Ξεκινά το 3ο Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου

Τις πόρτες του ανοίγει την Παρασκευή 20 Ιανουαρίου στην Καλαμάτα το 3ο Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου που θα διαρκέσει ως την Δευτέρα 30/1.

Ξεκινά το 3ο Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου

Τις πόρτες του ανοίγει την Παρασκευή 20 Ιανουαρίου στην Καλαμάτα το 3ο Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου που θα διαρκέσει ως την Δευτέρα 30/1, ενώ παράλληλα μέρος του θα φιλοξενείται και σε άλλες πόλεις της Πελοποννήσου, όπως το Άργος, η Σπάρτη, η Αμαλιάδα και το Γύθειο.

Ξεκινά το 3ο Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου - εικόνα 1

Για ένα ολόκληρο δεκαήμερο από 20-30 Ιανουαρίου στην Καλαμάτα, θα προβληθούν περισσότερες από 75 διεθνείς κινηματογραφικές παραγωγές βραβευμένες και μη, όλες της τελευταίας διετίας, 41 εκ των οποίων σε πρώτη προβολή, και όλες με ελεύθερη είσοδο. Παράλληλα, σεμινάρια, διαλέξεις και workshops θα πλαισιώνουν δημιουργικά το Φεστιβάλ.

Φέτος, το Φεστιβάλ (σ.σ: που διοργανώνεται από το Κέντρο Δημιουργικού Ντοκιμαντέρ Καλαμάτας υπό την διεύθυνση της Τζίνας Πετροπούλου) είναι αφιερωμένο στα «Ανθρώπινα Δικαιώματα και το Προσφυγικό» υποστηρίζοντας την βαθιά πεποίθηση της διοργάνωσης ότι ο κινηματογράφος είναι ένα είδος παιδείας που συνδέει τον κόσμο τόσο με το όνειρο όσο και με την πραγματικότητα.

Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί και φέτος στην εκπαιδευτική ζώνη (για το μαθητικό κοινό υπάρχει ειδική εκπαιδευτική ζώνη κατά την διάρκεια του Φεστιβάλ καθημερινά 09.00 – 13.00) με πρόγραμμα 3 θεματικών: Ανθρώπινα δικαιώματα, Αρχαιολογία και Πολιτιστική Κληρονομιά και Οικολογία, όπου οι μαθητές θα έχουν την ευκαιρία για διάλογο με τους σκηνοθέτες.

Ξεκινά το 3ο Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου - εικόνα 2

Ένα άλλο ειδικό αφιέρωμα είναι το «Ινδία-γιόγκα και η φιλοσοφία της», το οποίο θα πραγματοποιηθεί σε συνεργασία με την ΕΛΙΝΕΠΑ (Ελληνο-Ινδική Εταιρεία Πολιτισμού και Ανάπτυξης) και θα έχει ως κεντρικό ομιλητή τον καθηγητή Πανεπιστημίου, Δημήτρη Βασιλειάδη.

Την Παρασκευή 27/1 θα γίνει σύνδεση μέσω skype με προσφυγικό καταυλισμό του Λιβάνου, προκειμένου να συνομιλήσουν οι μαθητές με παιδιά-πρόσφυγες της Συρίας. Τον συντονισμό έχει ο Lucas Jedrzejak, σκηνοθέτης του ντοκιμαντέρ "Ketermaya" και επίσημος καλεσμένος του Φεστιβάλ.

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι περισσότεροι από 40 σκηνοθέτες από όλο τον κόσμο αναμένεται να δώσουν το παρόν στο Φεστιβάλ ενώ για πρώτη φορά θα δοθούν και 2 βραβεία κοινού (αξίας 1.000 ευρώ) για το καλύτερο ελληνικό και διεθνές ντοκιμαντέρ αντίστοιχα.

INFO

3o Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου

Παρασκευή 20 – Δευτέρα 30/1

http://www.peloponnisosdocfestival.com/el/

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Ελληνικό box office: Ράιαν Γκόσλινγκ εναντίον Γκάρφιλντ

Σε μια εβδομάδα όπου τα σινεμά υπολειτουργούσαν και οι θεατές είχαν το νου τους στον οβελία, ο "Γκάρφιλντ" κέρδισε τις εντυπώσεις, ενώ δυναμικό ήταν το άνοιγμα του "Κασκαντέρ" από την Δευτέρα του Πάσχα.

ΓΡΑΦΕΙ: ΧΡΗΣΤΟς ΜΗΤΣΗς
10/05/2024

Είναι επίσημο: Έρχονται νέες ταινίες "Άρχοντα των Δαχτυλιδιών"

Το στούντιο της Warner Bros. έδωσε το πράσινο φως για την ανάπτυξη δύο ταινιών υπό την επίβλεψη του Πίτερ Τζάκσον.

Το Cine Paris επέστρεψε! Δείτε πώς άλλαξε το ιστορικό θερινό σινεμά

Βρεθήκαμε στην άτυπη "πρόβα τζενεράλε" του πλήρως ανανεωμένου κινηματογράφου ο οποίος ανοίγει ξανά από το Cinobo.

Arkadiko Film Festival: Στο "Any Day Now" του Χαμί Ραμεζάν το Βραβείο Κοινού

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το online φεστιβάλ που διοργάνωσε το Cinobo μαζί με τα Filmin και MyMovies, ενώνοντας το παρελθόν με το παρόν του ευρωπαϊκού σινεμά.

Τζέσικα Χάουσνερ: "Υπάρχει μια κοινωνικά υστερική εμμονή για ομορφιά"

Η Αυστριακή σκηνοθέτρια του "Club Zero" μιλάει για τη στιλάτη και διεισδυτική σάτιρά της με πρωταγωνίστρια τη Μία Γουασικόφσκα, η οποία έκανε πρεμιέρα στο περσινό Φεστιβάλ Καννών.

Το Βασίλειο του Πλανήτη των Πιθήκων

Σίκουελ με ποιότητες ικανές να διατηρήσουν το ικανοποιητικό επίπεδο του αναβιωτικού franchise, το οποίο όμως αποδυναμώνεται από την ανοικονόμητη σκηνοθεσία και το άνισο γράψιμό του.

Club Zero

Κοινωνική σάτιρα με έντονα σαρδόνιο χιούμορ και weird σκηνοθετικό στιλιζάρισμα. Αν και θεματικά ενδιαφέρουσα, η ψυχρότητά της μοιάζει εκβιαστική και η πικρή ειρωνεία της επιτηδευμένη.