Μικρά Αθώα Ψέματα 2

1,5

Ένα αχρείαστο σίκουελ δίχως κάποια δημιουργική πρόκληση ή και πρωτοτυπία, το οποίο αφοσιώνεται στη ράθυμη εξέλιξη ενός άοσμου και αδικαιολόγητα απλωμένου χρονικά σεναρίου.

Μικρά Αθώα Ψέματα 2

Εννέα χρόνια μετά την κυκλοφορία της δραμεντί «Μικρά Αθώα Ψέματα», το αναπάντεχο εμπορικό χιτ που συγκέντρωσε περισσότερους από 5 εκατομμύρια θεατές στις γαλλικές αίθουσες, ο γνωστός σταρ και εμπνευστής της ταινίας Γκιγιόμ Κανέ («Μεγάλωσε αν Τολμάς») αποφασίζει να επανενώσει το πρωτοκλασάτο cast του για ένα δεύτερο κεφάλαιο εξομολογήσεων και ρομαντικών μπερδεμάτων μεταξύ φίλων.

Έτσι λοιπόν οι Μαριόν Κοτιγιάρ, Λοράν Λατίφ, Ζιλ Λελούς και Μπενουά Μαζιμέλ ξαναβρίσκονται στο εξοχικό του Φρανσουά Κλιζέ για ολιγοήμερες διακοπές, αυτήν τη φορά όμως για να τον παρηγορήσουν καθώς βασανίζεται από κατάθλιψη. Ο λόγος δεν είναι ο κίνδυνος της απώλειας ενός καλού φίλου, όπως συνέβη με το χαρακτήρα του Ζαν Ντιζαρντέν στην πρώτη ταινία, αλλά το προσωπικό τέλμα στο οποίο βρίσκεται καθώς έχει χάσει την περιουσία του τη στιγμή που παίρνει διαζύγιο από τη γυναίκα του.

Μικρά Αθώα Ψέματα 2 - εικόνα 1

Ευθύς εξαρχής το σίκουελ του Κανέ προδίδεται από την εμφανή έλλειψη φρέσκων ιδεών που θα έδιναν ζωντάνια στο σενάριο, αλλά και από την απουσία πειστικής εξήγησης για το λόγο αυτής της επανένωσης. Διότι εάν στην προηγούμενη ταινία βρισκόταν στο φόντο το υπαρξιακό άγχος ως παράγοντας που συμφιλιώνει μια παρέα, εδώ παρακολουθούμε μια πλοκή μετέωρη, όπου αναλύονται ενδελεχώς οι ανούσιοι προβληματισμοί χαρακτήρων με ελάχιστο ενδιαφέρον, οι οποίοι αρνούνται να αντιληφθούν τον κόσμο πέρα από τους εαυτούς τους. Όπως επίσης δε γίνεται καμία προσπάθεια από τον Κανέ είτε να σκαρφιστεί κάτι αξιοσημείωτο σκηνοθετικά, ώστε να αποκτήσει ταυτότητα η ταινία, είτε να εκφράσει ένα ουσιαστικό σχόλιο στα όσα ζητήματα θίγονται.

Ακόμη οι εκτενείς διάλογοι των ηρώων, το βασικό σκηνοθετικό εργαλείο του Γάλλου και στο σίκουελ, αναπτύσσονται άοσμα με μοναδική χρησιμότητα την υποστήριξη χοντροκομμένων αστείων, την ώρα που το μοντάζ εκτυλίσσεται ράθυμα δίνοντας το αντίστοιχο τέμπο σε μια αφήγηση που ασθμαίνει. Το αναμφισβήτητο υποκριτικό ταλέντο του cast πρώτης γραμμής της ταινίας ξοδεύεται σε ένα σίκουελ δίχως το απαιτούμενο δραματουργικό ψαχνό, το οποίο μάλιστα απλώνεται αδικαιολόγητα σε διάρκεια φτάνοντας σε έναν οφθαλμοφανή από χιλιόμετρα επίλογο, ο οποίος δε θα ξενίσει όσους ακόμα συγκινούνται από ασφαλή χάπι εντ.

Γαλλία, Βέλγιο. 2019. Διάρκεια: 135΄. Διανομή: ODEON.

Περισσότερες πληροφορίες

Μικρά Αθώα Ψέματα 2

Nous Finirons Ensemble
1,5
  • Δραματική κομεντί
  • 2019
  • Διάρκεια: 135 '
  • Γκιγιόμ Κανέ

Μια παρέα φίλων η οποία επανενώνεται για ολιγοήμερες διακοπές, καλείται να παρηγορήσει ένα από τα μέλη της που έχει πέσει σε κατάθλιψη. Στην προσπάθειά της, μυστικά που παρέμεναν κρυφά για χρόνια έρχονται στην επιφάνεια.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Αυτές είναι οι υποψήφιες για Χρυσές Σφαίρες ταινίες που μπορούμε να δούμε στη Nova

Τα κινηματογραφικά φαβορί της 83ης τελετής θα δούμε στο πρόγραμμα της επόμενης σεζόν.

ΓΡΑΦΕΙ: ΜΑΝΤΥ ΒΛΑΣΣΟΠΟΥΛΟΥ
15/12/2025

10 περιπτώσεις στις οποίες ο Άγιος Βασίλης ήταν πραγματικά "λέρα"

Συγκεντρώσαμε σε μία λίστα μερικές από τις φορές που ο καλοσυνάτος άντρας μας έχει απογοητεύσει στη μεγάλη οθόνη.

Οι ταινίες που έρχονται στους κινηματογράφους την Πέμπτη 18/12

Άλλο ένα ταξίδι στην Πανδώρα του Τζέιμς Κάμερον, η Σίτνεϊ Σουίνι και η Αμάντα Σέιφριντ προσεχώς στις μαρκίζες των κινηματογράφων.

To PLEASURE & DISOBEDIENCE επιστρέφει για δεύτερη χρονιά στο CYPHER

Art films, exploitation films, ντοκιμαντέρ, εργαστήρια πειραματικού βίντεο και άλλα καινοτόμα φορμά έρχονται σε πρώτο πλάνο στη φετινή διοργάνωση.

Ταινίες με σασπένς που βλέπουμε στους κινηματογράφους (11-17/12)

Απαγωγές, απρόβλεπτες καταστάσεις και τραγικές εξελίξεις θα βρείτε στις προτάσεις μας για αυτή την εβδομάδα.

Νεφέλη Γκαμπάντ, ποια είναι τα highlights του 14ου Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου;

Η επιμελήτρια και προγραμματίστρια του φεστιβάλ μας προτείνει τις προβολές και τις δράσεις που δεν πρέπει να χάσουμε λίγο πριν το φινάλε.

Οι μεταφεστιβαλικές εκδηλώσεις του 38ου Πανοράματος Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου

Τρία διαφορετικά masterclasses από τον κριτικό κινηματογράφου Δημήτρη Καλιοδήμο και τον σκηνοθέτη και διευθυντή φωτογραφίας Μενέλαο Κυρλίδη και ξεχωριστές προβολές στο πρόγραμμα του φεστιβάλ.