O Χρήστος Ξενάκης ζωντανεύει τη φύση με το "Fleeting Ornaments"

Ο συνθέτης παρουσιάζει το νέο του άλμπουμ στον Φιλολογικό Σύλλογο «Παρνασσός».

Χρήστος Ξενάκης

Ο Έλληνας μουσικός Χρήστος Ξενάκης παρουσιάζει την τελευταία του δισκογραφική δουλειά με τίτλο "Fleeting Ornaments" το Σάββατο 5 Οκτωβρίου στον Φιλολογικό Σύλλογο "Παρνασσός". Τα κομμάτια του "Fleeting Ornaments" βασίζονται στον ήχο του πιάνου που παίζει ρυθμικά μινιμαλιστικά σχήματα και των εγχόρδων που κινούνται μελωδικά με καθαρές γραμμές, σε έναν συνεχή διάλογο μεταξύ τους. Πηγή έμπνευσης του Χρήστου Ξενάκη είναι εικόνες της φύσης και ο επακόλουθος κύκλος εμπειριών που συντελείται εντός μας στη θέα τους.  Στο ιδιαίτερο αυτό live θα ακουστούν και κομμάτια από τις 2 προηγούμενες δισκογραφικές δουλειές του, το "Drops of Time" (2016) και το "Circles" (2021).

Παίζουν οι μουσικοί Χρήστος Ξενάκης - Μαρία Παπαπετροπούλου (Πιάνο), Νατάσα Σπάλα (Φλάουτο), Πάνος Κανελλόπουλος (Μαντολίνο), Κλεόδωρος Αγόρας, Νεφέλη Λιούτα (Βιολί), Στέλιος Παπαναστάσης (Βιόλα), Γιώργος Ταμιωλάκης (Τσέλο), Κώστας Σηφάκης (Μπάσο).

Δείτε εδώ το video clip του

Ποιος είναι ο Χρήστος Ξενάκης

Γεννήθηκε το 1966. Διπλωματούχος Κλασικού Πιάνου από το Ελληνικό Ωδείο (τάξη Μ. Γαϊτάνου). Διπλωματούχος Σύνθεσης από το Ωδείο Αθηνών (τάξη Π. Κούκου). Κατά την περίοδο 1984-2002 εργάστηκε σαν πιανίστας σε μαθήματα και εξετάσεις χορού στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. 

Έχει εκδώσει 9 CD’ S με μουσική για μπαλέτο και σύγχρονο χορό. Συνεργάστηκε επί μία δεκαετία με τον σκηνοθέτη Νίκο Καμτσή, συνθέτοντας μουσική για το θέατρο ("Η Νόρα μετά", "Έτσι είναι αν έτσι νομίζετε", "Έντα Γκάμπλερ", "Οι Σύντροφοι", "Νίτσε-Βάγκνερ" κ.λπ. - Θέατρο Τόπος αλλού). Έγραψε μουσική για Audio Books ("Οι Ναυαγοί", "Ο ψεύτης Παππούς" - Pathos Publishing), και χορό ("Οι περιπέτειες του Πινόκιο", "Ο Μάγος του Οζ", "Πήτερ Παν"). 

Έχει ενορχηστρώσει μουσική για τον κινηματογράφο ("Δύσκολοι αποχαιρετισμοί... Ο μπαμπάς μου"), καθώς και για τη δισκογραφία ("Ο χορός του Πυθέα", "Το κέρασμα", "Σημειώσεις", "Επισκέψεις" του Σταύρου Σοφιανόπουλου). Έργα του έχουν παρουσιαστεί στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, στο Διεθνές Καλλιτεχνικό Κέντρο Athenaeum και στο Τρίτο Πρόγραμμα της ΕΡΤ, ενώ ενορχηστρώσεις του έχουν παιχτεί από την Ορχήστρα της ΕΡΤ. 

Τον Μάιο του 2016 εκδόθηκε η πρώτη δισκογραφική του δουλειά για solo πιάνο με τίτλο "Drops of Time", τον Μάρτιο του 2020 η δεύτερη με τίτλο "Circles" και το 2021 κυκλοφόρησε ψηφιακά το album "Music for Ballet Class 1".  Αυτήν την περίοδο ολοκληρώνει την παραγωγή της νέας του δουλειάς με τίτλο "Fleeting Ornaments". Η μουσική του είναι διαθέσιμη σε όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες και είναι Spotify Verified Artist.

Δείτε όλες τις συναυλίες της εβδομάδας εδώ.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Μουσική

Όλα όσα θα δεις αυτό το συναυλιακό Σαββατοκύριακο

Μπορεί η Αθήνα να αδειάζει σιγά σιγά αλλά το ΠΣΚ έρχεται γεμάτο ενδιαφέρουσες προτάσεις για όσους μένουν πίσω.

ΓΡΑΦΕΙ: ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥς
11/07/2025

Η μουσική της Cesaria Evora επιστρέφει για μια μοναδική βραδιά στο Θέατρο Βράχων

Η φωνή της θρυλικής τραγουδίστριας ζωντανεύει ξανά στην Ελλάδα μέσα από την ορχήστρα της.

Κουίζ: Πόσα ξέρεις για τον Alice Cooper;

Ο θρύλος της μουσικής έρχεται στο TerraVibe για τα τριακοστά γενέθλια του Rockwave Festival κι εμείς ετοιμάσαμε 9 ερωτήσεις για να δεις πόσο καλά τον γνωρίζεις.

Ακυρώνεται η εμφάνιση του Morrissey στο Release Athens 2025

Supergrass και The Damned αναλαμβάνουν τα ηνία της έβδομης μέρας του φεστιβάλ και μάλιστα με δωρεάν είσοδο για όλους τους κατόχους εισιτηρίων του Release 2025.

5 λόγοι για να μην χάσεις τους London Grammar στο Release Athens 2025

Με αφορμή την δεύτερη εμφάνιση τους στο φετινό πρόγραμμα του Release Athens, σου παρουσιάζουμε 5 λόγους για να πας να τους θαυμάσεις.

Η ώρα της Aurora στο Release Athens 2025

Η Νορβηγή νεράιδα της ποπ έρχεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα.

Δύο κορυφαίοι πιανίστες στο Ηρώδειο

Στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου, το Ωδείο Ηρώδου Αττικού θα φιλοξενήσει τις συναυλίες των Γιούτζα Γουάνγκ (με τη Mahler Chamber Orchestra) και Ντανιίλ Τρίφονοφ.