«Άκου»: Μουσικό θέατρο για βρέφη!

Κάποιοι θεατές μπορεί να θηλάζουν ακόμη, κάποιοι άλλοι να μην μπορούν καλά καλά να σταθούν στα πόδια τους, τίποτε όμως δεν μπορεί να τους αποτρέψει από το να δουν –και κυρίως να ακούσουν– την παράσταση του Θεάτρου Πόρτα.

«Άκου»: Μουσικό θέατρο για βρέφη!

Κάποιοι θεατές μπορεί να θηλάζουν ακόμη, κάποιοι άλλοι να μην μπορούν καλά καλά να σταθούν στα πόδια τους και πολλοί να μη γνωρίζουν καν τις λέξεις «μπαμπάς» ή «μαμά»... Τίποτε όμως δεν μπορεί να τους αποτρέψει από το να δουν –και κυρίως να ακούσουν– την παράσταση του Θεάτρου Πόρτα.

«Άκου»: Μουσικό θέατρο για βρέφη! - εικόνα 1

Το αφτί είναι το μόνο αισθητήριο όργανο που αναπτύσσεται πλήρως πριν καν από τη γέννησή μας. Η ακοή με τη σειρά της είναι η πρώτη αίσθηση που αναπτύσ­σεται στα βρέφη. Κάπως έτσι η Ξένια Καλογεροπούλου, η συγγραφέας, ηθοποιός, σκηνοθέτις και θιασάρχις που «ανάθρεψε» με τις παραστάσεις της γενιές ολόκληρες, προσφέρει τώρα στα παιδιά των παλιών θεατών της τη δική τους πρώτη θεατρική εμπειρία: ένα μελωδικό παραμύθι σε άμεση συνάφεια με τα πρώτα ερεθίσματά­ τους κι ένα σκηνικό θέαμα που συνομιλεί με τις ικανότητες όσο και το υποσυνείδητο ενός ανθρώπου κάτω των 3 ετών. Δεν είναι η πρώτη φορά που η ομάδα της Καλογεροπούλου ασχολείται με το απαιτητικό είδος του θεάτρου για βρέφη, το οποίο ανθεί εδώ και περίπου 30 χρόνια στην Ευρώπη­, την Αμερική και την Αυστραλία. Για πρώτη φορά το ενέταξε στο ρεπερτόριο του Πόρτα το 2010. Μετά την επιτυχία των «Έλα, έλα» και «Πού είναι;», η Καλογεροπούλου τώρα επιχειρεί το «Άκου»: ένα παιδί ξυπνάει­ ­γιατί η μελωδία που το συνόδευε σταματάει ξαφνικά κι εκείνο παλεύει να τη θυμηθεί, να την ξαναφέρει πίσω και να την ανασυνθέσει.
Ο νέος και διακεκριμένος Δημήτρης Καραντζάς, μετά την Επίδαυρο και το Φεστιβάλ Αβινιόν, σκηνοθετεί το «Άκου», έχοντας ως συνοδοιπόρους τον άξιο μουσικό Κορνήλιο Σελαμσή και τον ηθοποιό Κωνσταντίνο Βουδούρη στο ρόλο του παιδιού που… έχασε τη μουσική. Η σκηνή γεμίζει μουσικά όργανα (μελόντικες, φυσαρμόνικες, κροτάλες, κουρδισμένα κουδουνάκια, log drums) και στο τέλος οι λιλιπούτειοι θεατές καλούνται να ανεβούν και να τα πειράξουν! Το πιο συγκινητικό, βέβαια, είναι ότι όσο τα παιδιά παρακολουθούν το «Άκου», εσείς θα παρακολουθείτε μία από τις πιο αξέχαστες παραστάσεις που είδατε ποτέ – τις αντιδράσεις στο πρώτο θέατρο της ζωής τους.

Η παράσταση για βρέφη «Άκου» ανεβαίνει στο Θέατρο Πόρτα από τις 28/9.

Περισσότερες πληροφορίες

Άκου

  • Performance

Ένα μεγάλο ταξίδι ξεκινάει από τη στιγμή που ξυπνάει το παιδί, διότι παύει η μελωδία που το συνόδευε. Παράσταση για βρέφη και παιδιά ηλικίας 1-3 ετών βασισμένη σε μια ιδέα της Ξένιας Καλογεροπούλου

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Έξι πρόσωπα σε αναζήτηση συγγραφέα" και μετά τις διακοπές του Πάσχα

Το έργο του Λουίτζι Πιραντέλο που σκηνοθετεί ο Πέτρος Νάκος σε δική του μετάφραση στο θέατρο Altera Pars θα συνεχίσει την πορεία του μετά την πασχαλινή ανάπαυλα.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
01/05/2024

"Ψιλικά": Μία περφόρμανς σε κείμενα Γλυκερίας Μπασδέκη ανεβάζει η ομάδα "Στέρεο νερό"

Μια site-specific performance για την αναζήτηση της ευτυχίας ανεβάζει τον Μάιο η ομάδα της χορογράφου Εύης Σούλη σε ένα εγκαταλελειμμένο εμπορικό κέντρο.

"Τα ραδίκια ανάποδα" θα δούμε και μετά το Πάσχα

Λόγω επιτυχίας, ο μονόλογος του Γιώργου Γαλίτη σε σκηνοθεσία Βλαδίμηρου Κυριακίδη, που βρίσκεται στον δέκατο χρόνο του, θα παραταθεί και μετά τις πασχαλινές διακοπές στο θέατρο Αργώ.

Η Αναστασία Παπαστάθη σκηνοθετεί τους "Βρικόλακες"

Το σπουδαίο δράμα του Ίψεν θα δούμε την ερχόμενη σεζόν στο θέατρο Radar.

"Δον Κιχώτης": Ο Γιάννης Μπέζος σκηνοθετεί τους Βλαδίμηρο Κυριακίδη και Θανάση Τσαλταμπάση σε καλοκαιρινή περιοδεία

Έναν πολυμελή θίασο, στον οποίο θα δούμε και τις Νάντια Κοντογεώργη και Παρθένα Χοροζίδου, ενορχηστρώνει ο Γιάννης Μπέζος στη μεγάλη θεατρική παραγωγή του καλοκαιριού που θα ταξιδέψει σε όλη την Ελλάδα το διαχρονικό έργο του Μιγκέλ ντε Θερβάντες. Δείτε αποκλειστικές φωτογραφίες από την πρώτη ανάγνωση.

"Farewell / Εν τόπω χλοερώ": Η ομάδα του "Nostalgia generation" ξαναχτυπά

Σε συνέχεια της περσινής sold-out παράστασης, οι Ντουθ φέρνουν το δεύτερο μέρος ενός ζωντανού sitcom που μιλά για τις ανεξάντλητες πιθανότητες και τις χαμένες ευκαιρίες των millennials.