Κραυγή Σιωπής

1,5

Ξεδοντιασμένο ριμέικ ενός ευρηματικού και «αγκαθωτού» δανέζικου θρίλερ, το οποίο διασκευάζεται επί το εμπορικότερο, δίνοντας συγκαταβατική προτεραιότητα στην προβλέψιμη δράση.

Κραυγή Σιωπής

Οι καιροί αλλάζουν, οι κινηματογραφικοί θεατές γίνονται ολοένα τολμηρότεροι, το ταμείο, όμως, συνεχίζει να διατηρεί τους δικούς του νόμους. Ή έτσι νομίζουν πολλοί, διστάζοντας να απομακρυνθούν από την πεπατημένη. Όπως ο Τζέιμς Γουάτκινς ("Η Γυναίκα με τα Μαύρα"), ο οποίος αποφασίζει να διασκευάσει ένα ευρηματικό και "αγκαθωτό" δανέζικο θρίλερ του 2022. Το "Speak no Evil" του Κρίστιαν Τάφντρουπ, το οποίο κρατώντας ιδέες από το "Funny Games" του Μίκαελ Χάνεκε έκανε αίσθηση για την κυνική απαισιοδοξία του και τη μεθοδικότητα με την οποία χτίζει ένα ανησυχητικό σασπένς, επιβεβαιώνοντας σκηνή τη σκηνή τα χειρότερα προαισθήματά σου.


Το αγγλόφωνο σινε-αδελφάκι του δεν απομακρύνεται πολύ από το σκανδιναβικό manual, περιγράφοντας τη συνάντηση μιας τριμελούς οικογένειας Αμερικανών, οι οποίοι κάνουν τις διακοπές τους στην Ιταλία, με ένα ζευγάρι Βρετανών με ένα αγοράκι που δεν μπορεί να μιλήσει. Οι τελευταίοι τούς καλούν στο εξοχικό τους για ένα σαββατοκύριακο στην αγγλική εξοχή, το οποίο θα αρχίσει ειδυλλιακά. Η παράξενη συμπεριφορά των οικοδεσποτών, όμως, θα προβληματίσει τους αμήχανους επισκέπτες, η μικρή κόρη των οποίων αρχίζει να καταλαβαίνει πως το αγοράκι προσπαθεί να την προειδοποιήσει για ένα σοβαρό, άκρως επικίνδυνο μυστικό.


Μέχρι την τελική αποκάλυψη της σοκαριστικής αλήθειας, ο αναβαθμισμένος ρόλος των παιδιών είναι η σημαντικότερη διαφοροποίηση του αγγλόφωνου ριμέικ από το δυσοίωνο πρωτότυπό του. Εκεί, όμως, που ο Τάφντρουπ το οδηγεί σε μια μετωπική, ανατριχιαστική αντιπαράθεση της αμφισβήτησης της κομφορμιστικής (μικρο)αστικής ηθικής με τη σκοτεινή πλευρά που κρύβει η γοητεία της macho υπεροχής (μια σύγχρονη πολιτικοκοινωνική αντίφαση), ο φρόνιμος Γουάτκινς επιλέγει τη συγκαταβατική κορύφωση ενός κοινότοπου action thriller, ξεδοντιάζοντας τη δυναμική μιας σαρκαστικής (χιούμορ υπάρχει) και θρασύτατης σάτιρας.

ΗΠΑ. 2024. Διάρκεια: 110΄. Διανομή: TANWEER

Περισσότερες πληροφορίες

Κραυγή Σιωπής

Speak no Evil
1,5
  • Θρίλερ
  • 2024
  • Διάρκεια: 110 '
  • Τζέιμς Γουάτκινς

Μια τριμελής οικογένεια Αμερικανών γνωρίζει στις διακοπές της ένα ζευγάρι Βρετανών με ένα αγοράκι που δεν μπορεί να μιλήσει. Οι τελευταίοι τούς καλούν στο εξοχικό τους για ένα σαββατοκύριακο στην αγγλική εξοχή, το οποίο θα αρχίσει ειδυλλιακά, αλλά γρήγορα θα πάρει μια απρόσμενη, ανατριχιαστική τροπή.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Αν Είχα Πόδια θα σε Κλοτσούσα

Η αποστομωτική, οσκαρικής εμβέλειας ερμηνεία της Ρόουζ Μπερν δίνει παλμό, νεύρο και συναίσθημα σε ένα αγχωτικό ψυχολογικό θρίλερ πάνω στη σύγχρονη, κοινωνικά καταπιεστική έννοια της γυναικείας ταυτότητας. | Powered by Uber.

ΓΡΑΦΕΙ: ΧΡΗΣΤΟς ΜΗΤΣΗς
11/12/2025

Misericordia

Τα ανθρώπινα πάθη, η ενοχή, η αμαρτία και η ευσπλαχνία (misericordia) δίνουν μια μάχη επικράτησης σε ένα υπόγειας έντασης και σαρκαστικής επίγευσης ψυχολογικό θρίλερ. | Powered by Uber.

Ρενουάρ

Mινιμαλιστικό δράμα ελλειπτικής πλοκής, το οποίο, κρατώντας πάντα τα πόδια του στο έδαφος, αφήνει τις ονειρικές εικόνες του να παρασύρουν το θεατή σε μια μελαγχολικά συγκινητική διαδρομή ως την πόρτα της ενηλικίωσης. | Powered by Uber.

Ο Βασιλιάς των Βασιλιάδων: Μια Ιστορία Από τον Κάρολο Ντίκενς

Βασικά μαθήματα θρησκευτικών για αρχάριους μέσα από μια αδρά σκιτσαρισμένη (κυριολεκτικά), συνοπτική εκδοχή της Καινής Διαθήκης. | Powered by Uber.

Keeper

Ατμοσφαιρικό μεν, απίστευτα ασυνάρτητο δε θρίλερ μεταφυσικού τρόμου, το οποίο ποζάρει και ως αντιρομαντική, αντισεξιστική, αλλά και ταξική καταγγελία. | Powered by Uber.

Το Δέντρο που Πληγώναμε

Λυρική και νοσταλγική ιστορία ενηλικίωσης, από τις τρυφερότερες του ελληνικού σινεμά, σε κερδίζει με την αφοπλιστικά "ναΐφ" ματιά της σε έναν κόσμο που έχει οριστικά χαθεί. | Powered by Uber.

"Ξανασταυρώνεται": Το εμβληματικό μυθιστόρημα του Νίκου Καζαντζάκη μεταφέρεται στη μεγάλη οθόνη

Το "α" ταξίδεψε στα Χανιά για να επισκεφθεί τα γυρίσματα της πρώτης ταινίας μεγάλου μήκους του Θοδωρή Παπαδουλάκη.