Ελληνικό box office: Ο Αντόνις "Κριντ" δεν είχε αντίπαλο

Μετά τη μαζική έξοδο της Καθαρής Δευτέρας, το «Κριντ ΙΙΙ» έδωσε κίνητρο για την επιστροφή των θεατών στις αίθουσες, επαναφέροντας τη συνολική προσέλευση του τετραημέρου στα φυσιολογικά επίπεδα.

Creed III

Οι γροθιές του Αντόνις Κριντ και η επιστροφή των πιτσιρικάδων από το πέταγμα του χαρταετού αύξησαν την προσέλευση του τετραημέρου κατά 50% σε σχέση με αυτήν της Καθαρής Δευτέρας (από τα 61.141 στα 92.769 εισιτήρια). Αιχμή του δόρατος το "Κριντ ΙΙΙ", το οποίο άνοιξε όσο και η προηγούμενη ταινία του franchise, και οι "Αργοναύτες" (διπλασιάστηκαν οι θεατές του ανοίγματος!), με όλες τις οικογενειακές ταινίες να ανεβάζουν τις επιδόσεις τους. Κι ενώ η "Φάλαινα" έχει φτάσει τα 118.310 και το "Avatar: The Way of Water" τα 421.621 εισιτήρια, χλιαρή ήταν η υποδοχή του "Cocaine Bear", ψυχρότατη δε εκείνη των "Οι Δυο Όψεις του Ξυραφιού", το οποίο είδαν 1.681 θεατές, και του "Ήσυχου Κοριτσιού", που δεν ξεπέρασε τους 1.564.

Ελληνικό box office 2-5/3:

1. Κριντ ΙΙΙ - 30.611 εισιτήρια (97 αίθουσες, 30.611 συνολικά)
2. Αργοναύτες: Η Οργή του Ποσειδώνα - 11.658 εισιτήρια (87 αίθουσες, 19.303 συνολικά)
3. Τα Πνεύματα του Ινισέριν - 10.241 εισιτήρια (72 αίθουσες, 31.867 συνολικά)
4. Αστερίξ και Οβελίξ: Στο Δρόμο για την Κίνα - 8.278 εισιτήρια (64 αίθουσες, 84.983 συνολικά)
5. Ant-Man και Wasp: Κβαντομανία - 6.363 εισιτήρια (41 αίθουσες, 63.025 συνολικά)
6. Cocaine Bear - 4.784 εισιτήρια (45 αίθουσες, 4.784 συνολικά)
7. Tar - 4.445 εισιτήρια (37 αίθουσες, 56.416 συνολικά)
8. Ο Παπουτσωμένος Γάτος: Η Τελευταία Επιθυμία - 2.383 εισιτήρια (33 αίθουσες, 141.385 συνολικά)
9. Missing - 1.822 εισιτήρια (16 αίθουσες, 7.354 συνολικά)
10. Η Παρέα των Θαυμάτων - 1.690 εισιτήρια (30 αίθουσες, 6.547 συνολικά)

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Ο "Κασκαντέρ" και ο ακαταμάχητα κωμικός Ράιαν Γκόσλινγκ

Μετά την τρομερή επιτυχία της "Barbie", ο χολιγουντιανός σταρ επιστρέφει σε ένα ρόλο που μας θυμίζει τη μοναδική ικανότητά του να παραδίδει κωμικές ερμηνείες που συνδυάζουν τις κοφτερές ατάκες, τον αυτοσαρκασμό και την κανονικοποίηση της εύθραυστης αρρενωπότητας.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
02/05/2024

Ο Κασκαντέρ

Χιούμορ και δράση συνδυάζονται σε ένα κωμικό νεονουάρ με ξέφρενη παρωδιακή διάθεση. Άκρως κινηματογραφόφιλο και μεταμοντέρνα ευρηματικό, όσο και χαοτικά ανοικονόμητο.

Στον Ιστό του Τρόμου

Καλοκουρδισμένο, κλειστοφοβικό θρίλερ γεμάτο σασπένς, ένταση και ανατριχίλες, στο οποίο υπάρχει χώρος και μια ευθεία κοινωνικοπολιτική αλληγορία.

Γκάρφιλντ: Γάτος με Πέταλα

Το reboot των αστείων κατορθωμάτων του πιο cool σινε-γάτου ξεκινάει σαν ατακαριστή, μπριόζα κωμωδία καταστάσεων, για να εξελιχθεί σε μια ευρηματικότατη, αγωνιώδη και ξεκαρδιστική "Επικίνδυνη Αποστολή".

Το Χρώμα του Ροδιού

Ένα από τα διαχρονικά αριστουργήματα του ποιητικού σινεμά, το οποίο δημιουργεί ένα μεθυστικών αισθήσεων και συναρπαστικών συναισθημάτων κόσμο (ο αρμένικος πολιτισμός) χάρη στη δύναμη της καθαρής εικόνας.

Επιτέλους όλοι πια μιλάνε για τον Νίκο Παπατάκη

Το Cinobo παρουσιάζει τη φιλμογραφία του ασύγκριτου σκηνοθέτη στην πλατφόρμα του δίνοντας πρόσβαση σε ένα πολύτιμο και εν πολλοίς υποτιμημένο έργο.

Οι 16 Ίριδες που διεκδικεί η "Φόνισσα" ήρθαν νομοτελειακά

Στις υποψηφιότητες της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου αποτυπώνεται η επιτυχία της ποιοτικής διασκευής της Εύας Νάθενα.