Το "Kalamata Festival Orchestra" με τη σοπράνο Elisabeth Freyhoff και τον μαέστρο Joshua Weilerstein

Mε έργα Debussy και Mahler έρχεται για δεύτερη χρονιά η Ορχήστρα που συστάθηκε πέρυσι και αποτελείται από Έλληνες και διεθνείς μουσικούς.

Kalamata Festival Orchestra

Οι 6ες Διεθνείς Μουσικές Ημέρες Καλαμάτας παρουσιάζουν για δεύτερη χρονιά την "Kalamata Festival Orchestra" με τη σοπράνο Elisabeth Freyhoff υπό τη διεύθυνση του παγκοσμίως διακεκριμένου μαέστρου Joshua Weilerstein.

Την Πέμπτη 28 Ιουλίου κάτοικοι και επισκέπτες της πόλης της Καλαμάτας θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν για δεύτερη χρονιά την "Kalamata Festival Orchestra", η οποία συστάθηκε πέρυσι και αποτελείται από Έλληνες και διεθνείς μουσικούς. Η δεύτερη εμφάνιση της Ορχήστρας θα πραγματοποιηθεί στο Μέγαρο Χορού Καλαμάτας με έργα Debussy και Mahler. Στις 29 Ιουλίου, θα πραγματοποιηθεί η συναυλία των σπουδαστών του masterclass διεύθυνσης με τον Joshua Weilerstein, στην αίθουσα συναυλιών του Δημοτικού Ωδείου Καλαμάτας.

joshua Weilerstein

Kalamata Festival Orchestra & Joshua Weilerstein Vol.2

Πρόγραμμα
Claude Debussy (1862 – 1918): Πρελούδιο στο απομεσήμερο ενός φαύνου (1891-94)
Υπό τη διεύθυνση ενός συμμετέχοντα ή μιας συμμετέχουσας στο masterclass διεύθυνσης Gustav Mahler (1860 – 1911): Συμφωνία No.4 (1899-1901/1902–1910) – Σε μεταγραφή για ορχήστρα δωματίου. 

Ι. Bedächtig, nicht eilen
ΙΙ. In gemächlicher Bewegung, ohne Hast
III. Ruhevoll, poco adagio 
IV. Wir geniessen die Himmlischen Freuden. Sehr behaglich

Elisabeth Freyhoff: σοπράνο 
Joshua Weilerstein: διεύθυνση 

"Kalamata Festival Orchestra": André Cebrián Garea (φλάουτο), María Alba Carmona Tobella (όμποε), Miquel Ramos Salvadó (κλαρινέτο), María José García Zamora (φαγκότο), Antonio Lagares Abeal (κόρνο), Θοδωρής Βαζάκας (κρουστά), Κώστας Σερεμέτης (κρουστά), Lidia Nochovska (πιάνο), Γιάννης Σύμκο (αρμόνιο), Pablo Hernán Benedí (βιολί), Verena Chen (βιολί), Ηλίας Σδούκος (βιόλα), Indira Rahmatulla (βιολοντσέλο), Rodrigo Moro (κοντραμπάσο).    

Το πρόγραμμα θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη, 28 Ιουλίου στις 9 μ.μ. στο Μέγαρο Χορού Καλαμάτας (Κεντρική Σκηνή)

Διαβάστε Επίσης

Λίγα λόγια για τη σοπράνο Elisabeth Freyhoff

Η σοπράνο Elisabeth Freyhoff γεννήθηκε στην Τιφλίδα της Γεωργίας. Ενώ ήταν ακόμη παιδί, η οικογένειά της μετακόμισε στο Kehl, μία μικρή πόλη που συνορεύει με το Στρασβούργο, όπου έλαβε γαλλογερμανική εκπαίδευση. Κατά τη διάρκεια των δύο τελευταίων σχολικών της ετών, η Freyhoff ξεκίνησε για πρώτη φορά τις σπουδές της στο τραγούδι στο Freiburg Musikhochschule στη "Freiburg Academy for Young Musicians" με την καθηγήτρια Angela Nick. Μετά την αποφοίτησή της το 2017, ξεκίνησε το πτυχίο της με την KS Prof. Christiane Iven στο HMT Munich, ολοκληρώνοντας και ένα μεταπτυχιακό στο συναυλιακό τραγούδι με την καθηγήτρια Iven, καθώς και με τη Sabine Lahm.

Elisabeth Freyhoff

Η Freyhoff έχει ήδη εμφανιστεί σε δύο καλοκαιρινές παραγωγές της Όπερας Δωματίου του Μονάχου: 2019 στο ρόλο του "Stars Otis" στην όπερα απομίμησης "The Canterville Ghost" και το 2020 στον πρωταγωνιστικό ρόλο της "Καρολίνα" στον "Μυστικό γάμο" του Domenico Cimarosa ("Il matrimonio segreto"). Την ίδια χρονιά, έκανε το ντεμπούτο της στο ρόλο της "Σερπετα" στο "La finta giardiniera" του Mozart και τον επόμενο χρόνο εμφανίστηκε ξανά στη σκηνή ως "Παμινα" στον "Μαγικό Αυλό", στο Reaktorhalle του Μονάχου. Έχει συνεργαστεί με διάσημες ορχήστρες, όπως η Φιλαρμονική της Βρέμης και η Deutsche Kammerphilharmonie Bremen, υπό τη μουσική διεύθυνση του Joshua Weilerstein. Έχει εμφανιστεί σε χώρους υψηλού κύρους, όπως η αίθουσα συναυλιών της Βρέμης "Die Glocke" το 2017, το φεστιβάλ της Βαϊμάρης "MelosLogos" και το "Château de Pourtalès" στο Στρασβούργο το 2019, καθώς και στην κατοικία και ίδρυμα Μότσαρτ στο Σάλτσμπουργκ και στη Philharmonie im Gasteig στο Μόναχο το 2021. Η Freyhoff έχει συμμετάσχει σε masterclasses με καταξιωμένους τραγουδιστές, όπως οι Julian Prégardien, Okka von der Damerau, Daniel Behle και Ian Bostridge και είναι υπότροφος του "Studienstiftung des Deutschen Volkes" από το 2020.

Το Φεστιβάλ διοργανώνεται από τον Δήμο Καλαμάτας, την Κοινωφελή Επιχείρηση ΦΑΡΙΣ του Δήμου Καλαμάτας και το Δημοτικό Ωδείο Καλαμάτας και τελεί υπό τη χορηγία και αιγίδα του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού και της Περιφέρειας Πελοποννήσου. Μέγας Χορηγός του Φεστιβάλ είναι το Ίδρυμα Γεωργίου και Βικτωρίας Καρέλια και χορηγοί είναι, επίσης, η Ισπανική Πρεσβεία και το Instituto Cervantes στην Αθήνα. Το Φεστιβάλ υποστηρίζεται τέλος, από τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων των Μαθητών και Φίλων των Δημοτικών Καλλιτεχνικών Σχολών Καλαμάτας "ΤΕΡΨΙΣ". Οι Διεθνείς Μουσικές Ημέρες Καλαμάτας είναι επιπλέον διακεκριμένες με την αναγνώριση ποιοτικών φεστιβάλ τέχνης EFFE LABEL 2022-2023.

Το πλήρες και αναλυτικό πρόγραμμα του φεστιβάλ μπορείτε να το βρείτε εδώ.
Μπορείτε να δείτε περισσότερα για τις ​​Διεθνείς Μουσικές Ημέρες Καλαμάτας 2022 εδώ.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Μουσική

Η Νένα Βενετσάνου μοιράζει κι άλλες "Σκληρές βιολέτες" στο Ρουφ

Η μουσική παράσταση όπου θα ακούσουμε μελοποιημένη γυναικεία ποίηση του εικοστού αιώνα επιστρέφει για τέσσερις μόνο Τετάρτες.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
02/10/2025

Tribute to Theodorakis: Ένα μουσικό ταξίδι από την Ελλάδα στην Ολλανδία

Ο Μίκης Θεοδωράκης ταξιδεύει ξανά στην Ευρώπη μέσα από μια συγκλονιστική μουσική παράσταση που γεφυρώνει εποχές, χώρες και πολιτισμούς.

Οι Cash Coban & Giggs στο Saskepticism Festival 2025

O Saske ετοιμάζει μια μεγάλη hip hop βραδιά στο Κλειστό Γήπεδο Μπάσκετ OAKA.

Μήπως ήρθε η ώρα να κάνεις cancel το Spotify;

Ποιες είναι οι εναλλακτικές των ακροατών όσο οι ανησυχίες σχετικά με την εκμετάλλευση καλλιτεχνών και τις ηθικές συνέπειες των επιχειρηματικών πρακτικών της πλατφόρμας εντείνονται;

Η πολυσυζητημένη 'Κασσάνδρα' φέρνει όπερα με τόλμη και επικαιρότητα στη Λυρική

Η παράσταση των Pablo Ortiz & Sergio Blanco ξανανεβαίνει στην Αθήνα (στην Εναλλακτική Σκηνή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής), με την ομηρική ηρωίδα της Τροίας να έρχεται στον 21ο αιώνα, μιλώντας μας για τη μοναξιά και την επιθυμία για κατανόηση.

O Οκτώβριος μέσα από 10 συναυλίες

Robbie Williams, Marc Almond, Public Service Broadcasting, All Them Witches και όσοι ακόμα καταφτάνουν από το εξωτερικό και θα μας απασχολήσουν τις επόμενες μέρες.

Τουρνάς, Μπακιρτζής, Πλάτωνος: Όταν έπαιξαν για τα παιδιά και τα εγγόνια τους

Τρεις μέρες μόνο μουσική. Από το Αγοραφοβικό Φεστιβάλ μέχρι τα Φ Hill Sessions, το προηγούμενο αθηναϊκό τριήμερο εξελίχθηκε σε μια ρυθμική σκυταλοδρομία μεταξύ Πλύφα και Δώρας Στράτου· μεταξύ "Αρζεντίνας" και "πτήσης 201 για Βουδαπέστη", ενώ στα ακουστικά έπαιζε: "Ας μπορούσα για λίγο να μπω στην καρδιά σου".