Οι Ήρωες του Κακού

1,5

Μια στιλιζαρισμένη, επιφανειακά ωμή, μα κοινωνιολογικά αφελής και κακοερμηνευμένη ιστορία «ρεαλιστικής» ενηλικίωσης.

Οι Ήρωες του Κακού

Μια στιλιζαρισμένη, επιφανειακά ωμή, μα κοινωνιολογικά αφελής και κακοερμηνευμένη ιστορία «ρεαλιστικής» ενηλικίωσης.

Οι Ήρωες του Κακού - εικόνα 1

Καθιερωμένος ως ηθοποιός, αλλά και ως μικρομηκάς, ο Μαδριλένος Ζόε Μπεριατούα προχωρά στο «μεγάλο» ντεμπούτο του αποφασισμένος να μιλήσει τολμηρά για τη νεανική βία. Αν λοιπόν αυτή είναι το «Κακό», οι «Ήρωές του» είναι τρεις απροσάρμοστοι έφηβοι. Ο άχαρος Αρίτζ, ο οποίος την πρώτη μέρα του σχολείου γελοιοποιείται δημοσίως από ένα νταή συμμαθητή του. ο Εστέμπαν, που θα τρέξει προς βοήθειά του, με συνέπεια οι δυο τους να γίνουν αχώριστοι φίλοι, και τέλος η Σαρίτα, ένα δυναμικό αγοροκόριτσο το οποίο γίνεται μέλος της παρέας, συμμετέχοντας ενεργά στις κοπάνες και τις μικροκλοπές της.

Όταν σε μια απ’ αυτές οι τρεις τους αναγκαστούν να χρησιμοποιήσουν βία, δεν θα αργήσουν να παρασυρθούν από την παράνομη γοητεία της, υιοθετώντας μια όλο και πιο επιθετική, παραβατική συμπεριφορά. Εξερευνώντας παράλληλα τη σεξουαλικότητά τους, θα εγκλωβιστούν σε μια συναισθηματική δίνη που αδυνατούν να ελέγξουν και η οποία θα τους φέρει αντιμέτωπους τον ένα με τον άλλον.

Οι Ήρωες του Κακού - εικόνα 2

Οι χαρακτήρες είναι ζωντανοί και η κινηματογραφική αίσθηση του Μπεριατούα οξυδερκής. Από τον Τεσινέ (ο ερωτισμός των «Άγριων Βλασταριών») στον Κιούμπρικ (η χρήση της κλασικής μουσικής στο «Κουρδιστό Πορτοκάλι»), ο στιλιζαρισμένος ρεαλισμός του φιλμ μοιάζει έτοιμος να σκάψει κάτω από την επιφανειακή κοινωνιολογική προσέγγιση με την οποία μας έχουν μπουχτίσει TV, «σοβαρά» έντυπα και διαδίκτυο.

Αλλά αυτό δεν θα γίνει ποτέ, πρώτα απ’ όλα γιατί η υπερβολική, πλήρως ανεξέλεγκτη ερμηνεία μερικών από τους νεαρούς πρωταγωνιστές καταστρέφει από την πρώτη κιόλας σκηνή κάθε αληθοφάνεια. Κυρίως, όμως, γιατί τα κίνητρα των χαρακτήρων παραμένουν μέχρι (διδακτικού) τέλους θολά, οι κοινωνικές δυναμικές που τα υποβάλλουν σαθρές και η δραματική ένταση αυτής της υποσχόμενης ιστορίας ενηλικίωσης προκατασκευασμένη, τεχνητή και συναισθηματικά εκβιαστική.

Ισπανία. 2015. Διάρκεια: 98΄. Διανομή: WEIRD WAVE.

Περισσότερες πληροφορίες

Οι Ήρωες του Κακού

Los Heroes del Mal
1,5
  • Δραματική
  • 2015
  • Διάρκεια: 98 '
  • Ζόε Μπεριατούα

Τρεις έφηβοι που νιώθουν αποξενωμένοι από τους συμμαθητές και το κοινωνικό περιβάλλον τους υιοθετούν μια όλο και βιαιότερη συμπεριφορά, η οποία δεν θα αργήσει να στρέψει τον έναν ενάντια στον άλλον.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Έρχονται κλασικά ιαπωνικά αριστουργήματα στα θερινά σινεμά

Ακίρα Κουροσάβα, Μίκιο Ναρούσε, Σοσέι Ιμαμούρα, Κένζι Μιζογκούτσι, Γιασουχίρο Όζου, Κον Ιτσικάουα, Κιγιόσι Κουροσάουα, Τακάσι Μίικε, Τεϊνοσουκε Κινουγκάσα, Χιρόσι Τετσιγκαχάρα & Μασάκι Κομπαγιάσι, σε ένα αφιέρωμα στους Ιαπωνικούς κινηματογραφικούς θησαυρούς.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
17/05/2024

Οι καλύτερες ταινίες που παίζουν τώρα στα σινεμά (15-22/5)

Μια λίστα με τις ιδανικότερες προτάσεις για κινηματογραφική έξοδο αυτήν την εβδομάδα.

Στο φεστιβάλ Αγών το σινεμά συναντά την αρχαιολογία

Ανακαλύψτε το πρόγραμμα της διοργάνωσης όπου η ιστορία εμπνέει τον κινηματογράφο.

77ο Φεστιβάλ Καννών: Το Megalo (χαμένο) στοίχημα του Φράνσις Κόπολα

Διπλά βραβευμένος με Χρυσό Φοίνικα, ο σκηνοθέτης του "Νονού" παρουσιάσε στις Κάννες το κινηματογραφικό σχέδιο στο οποίο επένδυσε σαράντα χρόνια από τη ζωή του. Το "Megalopolis", όμως, αποδείχτηκε δυστυχώς μια εκκωφαντική αποτυχία.

Το "Λώξη" δεν είναι μόνο ένα ντοκιμαντέρ για την πρώτη ηθοποιό με σύνδρομο Down

Οι σκηνοθέτες της ταινίας για την Λωξάνδρα Λούκας που έγραψε ιστορία παίζοντας στο Εθνικό Θέατρο, μιλούν στο "α" για το πολύτιμο φιλμ τους.

Ο Ρένος Χαραλαμπίδης για τα "Φτηνά Τσιγάρα"

"Έκλαιγα μόνος μου έξω από τις αίθουσες, εγκατέλειψα τα σχέδια μου" σχολίασε ο σκηνοθέτης και ηθοποιός.

Η Βίκυ Καγιά και η Σοφία Κόκκαλη είναι μητέρα και κόρη στο "Πολύδροσο" του The Boy

Οι συμπρωταγωνίστριες της νέας ταινίας του Αλέξανδρου Βούλγαρη μιλούν στο "α" για τη συμμετοχή τους στο ατμοσφαιρικό δράμα που ψηλαφεί τις έννοιες της μητρότητας και της απώλειας.