Logan Lucky

2,5

Heist movie που πιάνει με άνεση έναν ελκυστικό ρυθμό, αλλά δεν καταφέρνει να προσφέρει ευχάριστες εκπλήξεις και να προσεγγίσει την απολαυστική σαρκαστική ευφυΐα των αδελφών Κοέν.

Logan Lucky

Δύο αδέλφια οργανώνουν τη ληστεία της χρονιάς κατά τη διάρκεια ενός δημοφιλούς αγώνα αυτοκινήτων σε ένα σπιντάτο και heist movie που πιάνει με άνεση έναν ελκυστικό ρυθμό, αλλά δεν καταφέρνει να προσφέρει ευχάριστες εκπλήξεις και να προσεγγίσει την απολαυστική σαρκαστική ευφυΐα των αδελφών Κοέν.

Logan Lucky - εικόνα 1

Μετά τις χλιαρές «Παρενέργειες» του 2013, ο 54χρονος Σόντερμπεργκ επιστρέφει με ένα κωμικό heist movie που εκτυλίσσεται στον παράδοξο κόσμο της σύγχρονης εργατικής τάξης. Ήρωες της απίθανης ιστορίας είναι τα αδέρφια Λόγκαν, που ζουν στο αυθεντικά αμερικανικό σκηνικό της Νότιας Καρολίνα. Ο Τζίμι δυσκολεύεται να βρει δουλειά καθώς έχει διαλυμένο γόνατο, ο Κλάιντ έχασε το χέρι του στον πόλεμο του Ιράκ, ενώ η αδερφή τους Μέλι βλέπει τα όνειρά της να παραμορφώνονται καθημερινά στους καθρέφτες του κομμωτηρίου όπου δουλεύει. Με τη βοήθεια ντόπιων κακοποιών, τους οποίους χαρακτηρίζει η βαριά νότια προφορά, οι Λόγκαν οργανώνουν τη ληστεία της χρονιάς­ αδειάζοντας τα ταμεία της δημοφιλέστερης κούρσας αυτοκινήτων στη χώρα.

Logan Lucky - εικόνα 2

Δεν προκαλεί καμία έκπληξη το ότι ο σκηνοθέτης της «Συμμορίας των Έντεκα» Στίβεν Σόντερμπεργκ γνωρίζει πολύ καλά πώς να πατήσει το γκάζι σε ένα heist movie, πετυχαίνοντας με άνεση να δώσει­ σπιντάτο ρυθμό σε μια ληστεία με πολλά πρόσωπα και σκηνικά. Μάλιστα, το παμπόνηρο κινηματογραφικό του σχέδιο συνοδεύεται από top class πρωταγωνιστές (Τέιτουμ, Ντράιβερ, Κρεγκ) και από ένα σενάριο που προσπαθεί να ξεφύγει από τα τετριμμένα.

Η ιστορία που έγραψε η Ρεμπέκα Μπλαντ (μάλλον θα αργήσουμε να μάθουμε ποια/ος κρύβεται πίσω από αυτό το ψευδώνυμο) σκανάρει τον αμερικανικό Νότο και προσεγγίζει τη λαϊκή λευκή Αμερική που πίστεψε στον Τραμπ με σαρδόνια διάθεση. Ο σαρκασμός του αμερικανικού υλισμού και πατριωτισμού, τα λεπτά σχόλια για την ανεργία, το ρατσισμό, το σεξισμό και την εξωτερική πολιτική δεν καταφέρνουν ποτέ να αποδοθούν με την κινηματογραφική ευφυΐα των Κοέν, κυρίως λόγω κάποιων χτυπητών ευκολιών (γραφικοί οι χαρακτήρες του Άγγλου επιχειρηματία, της πράκτορος του FBI και του διευθυντή της φυλακής) καθώς και της έλλειψης ουσιαστικής πρωτοτυπίας.

ΗΠΑ. 2017. Διάρκεια: 119΄. Διανομή: ΣΠΕΝΤΖΟΣ FILM.

Περισσότερες πληροφορίες

Logan Lucky

Logan Lucky
2,5
  • Περιπέτεια
  • 2017
  • Διάρκεια: 119 '
  • Στίβεν Σόντερμπεργκ

Δύο αδέλφια οργανώνουν τη ληστεία της χρονιάς κατά τη διάρκεια ενός δημοφιλούς αγώνα αυτοκινήτων στο Σάρλοτ της Νότιας Καρολίνα.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Κλείνουν οριστικά οι κινηματογράφοι Πάλας και Αλεξάνδρα;

Δυσοίωνες ειδήσεις που αφορούν δύο ιστορικές αίθουσες της Αθήνας θορύβησαν τους κατοίκους της πόλης τελευταία με τα δεδομένα, ωστόσο, να μην είναι τελεσίδικα.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
19/04/2024

Ο Χρήστος που δε μένει πια εδώ παρουσιάζει το ασύγκριτο "Μαζί, Ποτέ!"

Το ανατρεπτικό φιλμ του Φατίχ Ακίν αφηγείται μια hardcore ερωτική ιστορία στα άκρα που συνδυάζει τρυφερότητα, ανθρωπιά, ασυμβίβαστη τρέλα και rock’n’roll ρομαντισμό.

Η σκηνοθέτρια Ιρίς Καλτενμπάκ γύρισε μία από τις εκπλήξεις της χρονιάς

Στην "Αρπαγή" η πρωτοεμφανιζόμενη δημιουργός υπογράφει ένα ψυχογράφημα που μένει αξέχαστο.

Οι ταινίες "Χάρι Πότερ" επιστρέφουν στους κινηματογράφους

Τα "Epic Movie Nights" φέρνουν ξανά στη μεγάλη οθόνη το franchise που λατρεύουν οι millennials.

"Αγαπούσε τα Λουλούδια Περισσότερο": Η νέα ταινία του Γιάννη Βεσλεμέ στο φεστιβάλ της Τραϊμπέκα

Ο σκηνοθέτης της "Νορβηγίας" ετοιμάζεται για παγκόσμια πρεμιέρα στη σημαντική νεοϋορκέζικη διοργάνωση.

Οι Άλεξ Γκάρλαντ & Κίρστεν Ντανστ μιλούν στο "α" για τον "Εμφύλιο Πόλεμο"

Ο σκηνοθέτης και η πρωταγωνίστρια της πολιτικά φορτισμένης δυστοπικής περιπέτειας απαντούν στις ερωτήσεις του "α" γύρω από τη δημιουργία μιας αγωνιώδους ταινίας, η οποία απεικονίζει έναν ανησυχητικό μελλοντικό κόσμο.

Εμφύλιος Πόλεμος

Πολιτική περιπέτεια γυρισμένη με ρεαλισμό, προβλέψιμα απλοϊκή στην εξέλιξή της και μονοδιάστατη στην παραβολή της για τη σύγχρονη αμερικανική πραγματικότητα.