«Η Ζωή Μετά» του Χρήστου Σαγιά μεγάλη νικήτρια στο φεστιβάλ Λάρισας

Με την απονομή των βραβείων και ρεκόρ προσέλευσης ολοκληρώθηκε την Κυριακή 11/2 το 10ο Φεστιβάλ Λάρισας.

«Η Ζωή Μετά» του Χρήστου Σαγιά μεγάλη νικήτρια στο φεστιβάλ Λάρισας

Με την απονομή των βραβείων και ρεκόρ προσέλευσης ολοκληρώθηκε την Κυριακή 11/2 το 10ο Φεστιβάλ Λάρισας.

«Η Ζωή Μετά» του Χρήστου Σαγιά μεγάλη νικήτρια στο φεστιβάλ Λάρισας - εικόνα 1
«Η Ζωή Μετά»

Το κινηματογραφικό φεστιβάλ του θεσσαλικού κάμπου άφησε πίσω την πρώτη δεκαετία του με τις καλύτερες εντυπώσεις, καθώς η φετινή διοργάνωση (3-11/2) αποδείχτηκε η πλέον πετυχημένη της δεκαετούς ιστορίας του. Το επίσημο πρόγραμμά του, αποτελούμενο από τέσσερα τμήματα, πρόβαλε περισσότερες από 100 ταινίες μικρού μήκους, με το ρουμάνικο «Written/Unwritten» του Άντριαν Σιλιστεάνου να κερδίζει το πρώτο βραβείο του Διεθνούς Διαγωνιστικού (βραβείο κοινού στο βέλγικο «Cubeman»), τη στιγμή που το «SOG» του Γερμανού Τζόναθαν Σβενκ ανακηρύχτηκε καλύτερο animation και το «Ήλεκτρον της Νιότης» του Δημοτικού Σχολείου Κατσικά Ιωαννίνων καλύτερη μαθητική ταινία.

«Η Ζωή Μετά» του Χρήστου Σαγιά μεγάλη νικήτρια στο φεστιβάλ Λάρισας - εικόνα 2
«Written/Unwritten»

Με πρόεδρο τον πρώην διευθυντή του φεστιβάλ Θεσσαλονίκης Μισέλ Δημόπουλο, η κριτική επιτροπή του Ελληνικού Διαγωνιστικού βράβευσε τα «Ζωή Μετά» του Χρήστου Σαγιά (Α΄ Βραβείο), «#9023» των Σωτήρη Πετρίδη και Τάνιας Ναναυράκη (Β΄ Βραβείο), «Χειμερία Νάρκη» του Αλέξιου Κουκιά – Παντελή (Γ΄ Βραβείο) και «Heimlich» του Κώστα Μπακούρη (Ειδική Μνεία), ενώ η «Έλλη» του Μιλτιάδη Χρηστίδη απέσπασε το Βραβείο Κοινού.

«Η Ζωή Μετά» του Χρήστου Σαγιά μεγάλη νικήτρια στο φεστιβάλ Λάρισας - εικόνα 3
«Heimlich»

Τόσο στις προβολές των διαγωνιζομένων ταινιών όσο και σε εκείνες των αφιερωμάτων (από το «Σινεμά και Γραφειοκρατία» και το tribute στον Γιάννη Οικονομίδη ως την «Τριλογία των Χρωμάτων» του Κριστόφ Κισλόφσκι και τον ισπανικό κινηματογράφο) οι αίθουσες ήταν γεμάτες με θεατές όλων των ηλικιών, με τη συναυλία του Σαββάτου 10/2 με έργα του Νίκου Κυπουργού και την ομιλία του συνθέτη στο τέλος της να γίνονται απόλυτο «sold out». Στα highlights του φεστιβάλ η κουβέντα του κοινού με τους Γιάννη Οικονομίδη και Βαγγέλη Μουρίκη, η βράβευση του ηθοποιού Γιάννη Στάνκογλου, η βιβλιοπαρουσίαση του «Ο Νίκος Καζαντζάκης στον κινηματογράφο» του Θανάση Αγάθου και η μπριόζα παρουσίαση της λαμπρής τελετής απονομής των βραβείων από τον Ρένο Χαραλαμπίδη.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Το 47ο Φεστιβάλ του Τορόντο ρίχνει τα φώτα στο "Airhostess-737" του Θανάση Νεοφώτιστου

Σημαντική διάκριση για την ταινία μικρού μήκους από την επιτροπή του καναδέζικου φεστιβάλ.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
30/09/2022

"And": Έμα Στόουν, Γουίλεμ Νταφόε και Τζέσι Πλέμονς στη νέα ταινία του Γιώργου Λάνθιμου

Το επόμενο πρότζεκτ του διακεκριμένου σκηνοθέτη συγκεντρώνει ένα πρωτοκλασάτο καστ και ένα σενάριο που συνυπογράφει ο Ευθύμης Φιλίππου.

Δείτε τις πριν τις κατεβάσουν: Οι ταινίες που "χάνονται" από τις 28ες Νύχτες Πρεμιέρας

Ανακαλύψτε τα φιλμ που προβάλλονται μόνο στο φεστιβάλ και ποτέ ξανά!

Η Γυναίκα Βασιλιάς

Η χολιγουντιανή συνταγή του ηρωικού έπους παραλλάσσεται σύμφωνα με τις επιταγές των καιρών χωρίς να αμφισβητείται κανένα από τα αφηγηματικά και μελοδραματικά κλισέ της.

Χαμογέλα

Ως ορισμός της χαμένης ευκαιρίας, η ταινία υποβάλλει με την ανατριχιαστική απεικόνιση των συνεπειών του μετατραυματικού άγχους, αποτυγχάνει όμως στην απόπειρά της να ισορροπήσει ανάμεσα στον ατμοσφαιρικό υπαινιγμό και τη σεναριακή σαφήνεια.

Η Φλεγόμενη Θάλασσα

Μετά το "Κύμα" (2015) και το "Σεισμό" (2018"), μια ακόμα σκανδιναβική περιπέτεια καταστροφής η οποία προσπαθεί να προσγειώσει στο ρεαλισμό ένα απόλυτα συνταγογραφημένο κινηματογραφικό είδος.

Ο Έρωτας τα Αλλάζει Όλα

Χωρίς να ξεφεύγει από τα στάνταρντ, το πορτραίτο μιας σύγχρονης Αμερικάνας πάνω από τα 60 σκιαγραφείται με χιούμορ και μερικές πικάντικες αφηγηματικές ιδέες.