Ταξίδι Μέσα από τη Μνήμη

1,5

Οι διορατικές σκηνοθετικές επιλογές και τα εύστοχα κοινωνικά σχόλια εγκλωβίζονται στη διαφημιστικής κοπής λογική, η οποία δεν εντρυφά στο βεβιασμένο ρομάντζο που βρίσκεται στον πυρήνα ενός άσκοπα περίπλοκου σεναρίου.

Ταξίδι Μέσα από τη Μνήμη

Η ικανότητα της Λίζα Τζόι να σκαρφίζεται δυσοίωνες πραγματικότητες για την ανθρωπότητα είναι αποδεδειγμένη. Συν-δημιουργός, μαζί με τον Τζόναθαν Νόλαν, της πολυβραβευμένης sci-fi σειράς «Westworld», η Αμερικανίδα τείνει να οραματίζεται το μέλλον ως ένα σύμπαν όπου ο άνθρωπος έχει παραδοθεί στις συναισθηματικές παρορμήσεις. Το τέλος, εξάλλου, είναι αναπόφευκτο. Πρόκειται για μια μορφή κυνικού νιχιλισμού, ο οποίος αποτελεί τη βάση του κινηματογραφικού ντεμπούτου της Τζόι. Πια το Μαϊάμι είναι μια πλωτή πόλη λόγω της κλιματικής αλλαγής κι οι κάτοικοι είναι αναγκασμένοι να ζουν νυκτόβια για να αποφύγουν τον καύσωνα.

Οι οδυνηρές συνθήκες ζωής έχουν αναδείξει τη νοσταλγία ως το καλύτερο «ναρκωτικό», κάτι που προσφέρει ο χαρακτήρας του Χιου Τζάκμαν. Ένας ιδιωτικός ντετέκτιβ, ο οποίος μέσω ενός περίτεχνου μηχανισμού παρέχει τη δυνατότητα στους πελάτες να βιώνουν ξανά περασμένες αναμνήσεις. Ο κίνδυνος σύγχυσης της αλήθειας και της φαντασίας γίνεται χειροπιαστός όταν η γυναίκα με την οποία είναι ερωτευμένος ο ντετέκτιβ εξαφανίζεται μυστηριωδώς και η αναζήτησή της οδηγεί σε μια βίαιη εγκληματική συνωμοσία.

Ταξίδι Μέσα από τη Μνήμη - εικόνα 1

Η Τζόι κάνει μια σειρά από εύστοχες και διορατικές επιλογές στην απεικόνιση του μέλλοντος. Ο καπιταλιστικός ρετροφουτουρισμός έχει επικρατήσει εξ ολοκλήρου, ενώ παράλληλα οι εθισμοί αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της ανθρώπινης συμπεριφοράς. Στοιχεία σαν και αυτά, ωστόσο, τα οποία δίνουν χαρακτήρα και πολλά υποσχόμενες προοπτικές στην ταινία, περνούν σε δεύτερη μοίρα. Το βεβιασμένο ρομάντζο των πρωταγωνιστών, η βιασύνη της Τζόι να πείσει –μάταια– για τη σημασία του και ταυτόχρονα να φυτέψει –ελάχιστα πειστικές– ανατροπές στην αφήγηση, απομυζούν όλη την ουσία από το άσκοπα περίπλοκο φιλμ, το οποίο εξελίσσεται σε μια διαφημιστικής κοπής χαμένη ευκαιρία.

ΗΠΑ. 2021. Διάρκεια: 116΄. Διανομή: TANWEER.

Περισσότερες πληροφορίες

Ταξίδι Μέσα από τη Μνήμη

Reminiscence
1,5
  • Επιστ. Φαντασίας
  • 2021
  • Διάρκεια: 116 '
  • Λίζα Τζόι

Ένας ιδιωτικός ντετέκτιβ ο οποίος παρέχει τη δυνατότητα στους πελάτες του να βιώνουν ξανά τις αναμνήσεις τους, καλείται να τεστάρει ο ίδιος την πνευματική διαύγειά του όταν χρειάζεται να εξιχνιάσει την εξαφάνιση της γυναίκας που αγαπά.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Μαύρη Φάλαινα

Ο άνθρωπος και η φύση, το παρελθόν και το παρόν, αλλά και ένας πραγματικός κι ένας αόρατος κόσμος αντιπαρατίθενται σε ένα ατμοσφαιρικό θρίλερ τυλιγμένο σε βαθύ υπαρξιακό μυστήριο. | Powered by Uber.

ΓΡΑΦΕΙ: ΧΡΗΣΤΟς ΜΗΤΣΗς
18/09/2025

Ο Μεσολαβητής

Θρίλερ με στιβαρό αφηγηματικό ρυθμό και καλοστημένη ίντριγκα, το οποίο χάνει τη συγκέντρωσή του όταν επιστρατεύει φλασάτες ανατροπές και κοινότοπες καταδιώξεις. | Powered by Uber.

Έρωτας στη Βαρκελώνη

Τα κλισέ της ρομαντικής δραμεντί λειτουργούν αποτελεσματικά και αβίαστα, φιλτραρισμένα μέσα από ένα προσεγμένο σενάριο, τρυφερά συναισθήματα και έναν γήινο πρωταγωνιστικό χαρακτήρα. | Powered by Uber.

Μολυβένιος Στρατιώτης

Ετοιματζίδικη, δευτεροκλασάτη περιπέτεια, η οποία γυρίστηκε στη Βόρεια Ελλάδα και θυμίζει εποχές βιντεοκασέτας. | Powered by Uber.

Ο Γελωτοποιός 2

Κακοφτιαγμένο και φτηνό, σε κάθε επίπεδο, slasher, το οποίο χαραμίζει με τον ερασιτεχνισμό του κάθε υποψία ενδιαφέρουσας ιδέας. | Powered by Uber.

Το Παιδί-Αστραπή και ο Τιγρούλης

Ένα προσχηματικό στόρι και ένα ασύνταχτο σενάριο προσπαθούν να στηρίξουν μια κοινότοπη, ανώδυνη οικολογική καταγγελία. | Powered by Uber.

Ο Ντάνιελ Ντέι-Λιούις στην Αθήνα και τις 31ες Νύχτες Πρεμιέρας!

Επιστρέφει στην πόλη ο οσκαρικός ηθοποιός με αφορμή το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας.