονται" από τις 28ες Νύχτες Πρεμιέρας

Ανακαλύψτε τα φιλμ που προβάλλονται μόνο στο φεστιβάλ και ποτέ ξανά!

Η Γυναίκα Βασιλιάς

Η χολιγουντιανή συνταγή του ηρωικού έπους παραλλάσσεται σύμφωνα με τις επιταγές των καιρών χωρίς να αμφισβητείται κανένα από τα αφηγηματικά και μελοδραματικά κλισέ της.

Χαμογέλα

Ως ορισμός της χαμένης ευκαιρίας, η ταινία υποβάλλει με την ανατριχιαστική απεικόνιση των συνεπειών του μετατραυματικού άγχους, αποτυγχάνει όμως στην απόπειρά της να ισορροπήσει ανάμεσα στον ατμοσφαιρικό υπαινιγμό και τη σεναριακή σαφήνεια.

Η Φλεγόμενη Θάλασσα

Μετά το "Κύμα" (2015) και το "Σεισμό" (2018"), μια ακόμα σκανδιναβική περιπέτεια καταστροφής η οποία προσπαθεί να προσγειώσει στο ρεαλισμό ένα απόλυτα συνταγογραφημένο κινηματογραφικό είδος.