Οι κριτικές του κοινού

Νόρα

Δράμα του Χένρικ Ίψεν
Διαρκεια : 70 '

Σκηνοθ.-σκην.:Θ. Τερζόπουλος
Ερμηνεύουν: Σ. Χιλλ, Τ. Δήμας, Αντ. Μυριαγκός. Κοστ.: Γ. Ελευθεριάδης. Μουσ.: Π. Βελιανίτης. Φωτ.: Θ. Τερζόπουλος, Κ. Μπεθάνης.

Πληροφορίες Πληροφορίες για τη παράσταση
banner

Οι κριτικές του κοινού

Προσθέστε στο blog ή στο site σας τα αστεράκια των χρηστών του αθηνόραμα για αυτή την παράσταση κάνοντας copy – paste τον παρακάτω html κώδικα

Μορφοποίηση
Επιλέξτε πλάτος



px
Επιλέξτε μέγεθος κειμένου



Εμφάνιση τίτλου

Επιλέξτε χρώμα

banner
  • Μαρινα Λαμπρινουδη πριν από 1 χρόνια

    Εξαιρετική παράσταση πάνω σε ένα τόσο δύσκολο θέμα!!!!Σκηνοθετικα ιδιαίτερη που βοηθάει τον θεατή να μπει σε αυτό το κλίμα, με πολύ αξιόλογους ηθοποιούς!!Όμως πρέπει να αναφερθώ σε μια σημαντική παράλειψη (?)των υπευθύνων δημιουργίας του προγράμματος! Ακούστηκαν έργα δύο συνθετών, του Strauss
    και του Allegri. Δυστυχώς, στο πρόγραμμα ο Αllegri δεν αναφέρεται καν και έτσι ο θεατής καταλήγει να θεωρήσει πως αυτό που ακούει είναι δημιουργία τού υπογράφοντος τη μουσικη! Για του λόγου το αληθές, το έργο του Allegri ειναι το "Miserere mei, Deus"!!

  • Βασίλης πριν από 1 χρόνια

    5 αστεράκΑ Όταν η ψυχή και η καρδιά σου είναι κλειστή και το μυαλό σου σε λειτουργία 110% τότε πως μπορείς να αισθανθείς μια τέτοια εμπειρία; Πολύ απλά, δύσκολα αν όχι ακατόρθωτα.

  • ΜΤ πριν από 1 χρόνια

    5 αστεράκΑ Εξαίσια παράσταση, μια εμπειρία που μένει μαζί σου. Σίγουρα απευθύνεται σε υποψιασμένο κοινό καθώς δεν είναι καθόλου εύκολη. Για όσους όμως ξέρουν να εκτιμήσουν είναι ανεπανάλληπτη.

  • Marina πριν από 1 χρόνια

    0,5 αστεράκΑ Πως κατάφεραν να καταστρέψουν έτσι ένα εκπληκτικό κείμενο με τόσο κακή σκηνοθεσία... Μια απόλυτη αποτυχία σε όλα.. Κάκιστη μεταφορά ...

  • Θεατρόφιλος πριν από 1 χρόνια

    1 αστεράκΑ Τι ήταν τούτο Παναγία μου... Συμφωνώ σε όλα με τις κακές κριτικές που γράφτηκαν εδώ.
    Άξιζε μόνο η πρωταγωνίστρια και το φιναλε!
    Αλλιώς ένα τεράστιο μηδενικό!
    Τι ζζζζζεστη!!!

  • Μαρία πριν από 1 χρόνια

    Χαρακτηριστικότατο παράδειγμα ψευτοκουλτούρας. Δεν υπήρξε ούτε ένα λεπτό παράστασης που να μου φανεί ενδιαφέρον. Κουραστικό αν και σύντομο χρονικά. Η πρωταγωνίστρια ταλαντούχα αλλά δεν αρκεί αυτό. Οι ανδρικοι ρόλοι γελοιοποιούσαν κάπως τους ηθοποιούς.

  • Ελένη πριν από 1 χρόνια

    5 αστεράκΑ Δύο πράγματα μόνο γιατί δεν έχει νόημα να γραφτούν πολλά σε αυτή την περίπτωση. Πρόκειται για μία από τις καλύτερες παραστάσεις που έχουν ανέβει, και πιστεύω όχι μόνο στην Ελλάδα. Επίσης ενώ θα μπορούσε κάποιος να την χαρακτηρίσει "θεατροφίλ" λόγω του αβάν-γκαρντ στοιχείου της, στην πραγματικότητα απευθύνεται σε οποιονδήποτε όποια κι αν είναι η σχέση του με το θέατρο, γιατί χρησιμοποιεί την ουσία του για να απευθυνθεί με αμεσότητα στον ψυχισμό. Όπως γράφει και το "Α" στο πάνω μέρος της σελίδας, "χρησιμοποιεί τη Νόρα ως σύμβολο αυτογνωσίας, που σχετίζεται με το «είναι» του θεάτρου".

  • Tereza πριν από 1 χρόνια

    5 αστεράκΑ Συγκλονιστική μεταφορά στο σήμερα του έργου του Ίψεν.

  • Κολμαν πριν από 2 χρόνια

    0 αστεράκΑ Απαράδεκτη. Ίσως η χειρότερη παράσταση της ζωής μου .

  • Δανάη πριν από 2 χρόνια

    0 αστεράκΑ Απλά κάκιστο. Τραγικες ερμηνείες των δυο αντρων, στα όρια του καρτουν και μόνο η Χιλλ διασώζεται. Η σκηνποθεσία ΑΘΛΙΑ, κλασική ναρκισιστική ψευτοκουλτούρα που κατέστρεψε ένα σπουδαίο κείμενο. Κρατάει 70 λεπτά και μοιάζουν αιώνας! Απόρώ με τους διθυράμβους στα σχόλια που μας παρέσυραν να πάμε

  • bikamari πριν από 2 χρόνια

    3 αστεράκΑ Πολύ καλοί οι ηθοποιοί αλλά κουραστική παράσταση.

  • Σταυρος πριν από 2 χρόνια

    5 αστεράκΑ Ευκολα πενταράκι

  • Παναγιώτης πριν από 2 χρόνια

    0,5 αστεράκΑ Ενα μεγάλο, τεράστιο, ΤΙΤΑΝΙΟ ΤΙΠΟΤΑ με φωτειζόμενα νεον γράμματα που θα έπρεπε να τοποθετηθεί στην περιοχή απο ουσιαστικούς φορείς πολιτισμού. Μια πομπώδης, σχεδόν κοροιδευτική και βέβηλη ματιά πάνω σε μια παράλυτη Νόρα (να θυμήσω ότι πρόκειται για κορυφαίο ρόλο στο σύγχρονο θέατρο) και ένας Τόρβαλντ που θύμιζε κρυπτομοφυλόφιλο πλασιέ τάπερ. Για σενέλθετε λίγο εσείς οι μοντερνισταί. Μια φρικτή παράσταση στα όρια της προσβολής. Δεν έβλεπα την ώρα να φύγω. Στα συν οι συμπαθέστατες κυρίες με φέηκ λουί βουιτόν που χειροκρότησαν την μπαρούφα- πρωτοπορία και οι φωτισμοί και το σκηνικό. Λυπάμαι αφάνταστα τους ηθοποιούς που αναγκάζονται να γελοιποιούνται και χάνουν την ευκαιρία να επενδύσουν και να αποδώσουν τόσο σπουδαίους ρόλους παρα παίζουν σαν ντουμπλυρ της αείμνηστης λάμψης του επίσης αείμνηστου Φώσκολου. Ποτέ ξανά.

  • Τασος πριν από 2 χρόνια

    5 αστεράκΑ Άψογο σε όλα!! Ευγε!!!

  • Timos πριν από 2 χρόνια

    3 αστεράκΑ Πολύ ψυχαναλυτικό, με μερικές συγκλονιστικές στιγμές αλλά και κάπου κουραστικό. Στομφώδης εκφορά του λόγου, πολύ στριφογύρισμα οι πόρτες, συνεχής ένταση που αντί να σε κρατάει σε εγρήγορση, κάποια στιγμή τη συνήθιζες και ήταν απλώς μονότονη, υπερβολική προσπάθεια για το "διαφορετικό" και το "πρωτότυπο" που με έκανε να πεθυμήσω μια πιο συμβατική, "αστική" ανάγνωση του έργου.

  • Κωνσταντίνος πριν από 2 χρόνια

    5 αστεράκΑ Ερμηνείες εκπληκτικές μέσα απο τη λιτότητα του σκηνικού
    Αποδεικνύεται ότι θέατρο δεν είναι απαραίτητο να έχει πλούσια σκηνικά και πρόσθετα εφέ.
    Συγχαρητήρια

  • ΤΙΝΑ πριν από 2 χρόνια

    0 αστεράκΑ Ειδα την παρασταση εχθες το βραδυ. Ηταν τραγική ! Δεν μου άρεσε στο σύνολο, ίσως 1 η 2 σκηνές.
    Το στησιμο ενός έργου του Ιψεν με σύγχρονη ματιά?! Μια αποτυχία! Οι πρωταγωνιστές με εκνευριζαν . Γενικώς ήθελα να φύγω από τον πρώτο μισάωρο. Τι ήθελε να μας πει ο σκηνοθέτης δεν ξέρω.

  • Marin πριν από 2 χρόνια

    4 αστεράκΑ Πολύ καλή παράσταση. Εξαιρετική απόδοση του έργου σκηνοθετικά και ερμηνευτικά. Η αφαιρετική προσέγγιση σε συνδυασμό με την ερμηνευτική δεινότητα αποδίδουν στο 100% την ουσία του έργου χωρίς να στερούν από τον θεατή τη συγκίνηση.

  • Giannis S. πριν από 2 χρόνια

    5 αστεράκΑ Συγκλονιστικό. Ο Τερζόπουλος σας δείχνει με απλά λόγια τι είναι το θεατρο.

  • Δωροθέα Ελιοτη πριν από 2 χρόνια

    5 αστεράκΑ Παράσταση θεατρική εμπειρία.Το καλύτερο ανέβασμα του Ιψενικου έργου από όσα έχω παρακολουθήσει και ίσως η καλύτερη παράσταση των τελευταίων 5 χρόνων. Μόνο που είναι μιά τερζοπουλικη Νόρα και όχι ακριβώς εκείνη του Ιψεν. Και παρόλο που με ενοχλεί να ανεβαίνει πειραγμένη αυθαίρετα η κλασσική δραματουργία στην προκειμένη περίπτωση αισθάνθηκα ευγνωμοσύνη διότι το ιψενικο αριστούργημα πλουτίστηκε με οντολογικες διαστάσεις χωρίς να αισθάνομαι ότι βιάζεται. Παράσταση που μου χάρισε θεατρική μέθεξη, νοητική συνομιλία και συγκίνηση.