Whitney Houston: I Wanna Dance with Somebody

1,5

«Μελάτο» biopic που σπαταλά χρόνο (146΄) και νότες σε μια άχρωμη, μονοδιάστατη αγιογραφία, η οποία απευθύνεται αποκλειστικά στους φαν της διάσημης ποπ σταρ.

Whitney_Houston_I_wanna_dance_with_somebody

Στην ατέλειωτη σειρά των pop culture - και pop music - ειδώλων τα οποία βιογραφούνται το ένα μετά το άλλο στη μεγάλη οθόνη, σειρά παίρνει τώρα η Γουίτνεϊ Χιούστον. Μια από τις πιο διασημότερες τραγουδίστριες όλων των εποχών, με πάμπολλα εμπορικά ρεκόρ, διαδοχικές καλλιτεχνικές διακρίσεις (Έμι, Γκράμι…) και πωλήσεις οι οποίες ξεπερνούν τα 200 εκατομμύρια αντίτυπα δίσκων παγκοσμίως. Οι εξαιρετικές ερμηνευτικές δυνατότητές της, οι οποίες της χάρισαν το προσωνύμιο "Η Φωνή", και ο πρόωρος θάνατός της (από υπερβολική δόση ναρκωτικών) στα 49 της χρόνια την εκτόξευσαν στο χώρο του μύθου, κάνοντάς την, μαζί την ταραχώδη ιδιωτική ζωή της, ιδανική πρωταγωνίστρια ενός χολιγουντιανού δράματος based on a true story.

Ο σεναριακός μετρ του είδους και υποψήφιος για τέσσερα Όσκαρ ("Η Θεωρία των Πάντων", "Η πιο Σκοτεινή Ώρα", "Οι Δυο Πάπες") Άντονι ΜακΚάρτεν ανέλαβε την προσαρμογή της βιογραφίας της σε συναρπαστική κινηματογραφική ιστορία, παραδίδοντας όμως στην απρόσωπη Κάσι Λέμονς (των αφροαμερικανικών δραμάτων "Eve’s Bayou" και "Harriet") ένα αδιάφορα υποτονικό σινε-χρονικό, ακριβώς όπως είχε κάνει και με το "Bohemian Rhapsody". Η ματιά του πάνω στη μουσική βιομηχανία, από το προσκήνιο ως το παρασκήνιό της, είναι ανέμπνευστα περιγραφική, στα (αφρο)αμερικανικά 80s και 90s μυωπική, ενώ η δραματική διαδρομή της ηρωίδας του από κορίτσι γκόσπελ χορωδιών στο Νιου Τζέρσεϊ ως την παγκόσμια αποθέωση αποδεικνύεται ολόισια, αργόσυρτη και παντελώς προβλέψιμη. Μόνη δικαιολογία; Η εμπλοκή του ιδρύματος της Γουίτνεϊ Χιούστον στη δημιουργία της ταινίας, με την νύφη της τραγουδίστριας Πατρίσια και τον ιδρυτή της δισκογραφικής Arista και μέντορά της Κλάιβ Ντέιβις να εκτελούν χρέη παραγωγού. Τι απομένει λοιπόν από αυτό το "μελάτο" biopic που σπαταλά χρόνο (146΄) και νότες σε μια άχρωμη, μονοδιάστατη αγιογραφία, η οποία απευθύνεται αποκλειστικά στους φαν της Χιούστον; Ίσως μόνον η φιλότιμη προσπάθεια της Ναόμι Άκι ("The End of the F***ing World") να μιμηθεί, με lip-synch, την επιβλητική επί σκηνής παρουσία της χαρισματικής ποπ σταρ.

ΗΠΑ. 2022. Διάρκεια: 146΄. Διανομή: FEELGOOD

Περισσότερες πληροφορίες

Whitney Houston: I Wanna Dance with Somebody

1,5
  • Δραματική
  • 2022
  • Διάρκεια: 146 '
  • Κάσι Λέμονς

Η διαδρομή της Γουίτνι Χιούστον από κορίτσι γκόσπελ χορωδιών στο Νιου Τζέρσεϊ μέχρι την κορυφή της παγκόσμιας μουσικής σκηνής.

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Σινεμά και ψυχανάλυση: Ο "Κρυμμένος" στον Δαναό

Το αριστουργηματικό ψυχολογικό θρίλερ του Μίκαελ Χάνεκε για μια μοναδική προβολή, συνοδεία συζήτησης, την Κυριακή 7/12, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων "Σινεμά και Ψυχανάλυση".

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
28/11/2025

Οι "Σμιλεμένες Ψυχές" του Σταύρου Ψυλλάκη επιστρέφουν στη μεγάλη οθόνη

Για τέσσερις προβολές με παρουσία του σκηνοθέτη και του Ελβετού γιατρού Ζουλιέν Γκριβέλ.

Για τον Γιάννη Οικονομίδη, το σινεμά είναι ένα όπλο

Συναντήσαμε τον κορυφαίο σκηνοθέτη στα Εξάρχεια και μιλήσαμε μαζί του, με αφορμή τη "Σπασμένη Φλέβα", την έκτη μεγάλου μήκους ταινία του, στην οποία πρωταγωνιστεί ο Βασίλης Μπισμπίκης στο ρόλο ενός έκπτωτου άντρα που προσπαθεί να σωθεί από τα χρέη.

Όλες οι κριτικές των νέων ταινιών της εβδομάδας

Η άποψη του "α" για τις πρεμιέρες που παίζονται στους κινηματογράφους από τις 27 Νοεμβρίου.

Σπασμένη Φλέβα

Σε ένα σκληρό δράμα που αποκτά διαστάσεις μοντέρνας τραγωδίας, ο οικονομιδικός εξπρεσιονισμός "μαλακώνει", αλλά η αφηγηματική δύναμη παραμένει σαρωτική και η πολιτικοκοινωνική ματιά γίνεται οξυδερκέστερη και διεισδυτικότερη. | Powered by Uber.

Πέθανε Αγάπη μου

Μπεργκμανικό ψυχογράφημα που καταγγέλλει μέσα από μια εκκωφαντικά προφανή, επαναλαμβανόμενη και φλασάτη μανιέρα τα πατριαρχικά στερεότυπα και τον μεσοαστικό κομφορμισμό. | Powered by Uber.

Για Πάντα;

Ρομαντική κομεντί με πολλές νόστιμες πινελιές, αλλά φλύαρες, χαλαρές σεναριακές ιδέες που δεν μπορούν να υποτάξουν τα εύπεπτα και συντηρητικά κλισέ. | Powered by Uber.