Ντόλλυ, η προξενήτρα

2,5

Παλαιάς κοπής, αισθητικά και ηθογραφικά, η κωμωδία του Θόρντον Ουάιλντερ, εξαιρετικά φιλόδοξη η διανομή, αλλά παραδόξως αδύναμο το συνολικό αποτέλεσμα.

Ντόλλυ, η προξενήτρα

Παλαιάς κοπής, αισθητικά και ηθογραφικά, η κωμωδία του Θόρντον Ουάιλντερ, εξαιρετικά φιλόδοξη η διανομή, αλλά παραδόξως αδύναμο το συνολικό αποτέλεσμα.

Ντόλλυ, η προξενήτρα - εικόνα 1

Στη Νέα Υόρκη του 1884 ένας τσιγκούνης χήρος, ο Οράτιος Βαντεργκέλντερ (Χρ. Χατζηπαναγιώτης), αναζητά τη συντροφικότητα στο πρόσωπο μιας νέας συζύγου. Η Ντόλι (Β. Σταυροπούλου), που έχει όλες τις χάρες της καλής προξενήτρας, αναλαμβάνει να του βρει τη σωστή γυναίκα για το συνοικέσιο. Κι ενώ όλα φαίνονται εύκολα στην αρχή, στην πορεία τα πράγματα περιπλέκονται. Μια καπελού (Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους) που είναι και η επικρατέστερη μέλλουσα νύφη, πριν από τη συνάντησή της με τον Οράτιο, γοητεύεται από το βοηθό του. Σύντομα ξεκινά ένα μπαράζ αναπάντεχων συναντήσεων ανάμεσα στα πρόσωπα του έργου: την ανιψιά του Οράτιου (Ντ. Γιαννακοπούλου) και τον αγαπημένο της (Στ. Σβήγκος), τον βοηθό του Οράτιου (Γ. Σαρακατσάνης) και τον αφελή παραγιό (Αχ. Σκεύης) και άλλους.
Είναι μεγάλη άλλα όχι και τόσο ενδιαφέρουσα η βεντάλια των χαρακτήρων και ξεδιπλώνεται με άνευρο τρόπο. Παλιομοδίτικο το στόρι, εκτός χρόνου η ηθικολογία του και ξέπνοη σε σημεία η παράστασή του, με εξαίρεση την –σουρεαλιστικού ύφους– σκηνή στο σπίτι της «προστάτιδας των ερωτευμένων» (Ρ. Λουιζίδου). Όλοι οι ηθοποιοί έχουν καλές ερμηνευτικές στιγμές, αλλά μόνο στιγμές. Μέσα στο ανθοστόλιστο σκηνικό του εστιατορίου, όπου κορυφώνονται οι παρεξηγήσεις, οι χαρακτήρες δεν ανθίζουν. Ο Χρ. Χατζηπαναγιώτης δίνει την πιο ενδιαφέρουσα ερμηνεία της παράστασης. Ισορροπεί με πειστικό τρόπο ανάμεσα στη φάρσα και την παρωδία και φαίνεται πρόθυμος να σκάψει πολύ πιο βαθιά με το σατιρικό κεντρί του στο χαρακτήρα του μουτρωμένου αστού. Κάτι που δεν κάνει η ντεφορμέ Β. Σταυροπούλου σε όλες τις φάσεις του έργου. Η δε επικαιροποίηση του έργου που επιχείρησε ο Θ. Πετρόπουλος μοιάζει ασύμβατη με την όλη σκηνική ατμόσφαιρα εποχής της παράστασης, η οποία επίσης σήκωνε περισσότερη δημιουργικότητα.

ΑΛΙΚΗ Αμερικής 4, 2103210021. Διάρκεια: 120΄.

Περισσότερες πληροφορίες

Ντόλλυ, η προξενήτρα

  • Κωμωδία
  • Διάρκεια: 120 '

Η Ντόλλυ, σαν σύγχρονη προξενήτρα της διπλανής πόρτας, ειδικεύεται στο να μπλέκεται στις αισθηματικές υποθέσεις των γύρω της και να τις χειρίζεται όπως τη συμφέρει

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Τα 12 Κουπέ" για 12η χρονιά στο Τρένο στο Ρουφ

Το μοναδικό σιδηροδρομικό πολιτιστικό φεστιβάλ, το οποίο είναι αφιερωμένο στη σύγχρονη νεανική έκφραση και δημιουργία, έρχεται ξανά τον Μάιο στην Αμαξοστοιχία-Θέατρο, με είσοδο ελεύθερη.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
02/05/2024

"Hard pop": Το νεό χορογραφικό έργο του Δημήτρη Μυτιληναίου συνδυάζει μουσική από 20 ποπ τραγούδια

Στο στούντιο PalmTree-MCA ανεβαίνει τον Μάιο μια παράσταση που αφορά στις πιθανές συγκλίσεις αλλά και στις εμφανείς αποκλίσεις μεταξύ του κλασικού μπαλέτου και του χορού στην ποπ κουλτούρα.

Οι γριές που μαζεύουν την τσουκνίδα

Μεταξύ λαογραφίας, τελετουργικού δρωμένου και θεάτρου ντοκουμέντο κινείται η παράσταση της Πειραματικής Σκηνής του Θεσσαλικού Θεάτρου, εμπνευσμένη από μυστικιστικές και αληθινές ιστορίες γυναικών του θεσσαλικού κάμπου. | Powered by Uber

Τα πικρά δάκρυα της Πέτρα φον Καντ

Ατμοσφαιρική και ενδιαφέρουσα σκηνική πρόταση του γνωστού έργου του Φασμπίντερ για την ερωτική εξουσία και εξάρτηση μέσα από τη σχέση δύο γυναικών. | Powered by Uber | Powered by Uber

"Έξι πρόσωπα σε αναζήτηση συγγραφέα" και μετά τις διακοπές του Πάσχα

Το έργο του Λουίτζι Πιραντέλο που σκηνοθετεί ο Πέτρος Νάκος σε δική του μετάφραση στο θέατρο Altera Pars θα συνεχίσει την πορεία του μετά την πασχαλινή ανάπαυλα.

"Ψιλικά": Μία περφόρμανς σε κείμενα Γλυκερίας Μπασδέκη ανεβάζει η ομάδα "Στέρεο νερό"

Μια site-specific performance για την αναζήτηση της ευτυχίας ανεβάζει τον Μάιο η ομάδα της χορογράφου Εύης Σούλη σε ένα εγκαταλελειμμένο εμπορικό κέντρο.

"Τα ραδίκια ανάποδα" θα δούμε και μετά το Πάσχα

Λόγω επιτυχίας, ο μονόλογος του Γιώργου Γαλίτη σε σκηνοθεσία Βλαδίμηρου Κυριακίδη, που βρίσκεται στον δέκατο χρόνο του, θα παραταθεί και μετά τις πασχαλινές διακοπές στο θέατρο Αργώ.