Ο Μεσολαβητής

2

Θρίλερ με στιβαρό αφηγηματικό ρυθμό και καλοστημένη ίντριγκα, το οποίο χάνει τη συγκέντρωσή του όταν επιστρατεύει φλασάτες ανατροπές και κοινότοπες καταδιώξεις. | Powered by Uber.

Ο Μεσολαβητής

Θα είχε ενδιαφέρον να μάθουμε αν άνθρωποι σαν τον πρωταγωνιστή του "Μεσολαβητή" υπάρχουν πραγματικά. Ερμηνευμένος από τον γνωστό μας Βρετανοπακιστανό Ριζ Αχμέντ ("Ήχος Από Μέταλλο", "Το Φοινικικό Σχέδιο"), βραβευμένο με Όσκαρ μικρού μήκους και πετυχημένο ράπερ, ο Ας είναι ένας μοναχικός άντρας με παρελθόν εθισμού στο αλκοόλ, ο οποίος δουλεύει ως "μεσολαβητής". Κρατώντας την ταυτότητά του μυστική και προστατευμένος από ένα αυστηρό πρωτόκολλο επικοινωνίας με τους ενδιαφερομένους, κινείται ως ενδιάμεσος διαπραγματευτής μεταξύ εταιρειών με σκοτεινά μυστικά και ατόμων (συνήθως υπαλλήλων τους) που απειλούν να τα φέρουν στη δημοσιότητα. Τα τελευταία του εμπιστεύονται το πολύτιμο και επικίνδυνο υλικό κι εκείνος κλείνει τη συμφωνία που θα ικανοποιεί και τα δύο μέρη. Όπως στην περίπτωση του Χόφμαν, ο οποίος στην αρχή της ταινίας εκβιάζει μια φαρμακευτική πολυεθνική με μια αποκαλυπτική εμπιστευτική έκθεση, αντίγραφο της οποίας κρατάει κι ο Ας για εξασφάλιση της… μακροβιότητας του πελάτη του. Όπως στην περίπτωση της βιοχημικού Σάρα Γκραντ, η οποία έχει στην κατοχή της ενοχοποιητικά στοιχεία για μια μεγάλη εταιρία τροφίμων. Μόνο που για χάρη της ο Ας θα αναγκαστεί να παραβιάσει το λεπτομερές, μεθοδικό modus operandi του, για να βρεθεί παγιδευμένος σε έναν ιστό παραπλανητικών μεθοδεύσεων.


Αξιόπιστος αφηγητής και γνώστης των κινηματογραφικών ειδών, ο Βρετανός Ντέιβιντ Μακένζι μπορεί, αν διαθέτει το κατάλληλο σεναριακό υλικό, να παραδώσει ενδιαφέροντα σκηνοθετικά αποτελέσματα (ο σέξι "Νεαρός Αδάμ", το δράμα φυλακών "Γροθιές στους Τοίχους", το υποδειγματικό νεογουέστερν "Πάση Θυσία"). Εδώ εμπνέεται από τα πολιτικά θρίλερ των 70s και τον Μπράιαν ντε Πάλμα για να στήσει ένα συνωμοσιολογικό θρίλερ στιβαρού ρυθμού και αξιόπιστης ίντριγκας (διά χειρός του πρωτοεμφανιζόμενου Τζάστιν Πιαζέκι), το οποίο εστιάζει στην αστική μοναξιά, την τεχνολογική "απανθρωποποίηση" και τους κοινωνικά περιθωριοποιημένους χαρακτήρες. Σταδιακά, όμως, αρχίζει να ανεβάζει ταχύτητα και να χάνει τη συγκέντρωσή του, πριμοδοτώντας την prêt-à-porter δράση εις βάρος της ατμόσφαιρας, η οποία θα εξατμιστεί όταν αρχίσουν να σκάνε και οι φλασάτες σεναριακές ανατροπές.

ΗΠΑ. 2024. Διάρκεια: 112΄. Διανομή: THE FILM GROUP 

Περισσότερες πληροφορίες

Ο Μεσολαβητής

Relay
2
  • Θρίλερ
  • 2024
  • Διάρκεια: 112 '
  • Ντέιβιντ Μακένζι

Κρατώντας την ταυτότητά του μυστική, ο Ας είναι ένας κορυφαίος μεσολαβητής μεταξύ εταιρειών με σκοτεινά μυστικά και ατόμων που απειλούν να τα φέρουν στη δημοσιότητα. Ακολουθεί πιστά ένα αυστηρό σύνολο κανόνων, το οποίο θα αναγκαστεί να παραβιάσει όταν θα πρέπει να προστατέψει τη ζωή μιας πελάτισσάς του.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Μαύρη Φάλαινα

Ο άνθρωπος και η φύση, το παρελθόν και το παρόν, αλλά και ένας πραγματικός κι ένας αόρατος κόσμος αντιπαρατίθενται σε ένα ατμοσφαιρικό θρίλερ τυλιγμένο σε βαθύ υπαρξιακό μυστήριο. | Powered by Uber.

ΓΡΑΦΕΙ: ΧΡΗΣΤΟς ΜΗΤΣΗς
18/09/2025

Έρωτας στη Βαρκελώνη

Τα κλισέ της ρομαντικής δραμεντί λειτουργούν αποτελεσματικά και αβίαστα, φιλτραρισμένα μέσα από ένα προσεγμένο σενάριο, τρυφερά συναισθήματα και έναν γήινο πρωταγωνιστικό χαρακτήρα. | Powered by Uber.

Μολυβένιος Στρατιώτης

Ετοιματζίδικη, δευτεροκλασάτη περιπέτεια, η οποία γυρίστηκε στη Βόρεια Ελλάδα και θυμίζει εποχές βιντεοκασέτας. | Powered by Uber.

Ο Γελωτοποιός 2

Κακοφτιαγμένο και φτηνό, σε κάθε επίπεδο, slasher, το οποίο χαραμίζει με τον ερασιτεχνισμό του κάθε υποψία ενδιαφέρουσας ιδέας. | Powered by Uber.

Το Παιδί-Αστραπή και ο Τιγρούλης

Ένα προσχηματικό στόρι και ένα ασύνταχτο σενάριο προσπαθούν να στηρίξουν μια κοινότοπη, ανώδυνη οικολογική καταγγελία. | Powered by Uber.

Ο Ντάνιελ Ντέι-Λιούις στην Αθήνα και τις 31ες Νύχτες Πρεμιέρας!

Επιστρέφει στην πόλη ο οσκαρικός ηθοποιός με αφορμή το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας.

Γιατί οι 31ες Νύχτες Πρεμιέρας δε θα είναι όπως τις έχουμε συνηθίσει;

Όσα ακούστηκαν για το φετινό Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας στη συνέντυξη Τύπου δεν ήταν καθόλου ενθαρρυντικά.