Φύλακες του Γαλαξία 3

2

Μια προσχηματική, παραγεμισμένη εφέ, χαβαλέ και ποπ/ροκ επιτυχίες ιστορία γίνεται το όχημα αποχαιρετισμού(;) μιας διασκεδαστικής ομάδας υπερηρώων.

Fylakes tou galaxia 3

Οι "Φύλακες του Γαλαξία" του 2014 ήταν ένα τολμηρό στοίχημα για αμφότερες Marvel και Disney, οι οποίες επένδυσαν 170 εκατομμύρια δολάρια (χωρίς το μάρκετινγκ) σ’ ένα όχι ιδιαίτερα δημοφιλές κόμικς κι έναν ανεξάρτητο νεαρό σκηνοθέτη/σεναριογράφο με μόλις ένα θρίλερ τρόμου ("Slither") και μια υπερηρωική… παρωδία ("Super") στο βιογραφικό του. Αλλά ο Τζέιμς Γκαν έκανε ολότελα δικό του το πρότζεκτ και πιστώθηκε στον μέγιστο βαθμό την επιτυχία της ταινίας (773,4 εκατ. παγκόσμιες εισπράξεις) και του σίκουελ (863,8 εκατ.). Ενώ προετοίμαζε το θεαματικό κλείσιμο της τριλογίας, τον πρόλαβε αφενός η πανδημία και αφετέρου μια σειρά αμφιλεγόμενων αναρτήσεών του στο Twitter, που ανάγκασαν την Disney να τον απολύσει. Εκείνος ασχολήθηκε με το (αποτυχημένο) σίκουελ/reboot του "The Suicide Squad" (2021), αλλά "Φύλακες…" χωρίς Γκαν γίνονται; Δεν γίνονται. Γι’ αυτό και το στούντιο τον επαναπροσέλαβε για τον δέοντα αποχαιρετισμό στη διασκεδαστική παρέα του Σταρ Λορντ.


Αυτή, προς το παρόν, έχει περιέλθει σε απραξία, με τον Πίτερ Κουίλ να βρίσκεται σε κατάθλιψη για το θάνατο της Γκαμόρα (στο "Εκδικητές: Ο Πόλεμος της Αιωνιότητας"), τον οποίο προσπαθεί να ξεπεράσει πίνοντας. Ώσπου εμφανίζεται ένας νέος εχθρός: ο ανίκητος και σατανικός επιστήμονας Υψηλός Διαμορφωτής, ο οποίος στέλνει τον Μάγο να απαγάγει τον Ρόκετ, τραυματίζοντάς τον σοβαρά. Για να μπορέσει να σωθεί, πρέπει να βρεθεί ένα αντικλείδι που έχει να κάνει με το παρελθόν του ρακούν, αναγκάζοντας τους Φύλακες να ξεκινήσουν μια διαστημική οδύσσεια απελπισμένης αναζήτησης.


Μια προσχηματική, παραγεμισμένη εφέ, χαβαλέ και ποπ/ροκ επιτυχίες ιστορία γίνεται το όχημα για μια φαντασμαγορική περιπέτεια χωρίς ιδιαίτερη αφηγηματική συνοχή, αλλά με την υπογραφή του Γκαν φαρδιά πλατιά στην ούγια. Το χιούμορ και τα μπουνίδια εναλλάσσονται επιδέξια, οι χαρακτήρες προλαβαίνουν να "ανασάνουν", κάποια στιγμή οι υποπλοκές γίνονται κουβάρι και ο καταιγιστικός ρυθμός ασθμαίνει, αλλά όλη αυτή η σινε-πουτίγκα (μέχρι και πολιτικές "μπηχτές" στριμώχνονται) είναι σαφές ότι απευθύνεται στους φανατικούς της εναλλακτικής υπερηρωικής ομάδας, οι οποίοι οριακά θα… συγκινηθούν.

ΗΠΑ. 2023. Διάρκεια: 150΄. Διανομή: FEELGOOD ENT.

Περισσότερες πληροφορίες

Φύλακες του Γαλαξία 3

Guardians of the Galaxy Vol. 3
2
  • Περιπέτεια
  • 2023
  • Διάρκεια: 150 '
  • Τζέιμς Γκαν

Ο Πίτερ Κουίλ θρηνεί το χαμό της Γκαμόρα και οι Φύλακες έχουν πέσει σε απραξία. Ώσπου εμφανίζεται ένας νέος εχθρός: ο σατανικός και ανίκητος Υψηλός Διαμορφωτής, ο οποίος προσπαθεί να απαγάγει τον Ρόκετ, τραυματίζοντάς τον σοβαρά.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

76ο Φεστιβάλ Καννών 2023: Χρυσός Φοίνικας στην "Ανατομία Μιας Πτώσης"

Η Ζιστίν Τριέ έγινε η τρίτη σκηνοθέτρια στην ιστορία που θριαμβεύει στην Κρουαζέτ. Δείτε αναλυτικά όλους τους νικητές.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
27/05/2023

76ο Φεστιβάλ Καννών: φαβορί και αουτσάιντερ

Στην τελική ευθεία για την απονομή των βραβείων όλα είναι ακόμα ανοιχτά, ενώ το ελληνοβρετανικό "How to Have Sex" αναδείχτηκε καλύτερη ταινία στο τμήμα "Ένα Κάποιο Βλέμμα".

Ο Ζερόμ Σαλ μάς εξηγεί τη "Μέθοδο Κομπρομάτ"

Ο στιλίστας Γάλλος σκηνοθέτης μιλάει για το περιπετειώδες θρίλερ του με τον Ζιλ Λελούς, βασισμένο σε αληθινά γεγονότα.

"Barbie": Στο νέο τρέιλερ η Μάργκο Ρόμπι παθαίνει πανικό

Ως μια ξέφρενη περιπέτεια συστήνεται η πολυαναμενόμενη ταινία της Γκρέτα Γκέργουιγκ που υπόσχεται γέλιο αλλά και συγκίνηση.

76ο Φεστιβάλ Καννών: Στο "Asteroid City" με ιταλικό διαβατήριο

Συνωστισμός Ιταλών σκηνοθετών και Αμερικανών σταρ στην Κρουαζέτ, η οποία υποδέχτηκε πολλούς φεστιβαλικούς γνώριμους από το παρελθόν.

Όταν η Τίνα Τέρνερ προκάλεσε χάος στο "Mad Max"

Με αφορμή την απώλεια της εμβληματικής ηθοποιού θυμόμαστε τις λίγες, αλλά χαρακτηριστικές κινηματογραφικές εμφανίσεις της.

Ο Νίκος Πάστρας μάς ξεναγεί στα παρασκήνια των "Μπάσταρδων"

Δείτε τις απίθανες polaroids από τα γυρίσματα του ντεμπούτου του σκηνοθέτη, τις οποίες εμπιστεύτηκε αποκλειστικά στο "α".