Killerwood

2,5

Σινεφίλ σάτιρα η οποία δοκιμάζει την αντοχή διάφορων κινηματογραφικών ειδών. Έχει ιδέες, αυτές όμως ξεχειλίζουν και δεν επιτρέπουν στην αφήγηση να βρει σωστό τόνο και σταθερή κατεύθυνση. | Powered by Uber.

Killerwood 44

Ο Τίτος είναι ένας νεαρός σκηνοθέτης ο οποίος φιλοδοξεί να γυρίσει την πρώτη ελληνική ταινία με ήρωα έναν serial killer. "ΟΚ, εντάξει. Μπορεί να μην είναι η πρώτη, αλλά είναι σίγουρα η πρώτη σοβαρή απόπειρα να προσεγγίσουμε αυτό το θέμα", δηλώνει με μια δόση αυταρέσκειας. Αποτελεί ένα αυτοσαρκαστικό alter ego του Χρήστου Μασσαλά, ο οποίος μετά το αλμοδοβαρικών αποχρώσεων "Broadway" επανέρχεται με ακόμα μεγαλύτερη αποδομητική διάθεση απέναντι σε κινηματογραφικές ταυτότητες και είδη. Θέλει να μιλήσει για το ίδιο το σινεμά, και το σύγχρονο ελληνικό σινεμά πιο συγκεκριμένα, ανακατεύοντας εξ αρχής όλα όσα ο θεατής θα μπορούσε να εκλάβει ως δεδομένα. Έτσι, ξεκινάει με μια ταινία-μέσα-στην-ταινία.


Παρακολουθούμε λοιπόν ένα είδος making of του "Killerwood" που ετοιμάζει ο Τίτος και το οποίο έχει για ήρωές του την Έλενα, φοιτήτρια δημοσιογραφίας, η οποία συζεί με τον κινηματογραφιστή Γιάννη παρ’ όλο που οι δυο τους έχουν πάψει πλέον να είναι ζευγάρι. Κι ενώ ο τελευταίος είναι πωρωμένος με τα slasher movies και θέλει να γυρίσει μια ταινία με… serial killer, στην Αθήνα γίνεται μια σειρά ανεξιχνίαστων φόνων, πιθανότατα από τον ίδιο δράστη. Μια υπόθεση την οποία θέλει να διαλευκάνει η Έλενα, ξεκινώντας μια ριψοκίνδυνη, όπως θα αποδειχθεί, έρευνα.


Τα επίπεδα αναπαράστασης, άρα και σύγχυσης ανάμεσα στην αλήθεια και το ψέμα, διαρκώς πολλαπλασιάζονται, μυθοπλασία και πραγματικότητα συγχέονται και οι ιδέες του Μασσαλά ξεχειλίζουν. Με τη δυναμική τους δίνουν σ’ αυτό το πηγαινέλα μια παιχνιδιάρικη αύρα, αλλά από ένα σημείο και ύστερα το μετα-σχόλιο, χάνοντας την αίσθηση του μέτρου, αποσυντονίζει την –όποια– βασική πλοκή, αλλά και την αφήγηση, η οποία αγωνίζεται να βρει σωστό τόνο και σταθερή κατεύθυνση. Καθώς τα κλεισίματα του ματιού γίνονται… τικ, το κωμικό mockumentary ασθμαίνει για να παραμείνει στο ίδιο τέμπο με το αγωνιώδες θρίλερ κι είναι μόνο η σκηνοθετική επιδεξιότητα του Μασσαλά, η οποία συγκρατεί αυτήν τη σινεφίλ σάτιρα προτού εκτροχιαστεί, με μια μεγαλόστομη, ανεξέλεγκτη κορύφωση.

Ελλάδα. 2024. Διάρκεια: 84΄. Διανομή: WEIRD WAVE

Περισσότερες πληροφορίες

Killerwood

2,5
  • Σινεφίλ
  • 2024
  • Διάρκεια: 84 '
  • Χρήστος Μασσαλάς

Ο Τίτος είναι ένας νεαρός σκηνοθέτης που ετοιμάζει την καινούργια του ταινία. Ένα θρίλερ για μια σειρά ανεξιχνίαστων φόνων τους οποίους έχει πιθανότατα τελέσει ο ίδιος serial killer. Ή μήπως ανήκουν όλα στη σφαίρα της μυθοπλασίας;

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Όλες οι κριτικές των νέων ταινιών της εβδομάδας

Η άποψη του "α" για τις πρεμιέρες που παίζονται στους κινηματογράφους από τις 23 Οκτωβρίου.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
23/10/2025

Η επανέκδοση που κάνει πρεμιέρα στα σινεμά

Μια αριστοτεχνική μεταφορά ενός σπουδαίου βιβλίου επιστρέφει στις μαρκίζες.

Αχινός

Φρέσκια ματιά στη βρετανική παράδοση του κοινωνικού ρεαλισμού μέσα από ένα διαβρωτικό μείγμα τρυφερότητας και απόγνωσης, χιούμορ και βαθιάς θλίψης. Από τον πρωταγωνιστή του "Τριγώνου της Θλίψης" Χάρις Ντίκινσον. | Powered by Uber.

Springsteen: Deliver Me from Nowhere

Το χρονικό της δημιουργίας του εμβληματικού LP "Nebraska" γίνεται ένα μελαγχολικό, ταιριαστό στο ύφος του άλμπουμ biopic, το οποίο θα χρειαζόταν ένα δραματικά βαθύτερο υπόβαθρο. | Powered by Uber.

Το Φιλί της Γυναίκας Αράχνης

Μεταφορά ενός μιούζικαλ του Μπρόντγουεϊ, βασισμένο σε οσκαρική ταινία. Άνευρο, ελάχιστα πειστικό και αδέξιο στην εναλλαγή πραγματικότητας - φαντασίας, με ερμηνευτική έκπληξη τον ταλαντούχο Τόνατιου. | Powered by Uber.

Η Κατάρα του Σέλμπι Όουκς

Found footages, home videos και κλασική αφήγηση συνδυάζονται σε μια "υβριδική" ταινία τρόμου, η οποία χτίζει ατμόσφαιρα, αλλά δεν έχει στέρεο στόρι για να την υποστηρίξει. | Powered by Uber.

Τα Τέρματα του Αυγούστου

Η ανθρωπογεωγραφία μιας κινηματογραφικά αόρατης Ελλάδας αναδεικνύεται γλαφυρά μέσα από την τρυφερή ματιά σε ένα μικρόκοσμο συναρπαστικών αντιθέσεων. | Powered by Uber.