Box office 30/10-2/11

Δείτε ποιές ταινίες κέρδισαν τους Αθηναίους το weekend που μας πέρασε.

Box office 30/10-2/11

Δείτε ποιές ταινίες κέρδισαν τους Αθηναίους το weekend που μας πέρασε.

Ελληνικό box office

Box office 30/10-2/11 - εικόνα 1
«Ο Δικαστής»

14.674 εισιτήρια έκοψε το «Ο Δικαστής» σε 30 αίθουσες, 7.463 το «Κορίτσι που εξαφανίστηκε» σε 24 αίθουσες φτάνοντας στα 159.533 εισιτήρια, 5.322 το «Annabelle» σε 18 αίθουσες, 4.413 το «St. Vincent, ο αγαπημένος μου άγιος» σε 13 αίθουσες, 4.302 το «Dracula Untold» σε 10 αίθουσες, και 4.089 το «Ida» σε 2 αίθουσες.

Το «Μαγικό Σπίτι» συνέχισε με 4.047 θεατές (στους 11.830), ο «Μικρός Νικόλας…» με 3.031 (στους 48.480), τα «Τερατοκουτάκια» με 2.989 (18.781), το «Στα Καλά Καθούμενα» με 2.519 (στους 13.300) και το «’71» με 2.491 (στους 16.158). Από την άλλη, τα «Σκουπίδια» άνοιξαν με 1.083 εισιτήρια (6 αίθ.) και το «Η Κακή Μέρα Από Το Πρωί Φαίνεται» με 823 (4 αίθ.).

America’s box office

Box office 30/10-2/11 - εικόνα 2
«Nightcrawler»

Γνωρίζοντας πως η σύμπτωση Παρασκευής και της γιορτής του Halloween είναι κακός συνδυασμός για τα αμερικανικά κινηματογραφικά ταμεία (πολλά τα θεματικά πάρτι και οι συγκεντρώσεις μεταμφιεσμένων), οι εβδομαδιαίες πρεμιέρες ευρέως κυκλώματος περιορίστηκαν σε ένα και μόνο θρίλερ. Πριν από τη σαρωτική έλευση του «Interstellar» ο «Nightcrawler» του Νταν Γκιλρόι, με τον Τζέικ Τζίλεγχαλ, άνοιξε ικανοποιητικά με 10,4 εκατ. δολάρια, έμεινε όμως πίσω από την ταινία τρόμου «Ouija», η οποία ευνοήθηκε από τη horror ατμόσφαιρα της γιορτής και κρατήθηκε με 10,7 εκατ. (στα 34,8 σε δέκα ημέρες) στην πρώτη θέση. Παρά την υποτονική Παρασκευή, η έλλειψη νέων ταινιών βοήθησε όσες ήδη προβάλλονται να κρατηθούν καλύτερα από το αναμενόμενο, με το «Fury» να συνεχίζει με 8,8 εκατ. (στα 60,2), το «Κορίτσι που Εξαφανίστηκε» με 8,5 εκατ. (στα 136,3), το animation «Το Βιβλίο της Ζωής» με 8,2 εκατ. (στα 40,4), το «John Wick» με τον Κιάνου Ριβς με 8 εκατ. (στα 27,5), το «St. Vincent» με 7,2 εκατ. (στα 19), το «Η Κακή Μέρα Από το Πρωί Φαίνεται» με 6,6 εκατ. (στα 53,7) και ο «Δικαστής» με 3,4 εκατ. (στα 39,5). Ανεβαίνοντας σε 231 αίθουσες, το οσκαρικά φιλόδοξο «Birdman» συνέχισε να εντυπωσιάζει και πρόσθεσε άλλα 2,4 εκατ. στις εισπράξεις του (προσωρινά στα 4,9). Αντίθετα, απογοητευτική ήταν η πρεμιέρα της «Αμνησίας» με 1,8 εκατ. σε 1.902 αίθουσες, της επανέκδοσης του «Saw» με 650.000 σε 2.063 (!) και του θρίλερ φαντασίας «Horns» με τον Ντάνιελ Ράντκλιφ, το οποίο ξεκίνησε με 108.000 δολάρια σε 103 κινηματογράφους.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Έρχονται κλασικά ιαπωνικά αριστουργήματα στα θερινά σινεμά

Ακίρα Κουροσάβα, Μίκιο Ναρούσε, Σοσέι Ιμαμούρα, Κένζι Μιζογκούτσι, Γιασουχίρο Όζου, Κον Ιτσικάουα, Κιγιόσι Κουροσάουα, Τακάσι Μίικε, Τεϊνοσουκε Κινουγκάσα, Χιρόσι Τετσιγκαχάρα & Μασάκι Κομπαγιάσι, σε ένα αφιέρωμα στους Ιαπωνικούς κινηματογραφικούς θησαυρούς.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
17/05/2024

Οι καλύτερες ταινίες που παίζουν τώρα στα σινεμά (15-22/5)

Μια λίστα με τις ιδανικότερες προτάσεις για κινηματογραφική έξοδο αυτήν την εβδομάδα.

Στο φεστιβάλ Αγών το σινεμά συναντά την αρχαιολογία

Ανακαλύψτε το πρόγραμμα της διοργάνωσης όπου η ιστορία εμπνέει τον κινηματογράφο.

77ο Φεστιβάλ Καννών: Το Megalo (χαμένο) στοίχημα του Φράνσις Κόπολα

Διπλά βραβευμένος με Χρυσό Φοίνικα, ο σκηνοθέτης του "Νονού" παρουσιάσε στις Κάννες το κινηματογραφικό σχέδιο στο οποίο επένδυσε σαράντα χρόνια από τη ζωή του. Το "Megalopolis", όμως, αποδείχτηκε δυστυχώς μια εκκωφαντική αποτυχία.

Το "Λώξη" δεν είναι μόνο ένα ντοκιμαντέρ για την πρώτη ηθοποιό με σύνδρομο Down

Οι σκηνοθέτες της ταινίας για την Λωξάνδρα Λούκας που έγραψε ιστορία παίζοντας στο Εθνικό Θέατρο, μιλούν στο "α" για το πολύτιμο φιλμ τους.

Ο Ρένος Χαραλαμπίδης για τα "Φτηνά Τσιγάρα"

"Έκλαιγα μόνος μου έξω από τις αίθουσες, εγκατέλειψα τα σχέδια μου" σχολίασε ο σκηνοθέτης και ηθοποιός.

Η Βίκυ Καγιά και η Σοφία Κόκκαλη είναι μητέρα και κόρη στο "Πολύδροσο" του The Boy

Οι συμπρωταγωνίστριες της νέας ταινίας του Αλέξανδρου Βούλγαρη μιλούν στο "α" για τη συμμετοχή τους στο ατμοσφαιρικό δράμα που ψηλαφεί τις έννοιες της μητρότητας και της απώλειας.