Ποιός πέταξε ψηλότερα στο box office το «Interstellar» ή οι «Υπερέξι»;

Δείτε ποιές ταινίες κέρδισαν τους Αθηναίους το weekend που μας πέρασε.

Ποιός πέταξε ψηλότερα στο box office το «Interstellar» ή οι «Υπερέξι»;

Δείτε ποιές ταινίες κέρδισαν τους Αθηναίους το weekend που μας πέρασε.

Ελληνικό box office 6-9/11

Ποιός πέταξε ψηλότερα στο box office το «Interstellar» ή οι «Υπερέξι»; - εικόνα 1
«Interstellar»

29.975 εισιτήρια έκοψε το «Interstellar» σε 45 αίθουσες, 14.071 το «Οι Υπερέξι» σε 50 αίθουσες, 7.463 το «Δύο ημέρες, μία νύχτα» σε 11 αίθουσες, 7.356 το «Ο Δικαστής» σε 24 αίθουσες, 2.917 το «Ida» σε 3 αίθουσες, και 2.537 το «Dracula Untold» σε 7 αίθουσες, φτάνοντας στα 74.249 εισιτήρια.

Συγκρατημένο και το πανελλαδικό άνοιγμα του «Interstellar» (49.581 θεατές σε 99 αίθουσες), με το «Annabelle» να συνεχίζει με 2.153 εισιτήρια (στα 63.553), το «St. Vincent» με 1.788 (στα 8.064) και το «Κορίτσι που Εξαφανίστηκε» με 1.726 (στα 167.179). Από την άλλη, η «Συγκάλυψη» άνοιξε με 1.710 θεατές και τα «Ερείπια Είναι Πάντα Θλιμμένα» με 411.

America’s box office

Ποιός πέταξε ψηλότερα στο box office το «Interstellar» ή οι «Υπερέξι»; - εικόνα 2
«Οι Υπερέξι»

Λίγοι ήταν αυτοί που πίστευαν πως το τελευταίο animation της Disney θα κατάφερνε να τερματίσει πάνω από τη φιλόδοξη sci fi περιπέτεια του Κρίστοφερ Νόλαν το τριήμερο της κοινής τους πρεμιέρας. Ξεπερνώντας όμως κατά 15% την αντίστοιχη επίδοση του «Ραλφ: Η Επόμενη Πίστα», οι «Υπερέξι» κέρδισαν με 56,2 εκατ. και σχετική άνεση τη μάχη του τριημέρου, αφήνοντας έτσι το «Interstellar» στη δεύτερη θέση με το μάλλον χλιαρό σκορ των 47,5 εκατ. Μια επίδοση κατά 15% χαμηλότερη του «Gravity», το οποίο άνοιξε πέρυσι ένα μήνα νωρίτερα, έχοντας όμως το εμπορικό πλεονέκτημα του ακριβότερου 3D εισιτηρίου.

Πολύ πιο πίσω τους, το «Κορίτσι που Εξαφανίστηκε» ξανανέβηκε στην τρίτη θέση με 6,2 εκατ. (στα 145,5), ενώ η φτηνή ταινία τρόμου «Ouija» συνέχισε με 5,9 εκατ. (στα 43,3), το «Fury» με 5,6 εκατ. (στα 69,4), το «St. Vincent» με 5,4 εκατ. (στα 27,1), το «Nightcrawler» με τον Τζέικ Τζίλεγχαλ με άλλα 5,4 εκατ. (στα 19,6), το «John Wick» με τον Κιάνου Ριβς με 4,1 εκατ. (στα 34,8), το «Η Κακή Μέρα Από το Πρωί Φαίνεται» με 3,5 εκατ. (στα 59,3) και το animation «Το Βιβλίο της Ζωής» με 2,8 εκατ. (στα 45,2). Ακάθεκτο, το «Birdman» μάζεψε άλλα 2,3 εκατ. από 462 κινηματογράφους κι έφτασε στα 8,1, η οσκαρικά φιλόδοξη βιογραφία του Στίβεν Χόκινγκ «Η Θεωρία των Πάντων» έκανε πρεμιέρα σε πέντε αίθουσες με 209.000, τη στιγμή που η «Αμνησία» της προηγούμενης εβδομάδας «βούτηξε» κατά 81% χαμηλότερα και με 332.000 δολάρια βρίσκεται μόλις στα 3 εκατ.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Έρχονται κλασικά ιαπωνικά αριστουργήματα στα θερινά σινεμά

Ακίρα Κουροσάβα, Μίκιο Ναρούσε, Σοσέι Ιμαμούρα, Κένζι Μιζογκούτσι, Γιασουχίρο Όζου, Κον Ιτσικάουα, Κιγιόσι Κουροσάουα, Τακάσι Μίικε, Τεϊνοσουκε Κινουγκάσα, Χιρόσι Τετσιγκαχάρα & Μασάκι Κομπαγιάσι, σε ένα αφιέρωμα στους Ιαπωνικούς κινηματογραφικούς θησαυρούς.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
17/05/2024

Οι καλύτερες ταινίες που παίζουν τώρα στα σινεμά (15-22/5)

Μια λίστα με τις ιδανικότερες προτάσεις για κινηματογραφική έξοδο αυτήν την εβδομάδα.

Στο φεστιβάλ Αγών το σινεμά συναντά την αρχαιολογία

Ανακαλύψτε το πρόγραμμα της διοργάνωσης όπου η ιστορία εμπνέει τον κινηματογράφο.

77ο Φεστιβάλ Καννών: Το Megalo (χαμένο) στοίχημα του Φράνσις Κόπολα

Διπλά βραβευμένος με Χρυσό Φοίνικα, ο σκηνοθέτης του "Νονού" παρουσιάσε στις Κάννες το κινηματογραφικό σχέδιο στο οποίο επένδυσε σαράντα χρόνια από τη ζωή του. Το "Megalopolis", όμως, αποδείχτηκε δυστυχώς μια εκκωφαντική αποτυχία.

Το "Λώξη" δεν είναι μόνο ένα ντοκιμαντέρ για την πρώτη ηθοποιό με σύνδρομο Down

Οι σκηνοθέτες της ταινίας για την Λωξάνδρα Λούκας που έγραψε ιστορία παίζοντας στο Εθνικό Θέατρο, μιλούν στο "α" για το πολύτιμο φιλμ τους.

Ο Ρένος Χαραλαμπίδης για τα "Φτηνά Τσιγάρα"

"Έκλαιγα μόνος μου έξω από τις αίθουσες, εγκατέλειψα τα σχέδια μου" σχολίασε ο σκηνοθέτης και ηθοποιός.

Η Βίκυ Καγιά και η Σοφία Κόκκαλη είναι μητέρα και κόρη στο "Πολύδροσο" του The Boy

Οι συμπρωταγωνίστριες της νέας ταινίας του Αλέξανδρου Βούλγαρη μιλούν στο "α" για τη συμμετοχή τους στο ατμοσφαιρικό δράμα που ψηλαφεί τις έννοιες της μητρότητας και της απώλειας.