Buzzheart

1,5

Το «Τρέξε!» συναντά τον Πολάνσκι σε ένα ψυχολογικό θρίλερ, το οποίο προσπαθεί να εκβιάσει την αγωνία μέσα από μια εξωφρενικά αλλόκοτη κι ελάχιστα πειστική προϋπόθεση.

Buzzheart

Δύο δεκαετίες μετά το ολόφρεσκο ντεμπούτο του ("Hardcore"), ο Ντένης Ηλιάδης επιστρέφει στα πάτρια εδάφη. Η κινηματογραφική εμπειρία του στην άλλη άκρη του Ατλαντικού αποδείχθηκε πολύπαθη, μιας και το πετυχημένο ριμέικ του "Το Τελευταίο Σπίτι Αριστερά" (2009) ακολούθησαν τρεις ταινίες φαντασίας και τρόμου ("Plus One", "Delirium", "He's Out There") με προβλήματα διανομής και ψυχρή κριτική υποδοχή. Αλλαγή γλώσσας και μεγέθους παραγωγής, όμως, δεν σημαίνει και αλλαγή στιλ, με τον Ηλιάδη να επιμένει στο είδος του θρίλερ, ξεκινώντας την ιστορία του με μια παράξενη συνάντηση, η οποία γεννά αμφιβολίες και υποσχέσεις: ο Αργύρης είναι ένας ντροπαλός νεαρός που επισκέπτεται ένα "στούντιο μασάζ", όπου δέχεται τις περιποιήσεις της όμορφης Μαίρης. Μαζεύοντας το κουράγιο του, της ζητάει ραντεβού και εκείνη αμέσως τον προσκαλεί να περάσουν το τριήμερο της Καθαρής Δευτέρας στο οικογενειακό της εξοχικό. Φτάνοντας στο απομονωμένο οίκημα, όμως, ο Αργύρης θα βρεθεί μπροστά σε απανωτές εκπλήξεις, οι οποίες αρχίζουν από την προειδοποίηση των γονιών της Μαίρης πως η κόρη τους αντιμετωπίζει ψυχολογικά προβλήματα και προκειμένου να βεβαιωθούν πως αυτός είναι ο κατάλληλος σύντροφός της, θα πρέπει να τον υποβάλλουν σε μια σειρά από τεστ συμπεριφοράς.


Για ακόμα μία φορά, ο Ηλιάδης, ο οποίος όπως στο "Hardcore" και το "Plus One" υπογράφει και το σενάριο, ρίχνει τους νεαρούς, αθώους ήρωές του σε έναν κυνικό κόσμο ενηλίκων, ο οποίος θα τους παγιδεύσει σε έναν κύκλο ψυχολογικής και σωματικής βίας. Εδώ, μέσα από μια επιστημονικοφανή διαδικασία απανθρωποποίησης, η οποία ξεκινά ως απειλητική παραξενιά και εξελίσσεται, καθώς το "Τρέξε!" συναντά τον Πολάνσκι, σε μια εξωφρενικά αλλόκοτη κι ελάχιστα πειστική συνθήκη. Έξυπνα ευρήματα μένουν ανεκμετάλλευτα (η λεκάνη στο υπνοδωμάτιο), οι διαρκείς ασυνέχειες της πλοκής ξεκουρδίζουν την αφηγηματική συνέπεια και οι αμήχανες ερμηνείες επιτείνουν τη σύγχυση. Η επιδέξια, ατμοσφαιρική σκηνοθεσία πολεμά μόνη εναντίον όλων, αλλά οι τελικές εξηγήσεις, πολλές μέσα από την ευκολία των φλασμπάκ, επιβάλλουν ένα εκβιαστικά βολικό φινάλε και αφήνουν ξεκρέμαστη κάθε ενδιαφέρουσα αλληγορία.

 

Ελλάδα. 2024. Διάρκεια: 110΄. Διανομή: ΣΠΕΝΤΖΟΣ FILM

Περισσότερες πληροφορίες

Buzzheart

1,5
  • Θρίλερ
  • 2024
  • Διάρκεια: 110 '
  • Ντένης Ηλίαδης

Όταν ο Αργύρης γνωρίζει τη Μαίρη σε ένα «στούντιο μασάζ», της ζητά ραντεβού και εκείνη του προτείνει να τη συνοδεύσει σε μια τριήμερη εκδρομή στο απομονωμένο εξοχικό των γονιών της, όπου τον περιμένουν μια σειρά από εκπλήξεις.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Αυτές είναι οι νικήτριες ταινίες των 31ων Νυχτών Πρεμιέρας

Ανακαλύψτε τα φιλμ που απέσπασαν τις δάφνες του Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
13/10/2025

Τι νέο θα δεις στους κινηματογράφους από αυτή την Πέμπτη

Όλες οι ταινίες που κάνουν πρεμιέρα στις αίθουσες στις 16/10.

Όλα όσα είπε ο Ντάνιελ Ντέι-Λιούις στις 31ες Νύχτες Πρεμιέρας

Μαζί με το γιο του Ρόναν και τη Δάφνη Οικονόμου, ο οσκαρικός ηθοποιός βρέθηκε στην Αθήνα για την πρεμιέρα της "Ανεμώνης".

Όλα όσα περιμένουμε να δούμε στο 13ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Χανίων

Μία μεγάλη γιορτή του κινηματογράφου επιστρέφει μέσα από ένα ποικιλόμορφο πρόγραμμα.

Η αμίμητη Νταϊάν Κίτον μέσα από 5 καθοριστικές ταινίες

Μια λίστα τίτλων που αποδεικνύουν γιατί δε θα υπάρξει καμία άλλη ηθοποιός σαν την οσκαρική Αμερικανίδα.

Η Production Designers Week Greece 2025 φωτίζει το μέλλον της σκηνογραφίας

Η σκηνογραφία του μέλλοντος αποκαλύπτεται στο Ρομάντσο, μέσα από ένα πάνελ όπου η τέχνη συνομιλεί με τα SFX, το 3D και την τεχνητή νοημοσύνη.

Οι ταινίες που έρχονται στις αίθουσες την Πέμπτη 16 Οκτωβρίου

Χρυσός Φοίνικας, Λούκα Γκουαντανίνο, Κιάνου Ριβς και Ίθαν Χοκ προσεχώς στις μαρκίζες των κινηματογράφων.