Whitney Houston: I Wanna Dance with Somebody

1,5

«Μελάτο» biopic που σπαταλά χρόνο (146΄) και νότες σε μια άχρωμη, μονοδιάστατη αγιογραφία, η οποία απευθύνεται αποκλειστικά στους φαν της διάσημης ποπ σταρ.

Whitney_Houston_I_wanna_dance_with_somebody

Στην ατέλειωτη σειρά των pop culture - και pop music - ειδώλων τα οποία βιογραφούνται το ένα μετά το άλλο στη μεγάλη οθόνη, σειρά παίρνει τώρα η Γουίτνεϊ Χιούστον. Μια από τις πιο διασημότερες τραγουδίστριες όλων των εποχών, με πάμπολλα εμπορικά ρεκόρ, διαδοχικές καλλιτεχνικές διακρίσεις (Έμι, Γκράμι…) και πωλήσεις οι οποίες ξεπερνούν τα 200 εκατομμύρια αντίτυπα δίσκων παγκοσμίως. Οι εξαιρετικές ερμηνευτικές δυνατότητές της, οι οποίες της χάρισαν το προσωνύμιο "Η Φωνή", και ο πρόωρος θάνατός της (από υπερβολική δόση ναρκωτικών) στα 49 της χρόνια την εκτόξευσαν στο χώρο του μύθου, κάνοντάς την, μαζί την ταραχώδη ιδιωτική ζωή της, ιδανική πρωταγωνίστρια ενός χολιγουντιανού δράματος based on a true story.

Ο σεναριακός μετρ του είδους και υποψήφιος για τέσσερα Όσκαρ ("Η Θεωρία των Πάντων", "Η πιο Σκοτεινή Ώρα", "Οι Δυο Πάπες") Άντονι ΜακΚάρτεν ανέλαβε την προσαρμογή της βιογραφίας της σε συναρπαστική κινηματογραφική ιστορία, παραδίδοντας όμως στην απρόσωπη Κάσι Λέμονς (των αφροαμερικανικών δραμάτων "Eve’s Bayou" και "Harriet") ένα αδιάφορα υποτονικό σινε-χρονικό, ακριβώς όπως είχε κάνει και με το "Bohemian Rhapsody". Η ματιά του πάνω στη μουσική βιομηχανία, από το προσκήνιο ως το παρασκήνιό της, είναι ανέμπνευστα περιγραφική, στα (αφρο)αμερικανικά 80s και 90s μυωπική, ενώ η δραματική διαδρομή της ηρωίδας του από κορίτσι γκόσπελ χορωδιών στο Νιου Τζέρσεϊ ως την παγκόσμια αποθέωση αποδεικνύεται ολόισια, αργόσυρτη και παντελώς προβλέψιμη. Μόνη δικαιολογία; Η εμπλοκή του ιδρύματος της Γουίτνεϊ Χιούστον στη δημιουργία της ταινίας, με την νύφη της τραγουδίστριας Πατρίσια και τον ιδρυτή της δισκογραφικής Arista και μέντορά της Κλάιβ Ντέιβις να εκτελούν χρέη παραγωγού. Τι απομένει λοιπόν από αυτό το "μελάτο" biopic που σπαταλά χρόνο (146΄) και νότες σε μια άχρωμη, μονοδιάστατη αγιογραφία, η οποία απευθύνεται αποκλειστικά στους φαν της Χιούστον; Ίσως μόνον η φιλότιμη προσπάθεια της Ναόμι Άκι ("The End of the F***ing World") να μιμηθεί, με lip-synch, την επιβλητική επί σκηνής παρουσία της χαρισματικής ποπ σταρ.

ΗΠΑ. 2022. Διάρκεια: 146΄. Διανομή: FEELGOOD

Περισσότερες πληροφορίες

Whitney Houston: I Wanna Dance with Somebody

1,5
  • Δραματική
  • 2022
  • Διάρκεια: 146 '
  • Κάσι Λέμονς

Η διαδρομή της Γουίτνι Χιούστον από κορίτσι γκόσπελ χορωδιών στο Νιου Τζέρσεϊ μέχρι την κορυφή της παγκόσμιας μουσικής σκηνής.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Απόψε στην Ταινιοθήκη της Ελλάδος: Δύο ξεχωριστές ταινίες, αποκατεστημένες και προσβάσιμες για όλους

"Πικρό ψωμί" και "Μια ζωή σε θυμάμαι να φεύγεις" προβάλλονται απόψε στην Ταινιοθήκη της Ελλάδος με είσοδο ελεύθερη για το κοινό.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
19/12/2025

Οι καλύτερες ταινίες που παίζουν τώρα στα σινεμά (18-24/12)

Μια λίστα με τις ιδανικότερες προτάσεις για κινηματογραφική έξοδο αυτήν την εβδομάδα.

Ο Τζέιμς Κάμερον έχτισε τον μύθο του πολύ πριν το 'Avatar: Φωτιά και Στάχτη'

Για περισσότερα από 45 χρόνια, ο θρυλικός Καναδός σκηνοθέτης μετατρέπει το αδύνατο σε κινηματογραφική τελειότητα, αναγκάζοντας κάθε φορά Χόλιγουντ και κοινό σε βαθιά υπόκλιση.

Τελικά, αξίζει να δούμε το νέο "Avatar: Φωτιά και Στάχτη";

Με αφορμή την πρεμιέρα της τρίτης ταινίας του μπλε franchise επιστημονικής φαντασίας, εξερευνούμε τον αντι-αποικιοκρατικό (;) κόσμο του Τζέιμς Κάμερον.

Όλες οι κριτικές των νέων ταινιών της εβδομάδας

Η άποψη του "α" για τις πρεμιέρες που παίζονται στους κινηματογράφους από τις 18 Δεκεμβρίου.

Film Factory: Ένα τριήμερο κινηματογραφικών masterclasses με ελεύθερη είσοδο στην Ταινιοθήκη

Μία από τις πιο δημιουργικές και επιτυχημένες εκπαιδευτικές δράσεις της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου επιστρέφει για δέκατη τέταρτη χρονιά.

Avatar: Φωτιά και Στάχτη

Τρίτη παραλλαγή της ίδιας ακριβώς ιστορίας. Όσο όμως το θέαμα διογκώνεται προς το (ακόμα) εντυπωσιακότερο, τόσο όλα τα υπόλοιπα (χαρακτήρες, πλοκή, οικολογική αλληγορία) γίνονται απλοϊκότερα, μελοδραματικότερα και αφελέστερα. | Powered by Uber.