Αριάν Λαμπέντ: «Δεν είπα αντίο στο ελληνικό σινεμά»

Η Ελληνογαλλίδα σταρ, σύντροφος του Γιώργου Λάνθιμου και κάτοικος Λονδίνου πλέον, επισκέφθηκε το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης και μίλησε με τον Χρήστο Μήτση για την τελευταία της ταινία, το αντιπολεμικό δράμα «Stopover» των αδερφών Κουλέν, όπως και για την επόμενη, την περιπέτεια φαντασίας «Assassin’s Creed».

Αριάν Λαμπέντ: «Δεν είπα αντίο στο ελληνικό σινεμά»

Η Ελληνογαλλίδα σταρ, σύντροφος του Γιώργου Λάνθιμου και κάτοικος Λονδίνου πλέον, επισκέφθηκε το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης και μίλησε με τον Χρήστο Μήτση για την τελευταία της ταινία, το αντιπολεμικό δράμα «Stopover» των αδερφών Κουλέν, όπως και για την επόμενη, την περιπέτεια φαντασίας «Assassin’s Creed».

Αριάν Λαμπέντ: «Δεν είπα αντίο στο ελληνικό σινεμά» - εικόνα 1

Ελληνικά, γαλλικά, αγγλικά... Σε ποια γλώσσα αισθάνεστε πιο ασφαλής ερμηνευτικά;
Η γλώσσα μου είναι τα γαλλικά. Νιώθω πως είμαι ανεπαρκής στα ελληνικά, τα οποία θα ήθελα να μιλάω καλύτερα, και οι ρόλοι μου στα αγγλικά είναι μόλις δυο τρεις.

Με καριέρα κυρίως σε φεστιβαλικά δράματα, τι σας έκανε να δεχτείτε την πρόκληση μιας ταινίας δράσης όπως το «Assassin’s Creed»;
Δεν έχω προκαταλήψεις ως προς το είδος των ταινιών και μου αρέσει πολύ η δουλειά του σκηνοθέτη, του Αυστραλού Τζάστιν Κερζέλ. Όχι μόνον το «Macbeth» αλλά και το «Snowtown», η πρώτη του ταινία. Επίσης, επειδή είμαι μια ηθοποιός που με γοητεύει η σωματική έκφραση, και ο ρόλος μου είναι πολύ απαιτητικός σε αυτόν τον τομέα. Όλες οι σκηνές δράσης είναι χορογραφημένες και τα περισσότερα stunts τα έκανα μόνη μου.

Σωματικά απαιτητικός είναι και ο ρόλος στο «Stopover», όπου υποδύεστε μια μισθοφόρο του γαλλικού στρατού στο Αφγανιστάν.
Βέβαια, και απαιτήθηκε να πάρω κάποια κιλά για να είμαι πιο πειστική σε αυτό. Εδώ όμως ο κύριος λόγος που δέχτηκα να συμμετάσχω ήταν πως το φιλμ ασχολείται με ένα θέμα το οποίο έχει ακουμπήσει ελάχιστα το γαλλικό σινεμά. Το σενάριο ήταν εξαιρετικό, γεμάτο έξυπνες λεπτομέρειες, και είχα μεγάλη εμπιστοσύνη στις αδερφές Κουλέν, με τις οποίες είχαμε συζητήσει το ενδεχόμενο συνεργασίας πριν από χρόνια, αμέσως μετά τα «17 Κορίτσια».

Αριάν Λαμπέντ: «Δεν είπα αντίο στο ελληνικό σινεμά» - εικόνα 2
«Stopover»

Έχετε μετακομίσει μόνιμα στο Λονδίνο. Αυτό σημαίνει πως η σχέση σας με το ελληνικό ­σινεμά έχει τελειώσει;
Ίσως γίνει κάπως πιο μακρινή, καθώς δεν θα έχω την ίδια άμεση επαφή, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως έχω πει «αντίο» και δεν θα με δείτε αύριο σε μία και σε δύο ελληνικές ταινίες. Παρακολουθώ τον ελληνικό κινηματογράφο. για παράδειγμα το ντοκιμαντέρ «Exotica, Erotica, Etc.», το οποίο είδα πρόσφατα, μου άρεσε πολύ. Επίσης η θεατρική μου ομάδα, οι Vasistas, είναι ελληνική.

Τώρα στο Λονδίνο σκοπεύετε να δουλέψετε σε βρετανικές ­θεατρικές παραγωγές;
Δεν νομίζω, καθώς στο θέατρο οδηγήθηκα μέσα από το χορό και οτιδήποτε θεατρικό με ενδιαφέρει έχει να κάνει με αυτήν τη διάσταση, όχι με τα κλασικά κείμενα και τον παραδοσιακό τρόπο ανεβάσματός τους. Έχω τους Vasistas και ό,τι θεατρικό κάνω θα έχει σχέση με αυτούς. Η προτεραιότητά μου είναι σαφέστατα το σινεμά.

Πώς και δεν συμμετέχετε στην επόμενη ταινία του Γιώργου Λάνθιμου «The Killing of a Sacred Deer»;
Δεν είναι απαραίτητο να είμαστε μαζί σε κάθε ταινία του, θα πρέπει να υπάρχει και ο κατάλληλος ρόλος. Επίσης, ο Γιώργος μόλις τελείωσε τα γυρίσματα στην Αμερική κι εγώ ήμουν απασχολημένη με το «Assassin’s Creed» και το «Mary Magdalene» του Γκαρθ Ντέιβις, με τους Γιόακιν Φίνιξ και Ρούνι Μάρα, που γυρίζω τώρα.

Περισσότερες πληροφορίες

Stopover

Voir du Pays / The Stopover
3
  • Δραματική
  • 2016
  • Διάρκεια: 102 '
  • Μιριέλ Κουλέν

Επιστρέφοντας από το Αφγανιστάν στη χώρα τους, δύο Γαλλίδες στρατιωτίνες σταματούν μαζί με τη διμοιρία τους για τρεις ημέρες στην Κύπρο. Ο πόλεμος όμως τους ακολουθεί μέχρι κι εκεί.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Αγγελική Παπούλια πώς βρέθηκες στη Σλοβενία για τον "Τελευταίο Ήρωα";

Η καταξιωμένη Ελληνίδα ηθοποιός μιλά στο "α" για τη συμμετοχή της στη σπιρτόζικη δραμεντί όπου υποδύεται μια εκπρόσωπο πολυεθνικής που αναστατώνει μια μικρή φτωχή κοινωνία.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
25/04/2024

Επαγγελματίας Υπνοβάτης

Ενδιαφέρουσα ιδέα που μένει απλά υποσχόμενη, μιας και υλοποιείται με σεναριακή χοντροκοπιά, ερμηνευτική ανεπάρκεια και αφηγηματική προχειρότητα.

Μην Ανοίγεις την Πόρτα

Η πρώτη ταινία των Unboxholics είναι ένα ψυχολογικό θρίλερ με υποβλητική ατμόσφαιρα, αλλά ελάχιστο ψαχνό. Δραματικά ισχνό και σκηνοθετημένο μονότονα, κορυφώνεται χωρίς την παραμικρή έκπληξη.

Οι Αντίπαλοι

Σεναριακό υπόδειγμα αθλητικού (μελο)δράματος πάνω στις απρόβλεπτες διαδρομές των ανθρώπινων επιθυμιών. "Χορογραφημένο" με ερωτική ένταση και σκηνοθετημένο με φλασάτη, βιντεοκλιπίστικη αυταρέσκεια.

Ζωντανό Πνεύμα

Δύο κόσμοι και τρεις γενιές συγκρούονται σε ένα δράμα ενηλικίωσης με στοιχεία μαγικού ρεαλισμού, κωμωδίας και θρίλερ, το οποίο, όμως, ασθμαίνει για να βρει την ιδανική ισορροπία.

Ο Τελευταίος Ήρωας

Κουστουριτσική, ξέφρενη και βιτριολική σάτιρα, η οποία βγαίνει απ’ τα νερά της όταν προσπαθεί, αδίκως, να σοβαρευτεί και να περάσει "μηνύματα".

Σούπερ Μάγκι

Σίκουελ ενός διεκπεραιωτικά στημένου αυστραλέζικου animation, το οποίο καταγγέλλει απλοϊκά τους κινδύνους της υπνωτιστικά γοητευτικής νέας εικονικής πραγματικότητας.